Himot ?

tinkanen

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heinämammat 2018
Elikkäs, kerätäänkö tänne hieman raskauden aikaisia ja aiheuttamia mitä kummallisempia heinäkuisten himoja ? :)
 
Aloitan vaikka itse sillä, että ihmettelin viime viikolla miksi mieleni tekee maistaa piimää, (en KOSKAA,missään olosuhteissa ole edes voinut ajatella piimää) no minähän maistoin ja koukussa olen. Litra menee kerralla heittämällä.

Tiedä sitten voiko raskaus vielä aiheuttaa, mutta itse ainakin olen satavarma että hormoonit aiheuttaneet tämän ja on ihan aito himo :wink
 
Appelsiinit, mandariinit, appelsiinimehu, tomaatti (samat oli edellisen odotusajan kanssa) nyt lisänä vadelmajogurtti :D
Normaalisti en juurikaan välitä noista mistään.
 
Minitomaatit, kirsikkajugurtti (en tykkää yleensä yhtään, yht äkkiä alkanut tehä mieli) samoin viiliä en oo voinu sietää, sitäkin menee nykysin :D välillä tekee enemmä mieli vaan esim hedelmiä, toisinaan jäätelöä, suklaata... Myös pizzaa tehnyt mieli :P
 
Paistettu kananmuna ja niin paljon suolaa että hampaissa narskuu[emoji16] joo mä tiedän...tosi terveellistä mut se vaan himottaa ihan kauheesti. Ennen en suolasta niin välittänyt.
 
Tuoreet vihannekset ja happamat maut on nyt jostain syystä tosi hyviä
 
Siis miten voikin haista paahdetut seesaminsiemenet hyvälle kun kävelee korealaisraflan ohi, olisin voinu jäädä siihen edustalle vaan haistelemaan ilmaa :p
 
Kaikki suolainen maistuu nyt jotenkin tosi hyvälle. Makea ei nyt jotenkin yhtään houkuta. Ei edes hedelmät, vaikka yleensä syön niitä tosi paljon.
 
Mulla ei oo ollu mitään himoja vielä mutta karkkia ja makeeta ei tee mieli. Todella outoa mulle :D
 
Mulla ollut ennemmin jo muutaman päivän niin, ettei tee mieli oikein mitään. Mutta nälkä on (hirveä!), joten pakko on syödä, vaikkei mitään juuri mieli teekään. Ja sitten syömisen jälkeen tulee sellainen aaltoileva huono olo.
 
kuulostaa niin tutulta Starling. Mul oli niin kova nälkä et melkeen itkin ja pakkosöin :yuck:

uusi himo Banaanit!! Mmmmmm niin hyviä:p
 
Popcorn, ihan sama mulla! Yleensä kaikkia makea maistuu. :D Nyt tekee vaan mieli suolaisia munakkaita ja paahdettua ruisleipää, nammmm! :P
 
Jostain kumman syystä alkanut tehdä mieli raikasta kylmää vettä. Edellisessä raskaudessa ei voinut edes kuvitella juovansa vettä kun tuli heti ylös. Ja nyt menee litra tolkulla päivässä
 
Tein pellillisen pizzaa ja syötiin miehen kaa se kahta pientä palasta lukuunottamatta kokonaan :D teki vähän mieli...
 
Takaisin
Top