Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua etoo tällä hetkellä lähestulkoon kaikki, ruoka ja pelkkä sen ajattelu ja kaikki muukin.
Eilinen meni jäisten puolukoiden, greipin ja paistetun lohen voimalla, tänään oon syöny itse tehtyä täysin makeuttamatonta mustikkasoppaa, jäisiä puolukoita ja kananmunia ja pakotin itseni syömään toiseksi vanhimman lapsen tekemää siskonmakkarakeittoa, joka yllättäen maistuikin hyvältä ja sain syötyä ihan hyvän annoksen.
Hirveetä kun ei tee mitään mieli ja kaiken ruoan ajattelu tekee pahaa, ainoa mikä ei tee pahaa on just noi jäiset puolukat ja greippi ja kaikki hapan, voimakasta sitruunavettä voisin juoda vaikka kuinka paljon, mutta kun maha on alkanut tykkäämään kyttyrää noista happamista. Paino ollu nyt laskusuuntanen ja jos tätä menoa jatkuu niin ehtii tippumaan useamman kilon ennen kun pahoinvointi helpottaa.
Kaupasta lähti mukaan taas mandariineja ja mehujäätelöpuikkoja. Voisin elää näillä :D
Hesburgerin kerroshampurilainen... Kolme päivää ajatellut vaan sitä. Just kävin hakemassa semmoisen ja tuntuu et voisin syödä heti toisen perään.