Himot ?

Täällä oon himoinnut eilisen jo jauheliha kastiketta ja spagettia, noh en jaksanut lähteä uudelleen kauppaan ku aamulla kävin jo. Mutta Tänäänhän mä kurvasin jo kaupassa, nyt odotan et nuohooja poistuu ja saan alkaa tekeen ruokaa... olishan se noloa tehä 9n aikaan aamulla ruokaa, luulee viel ettei olla viikkoon syöty mut nyt ku tuli veronpalautukset nii on rahaa syödä taas :D näin mä tän päässäni jo vääntelin :D
 
Mieheni. Pitäis saada sitä "hierontaa" ainaki kerta päivään, viikonloppuisin kahdesti. Tosiaankin kohtu on verevässä kunnossa, ja kun pissattaa helposti niin se painaa g-pistettä.
:laughing025
 
Herkkukurkut, nyt se tuli. Oon oikein odottanut, äitillä oli mun odotusaikana himo niihin ja näköjään mullakin. Se ihana etikan tuoksu leijaili cittarissa nenään ja en enää voinut kieltäytyä. Teki mieli ostaa kerralla 100kg :angelic:
 
Mun himot tällä hetkellä: näkkäri, tomaatti ja suolakurkut. Muuta leipää en pystykkä syömään :)
 
Mun on tehny mieli jo pari päivää joulutorttuja. Tänään piti niitä jo lasten kanssa tehdä, mutta unohtui ostaa taikinalevyt kaupasta. :) Huomena siis uusi yritys! :D mulla makeeseen kauhee himo muutenkin. Pullat, keksit ja varsinkin suklaa.. :D
 
Tänään teki mahdottomasti mieli juustohampurilaista ja sellainen oli saatava. Oli hyvää :D
 
Munkin tekisi joulutorttuja mieli mutta en voi syödä vehnää enkä löytänyt vehnättömiä valmistaikinoita kaupasta. En jaksaisi millään tehdä taikinaa itse . Itsenäisyyspäivänä teki siipiä mieli joten niitähän sitten haettiin Siipiweikoilta ☺️.
 
En ole aiemmin ollut keittoihminen, mutta nyt himona on kaikenlaiset kermaiset kasvis- ja kalakeitot. Omnomnom.

Myös vakiintunut "iltakurkku" eli pala tuoretta kurkkua sängyssä ennen nukahtamista on must. Huijaan sillä mahaa, ettei olisi niin huono olo.

Viime yönä alkoi tehdä myös mieli niitä Cool bits -jäätelökarkkeja, joita oli 90-luvulla. Muistaako muut niitä? :D
 
Oi ne oli hyviä. Todella harmi et ei enää saa. Ne oli mun lemppareita.
 
Mä niiiin haluaisin syyä ruisleipää tai paahtista, tai ihan mitä tahansa muuta leipää ko näkkäriä, mutta ko ei pysty :sad001 heti alkaa närästämään ja tulee tosi huono olo.
Suolakurkut on nyt niin pop, samoin tomaatit. Niitä pitää saada iso kasa näkkärin päälle :) tekee myös mieli pitsaa, mutta yritän välttää sitä ettei vaa paino nouse liikaa.
Ennen laitoin aina leivän päälle leikkelettä, nyt ei pysty. Juustoviipale vaan tai pelkkä voi, ni se on parasta.
Jäätelöä tekis kans niiin mieli, mutta koska en pysty tällä hetkellä muita maitotuotteita syömään ko juustoa ni unohetaan seki :sad001
 
Hapankorppuja syön edelleen, alusta saakka mennyt. Tämä himo säilyy edelleen !
 
Mä niiiin haluaisin syyä ruisleipää tai paahtista, tai ihan mitä tahansa muuta leipää ko näkkäriä, mutta ko ei pysty :sad001 heti alkaa närästämään ja tulee tosi huono olo.
Suolakurkut on nyt niin pop, samoin tomaatit. Niitä pitää saada iso kasa näkkärin päälle :) tekee myös mieli pitsaa, mutta yritän välttää sitä ettei vaa paino nouse liikaa.
Ennen laitoin aina leivän päälle leikkelettä, nyt ei pysty. Juustoviipale vaan tai pelkkä voi, ni se on parasta.
Jäätelöä tekis kans niiin mieli, mutta koska en pysty tällä hetkellä muita maitotuotteita syömään ko juustoa ni unohetaan seki :sad001

Täällä myös etoo muut maitotuotteet kun edamjuusto.
 
Puoliso vaan hymähtelee, kun alotan lauseella: "arvaa mitä tekis mieli?" Mun on nimittäin tehnyt monta päivää mieli muffinsseja!? :hungry: En oo edes kuukausiin syönyt minkäänlaista muffinssia. Nyt muistelen kaiholla joskus syömiäni... "muistatko sen muffinssin siellä...entä se muffinssi?!" Vähänkö puoliso nauraa.. :grin:grin
 
Mä en vaan pääse tästä ruisleivän himosta! Syön joka päivä monta leipää vaikka normaalisti ehkä kerran tai kaks viikossa. Nyt en vaan pysty vastustamaan... :D
 
Mulla on karsee himo KAIKKEEN. Ja nyt etenkin nuudeleihin :D
 
Takaisin
Top