Hoidoissa kuumeilevat

jep emiliana de la luna oli kyl iha mielenkiintonen ja valtava ylläri oikeestaa ku eka yks lääkäri sanoo että luomust ei toivookaa plussast saatika lapsest ja sit samas kierros tuliki plussa. ultras todettii perjantaina raskaus rv 5+6 tänää menossa ja perjantaina on uus ultra, tukilääkitys määrättii varoiks eli pistelen neuloi nahkaa joka päivä koko raskauden ajan, progesteronia joutuu ekan kolmanneksen laittaa suppoina, foolihappo 5mg, mini aspiriini. ja kaiken tämän lisäks koko eka kolmannes menee vuodelevossa että revi tästäki huumoria (tietenki se et ukko hemmottelee ja auttaa mua on todella tervetullutta. perjantaina kokkas, eile toi mansikoi)

tsemppiä kaikille hoidoissa oleville ja hoitoi alotteleville, meidän oli tarkotus alottaa jonkinsortin hoidot mut kävi näin :) lähetän nää voimakkaat lämpimät tuulet teille tuomaa plussan :)

Oi, että oon onnellinen sun puolesta Gatusa! Näinhän sen pitäis mennä, että ei saa luovuttaa ja odotus palkitaan :) Hyvä että oot saanu kaikkee noita raskauden etenemistä tukevia hoitojakin! Pisteet miehelle hemmottelusta!

jep ja nyt se aatteli et hommaa maitoa ja raksui tai jotai että saadaa maitoa kulumaan ku kalsiumia tarttee ja tietty minähä tarttisin mielelläää kalsium tablettei ku ei ne vitamiinit minulla pysy vaa siirtyy tuolle pikku ninjalle joka kasvaa.

Ähh, että mä oon taas niiiinniiiin maassa :(:sad010Menkat alkoivat tänään. Jo eilen oli iiihan iihan pikkiriikkistä pientä ruskehtavaa tuhrua, josta mä jo vähän pelkäsinkin pahinta, mutta silti ajattelin että jospa se on vaan tuhrua, joka ei muutukaan veriseksi vuodoksi. Ja pääsisin testaamaankin jopa alkuviikosta.. Mutta ei vaan ei!!! Toivo on jälleen kerran menetetty. Kyllä nää on jo ihan tavalliset menkat! Ajattelin niiden alkavan jos alkavat niin maanantaina, mutta olivatkin nyt päivän etuajassa. Ai että, et ottaa päähän täl hetkellä! Itkuakin tuhersin taas kerran...byääh :sad010

Tästä alkaa sitten hoidoton kierto. Sekin vielä. No ehkä se on mulle sitte vaan hyväksi?! Ensi viikolla lääkäri soittaa mulle jatkosta. On vaan todella turhauttava olo. Tuntuu, et tekee/tehdään mitä vaan niin ei auta. Kun sais nyt edes sen raskauden alkamaan, sekään kun ei tosiaan oo sitten satavarmaa et jatkuu onnistuneesti. Ja taasko pitäisi vaan jatkaa positiivisesti kohti sitä uutta kiertoa? Alkaa kohta usko loppua.
Anteeksi negatiivinen avautuminen, mutta tältä musta tuntuu just ny.

Mites jaica joko oot pistokset aloittanut? Tsemppiä niihin!

Hyvin susta ainakin nyt huolehditaan Gatusa :) Otat vaan ihan rauhallisesti, ja nautit palveluksista :)

almanen harmi että menkat alkoi, inshaAllah saisitte sen plussan pian. tiedäkkö mulla muutama puoltuttava oli joutumas rankempii hoitoihin että sais lapsen mut tuli raskaaks just ennen hoitojen alotusta ja he olivat yrittäneet kauan kans. meillä tilanne se että 5 peräkkäist keskenmenoa takana ja saatii plussakierrossa läkäriltä terveiset ettei luomusti ole toivoakaan lapsesta tai raskaudesta ainoastaa ivf/icsi, no nyt kuitenki tässä ollaa raskaana, ollaa yritetty lasta yli 2v. pitää hakee kromosomitestien tulokset sairaalasta ja ottaa perjantaina mukaa lääkärii ja näyttää kaikki muutkin tulokset ni se lääkäri voi katella sit et mikä on homman nimi. perjantaina ois rv 6+4 ni pitäs sykkeen näkyä jos kaikki on hyvin, mulla vaa osa keskenmenoist ollu sillai et syke löytyn ja sit käyny huonost, inshaAllah noi lääkkeet nyt auttas. ainaki iha järkyt kivut ja väsymys on niiden ansiosta.

Tsemppiä almanen & Gatusa! :Heartpink

Almanen kuin sulla nyt on sitten hoidoton kierto? Onko niissä joku tietty rytmi, että välillä taukoa vai kuinka?

