Himot ?

Keskustelun 'Heinäkuiset 2018' aloitti tinkanen, 6 marras 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. tinkanen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Täällä oon himoinnut eilisen jo jauheliha kastiketta ja spagettia, noh en jaksanut lähteä uudelleen kauppaan ku aamulla kävin jo. Mutta Tänäänhän mä kurvasin jo kaupassa, nyt odotan et nuohooja poistuu ja saan alkaa tekeen ruokaa... olishan se noloa tehä 9n aikaan aamulla ruokaa, luulee viel ettei olla viikkoon syöty mut nyt ku tuli veronpalautukset nii on rahaa syödä taas :D näin mä tän päässäni jo vääntelin :D
  2. Nepeta Cataria Naimisissa foorumin kanssa Eloäidit 2020 Heinämammat 2016 Elomammat 2018

Mieheni. Pitäis saada sitä "hierontaa" ainaki kerta päivään, viikonloppuisin kahdesti. Tosiaankin kohtu on verevässä kunnossa, ja kun pissattaa helposti niin se painaa g-pistettä.
    :laughing025
  3. Peppi Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Herkkukurkut, nyt se tuli. Oon oikein odottanut, äitillä oli mun odotusaikana himo niihin ja näköjään mullakin. Se ihana etikan tuoksu leijaili cittarissa nenään ja en enää voinut kieltäytyä. Teki mieli ostaa kerralla 100kg :angelic:
    • Hauska Hauska x 1
  4. marinellahi83 Addikti Helmikuiset 2021 Heinämammat 2018

Mun himot tällä hetkellä: näkkäri, tomaatti ja suolakurkut. Muuta leipää en pystykkä syömään :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Star4 Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Mun on tehny mieli jo pari päivää joulutorttuja. Tänään piti niitä jo lasten kanssa tehdä, mutta unohtui ostaa taikinalevyt kaupasta. :) Huomena siis uusi yritys! :D mulla makeeseen kauhee himo muutenkin. Pullat, keksit ja varsinkin suklaa.. :D
  6. kirputar Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Tänään teki mahdottomasti mieli juustohampurilaista ja sellainen oli saatava. Oli hyvää :D
  7. Salmiakkilakritsi Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Munkin tekisi joulutorttuja mieli mutta en voi syödä vehnää enkä löytänyt vehnättömiä valmistaikinoita kaupasta. En jaksaisi millään tehdä taikinaa itse . Itsenäisyyspäivänä teki siipiä mieli joten niitähän sitten haettiin Siipiweikoilta ☺️.
  8. nannarii_ Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2018

En ole aiemmin ollut keittoihminen, mutta nyt himona on kaikenlaiset kermaiset kasvis- ja kalakeitot. Omnomnom.

Myös vakiintunut "iltakurkku" eli pala tuoretta kurkkua sängyssä ennen nukahtamista on must. Huijaan sillä mahaa, ettei olisi niin huono olo.

Viime yönä alkoi tehdä myös mieli niitä Cool bits -jäätelökarkkeja, joita oli 90-luvulla. Muistaako muut niitä? :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Minni2016 Rakastunut foorumiin Joulukuun äidit 2019 Heinämammat 2018

Oi ne oli hyviä. Todella harmi et ei enää saa. Ne oli mun lemppareita.
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Peppi Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Mä oon jo vuosia kaivannut cool bitsejä! Ne oli aivan parhaita!
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Marjasas Ihastunut foorumiin Kesä-äidit 2020 Heinämammat 2018

Hapankorput ja banaanijogurtti :rolleyes:
  12. marinellahi83 Addikti Helmikuiset 2021 Heinämammat 2018

Mä niiiin haluaisin syyä ruisleipää tai paahtista, tai ihan mitä tahansa muuta leipää ko näkkäriä, mutta ko ei pysty :sad001 heti alkaa närästämään ja tulee tosi huono olo.
    Suolakurkut on nyt niin pop, samoin tomaatit. Niitä pitää saada iso kasa näkkärin päälle :) tekee myös mieli pitsaa, mutta yritän välttää sitä ettei vaa paino nouse liikaa.
    Ennen laitoin aina leivän päälle leikkelettä, nyt ei pysty. Juustoviipale vaan tai pelkkä voi, ni se on parasta.
    Jäätelöä tekis kans niiin mieli, mutta koska en pysty tällä hetkellä muita maitotuotteita syömään ko juustoa ni unohetaan seki :sad001
  13. tinkanen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Hapankorppuja syön edelleen, alusta saakka mennyt. Tämä himo säilyy edelleen !
  14. Minni2016 Rakastunut foorumiin Joulukuun äidit 2019 Heinämammat 2018

Kurkku ja chilimajoneesi :p
  15. Madmasel Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Täällä myös etoo muut maitotuotteet kun edamjuusto.
  16. Elvi~ Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Puoliso vaan hymähtelee, kun alotan lauseella: "arvaa mitä tekis mieli?" Mun on nimittäin tehnyt monta päivää mieli muffinsseja!? :hungry: En oo edes kuukausiin syönyt minkäänlaista muffinssia. Nyt muistelen kaiholla joskus syömiäni... "muistatko sen muffinssin siellä...entä se muffinssi?!" Vähänkö puoliso nauraa.. :grin:grin
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Hauska Hauska x 1
  17. Sporttis Rakastunut foorumiin Marrasäidit 2020 Heinämammat 2018 Heinämammat 2016

Mä en vaan pääse tästä ruisleivän himosta! Syön joka päivä monta leipää vaikka normaalisti ehkä kerran tai kaks viikossa. Nyt en vaan pysty vastustamaan... :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. Pikkunöösä Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2014 Maaliskuiset 2021 Heinämammat 2018 Heinämammat 2016

Mulla suolakurkkujen himo on väistynyt ja nyt pitää saada tuorekurkkua ja tomaattia, Karelia -juustoa ja ylikypsää kinkkua yleensä kaura-reissari leivällä iltaisin. Ja teen kera. :D
    • Tykkää Tykkää x 3
  19. Mamma96 Tuttu foorumilla Kesämammat 2018 Heinämammat 2018 Elomammat 2016

Mulla on karsee himo KAIKKEEN. Ja nyt etenkin nuudeleihin :D
    • Hauska Hauska x 2
  20. MiuMau79 Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Hedelmät ja kaikki raikas :)

Jaa tämä sivu