Himot ?

Pizza. Hankalaa vaan ku se on melkein ainoo mikä maistuu ja ku maha ei kestä vehnää ja ei oo tehny mieli leipoo gluteenitonta pohjaa kauheen nälän kourissa ku pakastepizza on helppo heittää uuniin
 
Mua etoo tällä hetkellä lähestulkoon kaikki, ruoka ja pelkkä sen ajattelu ja kaikki muukin.
Eilinen meni jäisten puolukoiden, greipin ja paistetun lohen voimalla, tänään oon syöny itse tehtyä täysin makeuttamatonta mustikkasoppaa, jäisiä puolukoita ja kananmunia ja pakotin itseni syömään toiseksi vanhimman lapsen tekemää siskonmakkarakeittoa, joka yllättäen maistuikin hyvältä ja sain syötyä ihan hyvän annoksen.

Hirveetä kun ei tee mitään mieli ja kaiken ruoan ajattelu tekee pahaa, ainoa mikä ei tee pahaa on just noi jäiset puolukat ja greippi ja kaikki hapan, voimakasta sitruunavettä voisin juoda vaikka kuinka paljon, mutta kun maha on alkanut tykkäämään kyttyrää noista happamista. Paino ollu nyt laskusuuntanen ja jos tätä menoa jatkuu niin ehtii tippumaan useamman kilon ennen kun pahoinvointi helpottaa.
 
Mua etoo tällä hetkellä lähestulkoon kaikki, ruoka ja pelkkä sen ajattelu ja kaikki muukin.
Eilinen meni jäisten puolukoiden, greipin ja paistetun lohen voimalla, tänään oon syöny itse tehtyä täysin makeuttamatonta mustikkasoppaa, jäisiä puolukoita ja kananmunia ja pakotin itseni syömään toiseksi vanhimman lapsen tekemää siskonmakkarakeittoa, joka yllättäen maistuikin hyvältä ja sain syötyä ihan hyvän annoksen.

Hirveetä kun ei tee mitään mieli ja kaiken ruoan ajattelu tekee pahaa, ainoa mikä ei tee pahaa on just noi jäiset puolukat ja greippi ja kaikki hapan, voimakasta sitruunavettä voisin juoda vaikka kuinka paljon, mutta kun maha on alkanut tykkäämään kyttyrää noista happamista. Paino ollu nyt laskusuuntanen ja jos tätä menoa jatkuu niin ehtii tippumaan useamman kilon ennen kun pahoinvointi helpottaa.

En ole siis ainut tän pahoinvoinnin kanssa...karseeta
 
Joo tää darra olo on kyl mielenkiintoinen.. mulla ei kyl esikoisen kanssa ihan tällänen olo ollu. Karsee jano ja tosiaan ihanku olis pämpänny koko yön
 
Joo krapula on täälläkin jatkunut jo useamman viikon.. :hungover: Ilmanko tekee mieli suolaista!? :grin
 
Mä oon ollut kasvissyöjä yli 25v ja vegaanikin jo jonkin aikaa, mutta nyt kaikki vegaaninen kerma, juusto ym ällöttää, ja jopa lihaa oon ajatellut Muuten perushimot mitä aina raskaana; hedelmät, tuoremehut, jätski..
 
Yyni, hyvä idea toi makeuttamaton mustikkakeitto, ostin valmista ja se on ihan jäätävän makeasta, pitääkin keitellä omat. Viime raskaudessa tein omaa mansikka kiisseliä ilman sokeria, ihan sellaista paksua, ai ku se oli nannaa [emoji16]
 
Voiski tehä kiisseliä. Tosin tänään oon voinu syyä ihan kunnon ruokaa; makaronilaatikkoa ja kotitekosta pizzaa. Annokset luonnollisestikki pienempiä ko normisti.
 
Voisin elää paahdetulla ruisleivällä, nam! Pizzaa tehtiin tänään, kun oli pakko saada sinihomejuustoa. :D Jääkaappikylmät appelsiinit on kans herkkua!

Pari viikkoa sitten en pystynyt syömään mitään makeeta, mut nyt menee taas sellaset tosi herkut makeat, esim.suklaa. Rahkaa en pysty syömään missään muussa muodossa kuin smoothiessa. Viime raskaudessa oli ihan sama homma. Just heitin roskiin pilalle menneitä rahkoja kun ei vaan pysty. Täytyy ostaa nyt taas vähemmän niitä.
 
Kaupasta lähti mukaan taas mandariineja ja mehujäätelöpuikkoja. Voisin elää näillä :D
 
Ootteko kokeillu pakastettua kiiviä/vesimelonia? Se voi kans auttaa pahoinvointiin :) mua kyllä alko ny etoon ko aattelin vesimelonin makua..
 
Tänää näin kuvan ite tehdystä pizzasta ja tuli niin hirvee himo et piti tehdä itsekkin. Nyt on sit kaks pellillistä pizzaa! :D
Täällä myös mandariinit menee, auttaa tähän loputtomaan janoon, samoin vesimelooni. :)
 
Hesburgerin kerroshampurilainen... Kolme päivää ajatellut vaan sitä. Just kävin hakemassa semmoisen ja tuntuu et voisin syödä heti toisen perään.
 
Hesburgerin kerroshampurilainen... Kolme päivää ajatellut vaan sitä. Just kävin hakemassa semmoisen ja tuntuu et voisin syödä heti toisen perään.

Saman olen huomannut. Kyseiseen hamppariin olen lääpällään. Puolisollekkin sanoin että olen pian viikon nähnyt märkiä unia hamppareista, noh, eilen sain sellaisen, kaksin kappalein, toisen niistä söin myöhemmin :D
 
Söin juuri puoli purkkia minisuolakurkkuja. I am in love. :3
 
Takaisin
Top