Voi että gatusa, on sinulla ollut kyllä raskaita kokemuksia. Toivottavasti nyt tämä raskaus vihdoin jatkuu normaalisti!!! Hyvä, että on nyt tukilääkitystä apuna! Oliko sulla aikaisemmin siis ollut mitään tukilääkitystä? Vai onks tämä ihan uusi juttu?
Varmasti jännität perjantaita...Tsemppiä! Toivon kaikkea hyvää! :Heartred

Emiliana de la luna: itseasiassa en kysynyt tarkempaa syytä hoidottomaan kiertoon. Olis kyllä pitäny. Tai sen tiedon aikasemmin ainki sain, että heillä julkisella puolella on aina välikierto. Eli en sitten tiedä onko yksityisellä puolella sama? Nyt musta (alun muserruksen) jälkeen tuntuu hyvältä tämä välikierto. Rasittais kukkaroa liikaa, viimeeks meni n.450e/yk. Että nyt voi olla taas rauhallisemmin... :)

almanen mulla oli viime kerralla kans mut se todettii tuulimunaksi, tässä alotettii heti rv 5+4 ekan ultran jälkee ja viime perjantaina ku oli mun laskujen mukaan rv 6+4 löytyi syke pikku ninjalla. inshaAllah kaikki menee hyvin loppuun asti. jouduin koko ekaks kolmannekseks vuodelepoon enkä sais liikkua ku sängyn ja vessan väliä koska mulla todettiin iso hematooma (verenpurkauma) kohdun alaosassa, ei ol vissii kuitenkaa vaaraks pikkuselle inshaAllah. mies veti kunnon kuulustelut ja äksyili mulle ku mulla liitoskipuja ja kohdun kasvukipuja jo nyt ja on hankalahkoa kävellä.

Almanen mä oon kans julkisella puolella. Kävin alkuun yksityisellä, mutta sit sain lähetteen julkiselle. Ei oo ollu mitään puhetta että onko jotain hoidottomia kiertoja.

Omaa napaa, Femar ois tarkotus päästä alottaa. Tähän kiertoon en sitä päässy alottaa, kun en saanu seurantaultra-aikaa siihen kp 10-12 :sad001 Mulle ois käyny 10 ja 11, mutta ei se 12, ja se oli ainoo mihin oisin saanu ajan :confused: Että pikkasen hajottaa... Siirtyy koko ajan tää touhu :mad:

tsemppiä emiliana de la luna ja plussatuulia, inshaAllah tuosta lääkkeestä on apua kunhan pääset alottamaan sen ja tulis plussa. :)

tsemppiä kaikille hoidois oleville/alottaville ja plussatuulia jännään ja tsemppaan tääl tein kans :)

eipä mitää, haluun tsempata kuumeilukaverei. ja inshaAllah mun tarina luo vähä toivoo lisää ja tsemppaa..
täällä ei onnistu vuodelepo ukon takia ku pitää tehä kaikkee, hematooma ei ol vuotan pois vieläkää, tukilääkitys päällä. 6.6 nt-ultra inshaAllah, piikitän veren paakkuuntumist ehkäsevää enoxaparin sodiumii, miniaspiriinia otan, foolihappo 5mg ja progesteronia suppona 400mg voimakkuudel iltasin.

juu mä oon vetän tänää univelan ja hormonien takia raivarei sille ja selittän rautalangast asiat.

Hei! Mitenkäs tänne kuuluu? Missä vaiheessa muut olette? En ole itsekään vieraillut täällä vähään aikaan... Onko kukaan muukaan? Ajatukset jopa ollut jossain muualla välillä. Mutta eipä siitä huolimatta ole positiivisia uutisia mulla kerrottavana. Ei vaan ei.

Tai no, positiivista on ainakin se että hoidoissa mennään taas eteenpäin :) Mulla on ollut nyt joka toisessa välikierto (lääkärin toimesta) ja nyt alkaa tällä viikolla siis toinen gonal f piikityskierto + inseminaatio. Samalla annostuksella mennään tässäkin. Nyt en kyllä ole enää ollenkaan luottavainen tuohon hoitoon, koska viimeksikin epäonnistui. Vaikka kaiken piti olla kunnossa. No, nähtäväksi jää. Nyt on siis vasta kp 2. Menkkojen alkaminen nyt ei ollut ollenkaan niin kova rysäys kuin edelliset. Tauko tehnyt hyvää. Kuhan tästä seuraavasta yrityksestä nyt ei sais vaan hirmusta stressiä taas aikaiseksi! Ja että osaisi ottaa mahdollisen pettymyksen jatkossa vähän iisimmin...
Kyllä välillä tuntuu onko tässä kaikessa minkäänlaista järkee, mutta onpa tässä toisaalta hyvinkin paljo :grin Hope

ollaanha täällä. minä voin hyvin ainakin täällä alhamdulillah. loppu tärkein tukilääkitys enkä saa niitä ennen seuraavaa ultraa joka on onneks jo tän viikon perjantaina. eli injektiot loppu eikä uusia olla saamas ennen ku lääkäri kirjottaa reseptin, muita on onneks vielä. kohta loppuu keltarauhashormonien tunkeminen alas ku eka kolmannes vihdoin loppusuoralla. tälläinen on mein "ette te saa luomusti lasta pakko mennä ivf/icsi hoitoihin jos meinaatte lapsen saada".

