Hiusten värjääminen raskausaikana

Samalla tavalla oon värjänny 1.5-2kk välein. Ollu jopa pakko, kun oon ite kauneudenhoitoalan yrittäjä ja lyhyet (ihan sellanen sentin siili osittain) hiukset, niin tulee se ihanan maantienharmaa tyvikasvu niin nopiasti esiin. Ja töitten puolesta pakko olla kuitenki "edustava". Tosin viime viikolla lopetin työt ja huomena alkaa äitiysloma. Mutta kerran käyn vielä ennen laskettua ja ristiäisiin sitte seuraavan kerran.
 
Mä oon 2 kertaa otattanut raidat tän raskauden aikana. Nyt oon miettinyt et pitäisikö vielä ennen synnytystä käydä. Tykkään tosin tästä hieman ylipitkästä pituudesta tosi paljon. Raidatkin näyttävät ihan ok:lta vielä
 
Meillä neuvolan täti antoi luvan, kun oli jo keskiraskaus menossa silloin, kun värjäsin. Alkuraskaudessa ei kuulemma suosittelisi. Ja muutenkin sanoi, että joku satunnainen värjäys on ihan ok. Sanoi että älä ota tavaksi.
 
Vaikka tuolla aiemmin mainitsin aikovani värjätä suoravärillä keväällä hiuksia, niin enpä kyllä ole, enkä ole käyttänyt kertaakaan hiuslakkaa tai lakannut kynsiäni, oonkin siis ollut huomaamattani paljon pienemmän kemikaalikuormituksen alla koko raskauden ajan :P
 
Takaisin
Top