tsemppiä almanen tähän kiertoon ja tulevaan inssiin, inshaAllah kyytii tulee sellai sissi joka pysyy matkassa laskettuun aikaan asti :)

Moro,

Miten kanssasisarien hoidot etenee?

).(
Meillä on 1-IVF tehty, joka muuttui 1-ICSI:ksi. Tuloksia odotellaan juhannuksena.
Ti 3.6. punktio. 6 follikkelista tuli 4 munasolua. Punktio meni tosi hienosti ja oli ihanan kivuton. Noi follit tulivat vasenmalta, sillä oikeaan ei muodostunut mitään.
Ke 4.6. soitin jännityksellä labraan hedelmöittymisestä. Kaksi oli hedelmöittynyt, yksi ei vielä ja yhdessä oli useita tumia, joten se meni roskiin.
To 5.6. oli siirto. Kaksi siirrettiin 1-luokan ja 2/4-luokan alkiot. Mitään ei jäänyt pakkaseen. Siirtokin on kivuton. Jo aamulla otin Lugesteronin ja Pregnyl-pistos klinikalla tukemaan kiinnittymistä.
Lääkityksen seurauksena minulla on kaikki mahdollisesti alkuraskauden oireet, varsinkin turvotusta ja tissukat tosi arat. R-testi olisi edessä 21.6. Lääkäri oli edelleen toiveikas.
Nyt sitten alkoi se kaikki vaikein aika eli piinaviikot...
Miksi meille sitten tehtiin ICSI, eikä IVF? MIeheni loistokuntoiset uimarit olivat todella laiskalla tuulella.

tsemppiä jemmyliini inshaAllah nyt kyydissä on kunnon pikku sissit jotka ei lähe kulumallakaa ennen laskettua aikaa, vai että olivat uimarit laiskalla tuulella no voi jestas miten ne ny sillai ku ei ollu ees viikonloppu :)

tääl vointi ok, tulehus vaa kiusaa mut antibiootit päällä ja inshaAllah pääsen pian eroon tulehuksesta. mies latelee mulle urakalla km enteitä en tiä miks mut hermot menee. se alko latelee et rinnat pienentyn (mulla löysempi paita päällä ni enemmän niilläki tilaa) et varmaa on nyt käyny taas huonost... juu perjantaina oli ultra ja siellä ninja harrasti treenejä oikei kunnolla. LA ei muuttun minnee, eilen tuli jotai vaaleanpunast nestettä ni säikähin et lapsivesi mut eipä tullu enää sen yhen kerran jälkee joten ei se sitä voinu olla mut kyllä säikäytti kunnolla.

Gatusa, lukaisin aamulla ennen töihin lähtöä sun vastoinkäymisistä, mutta hyvä, että kaikki on nyt ok :). Luojalle kiitos siitä. Vai sitten vielä sun mies latelee huonoja enteitä sulle. Pitäisi suunsa kiinni, jos ei ole mitään lohduttavaa/kannustavaa sanottavaa. Voisin kuvitella, ettei tuollaisen säikähdyksen jälkeen halua tai jaksa kuunnella mitään purpatusta. Hyvä, että ab-kuuri on alkanut purasemaan ja Ninjalla kaikki hyvin.

).(
Minulle varoiteltiin, että Lugesteronit aiheuttaa väsymystä, ja sitä ne ovat tehneetkin. Jotenkin ihan vetämätön olo. Töiden jälkeen tekisi mieli vaan vaan nuokkua sohvalla. Luget menee mulla 3 x 200 mg siihen saakka, jos r-testi on plussa, jos nega niin sitten tietenkin lopetan ne. Jos siis plussaa, niin 2 x 200 mg ultraan saakka ja ehkä vähän pidenmälle, mutta ei missään nimessä yli rv11. Tälläinen oli Väestöliiton ohje.
:grinJuu, tosiaankin mieheni uimarit olivat joko ylikunnossa tai jotenkin on meidän vuosia jatkunut harjoittelu mennyt väärin ja tulos oli tärkeimmällä hetkellä heikko, mutta onneksi labratäti hoito uimarit maaliin. Olipa melkoinen kielikuvaus :p

Takaisin