Himot ja ällötykset

Selkeesti mulla nyt silleen että makea ei maistu. 🤔 Tiiätte ne kananmuna irttarit niin jopa se sai naaman mutkalle. 😅 Ne kirpeät pullot yms. muut kirpeät karkit uppoaa mutta ei nyt hirveenä niitäkään kovin usein tee mieli, kerran viikkoon ehkä. Suolanen uppoais varmaan kaikessa muodossa mutta jauhelihaa en nyt saa pannulle. Jauheliha ällötti jo kaupassa, syödä varmasti voisin jos joku sen kokkais.😅 Ostin eilen pitsan kun monta päivää olin jo siitä haaveillut, oli kyllä sen arvoinen.😂 Sinistä lenkkiä ostin myös ja haaveilin uunimakkrasta juuston kera...saattaa olla kymmenen vuotta että olisin viimeksi edes tehnyt tuota lajia.
 
Oon aina ollu kova litkimään kahvia, nyt ei maistu yhtään 😄 samaten suklaata ei tee yhtään mieli vaikka sekin on superherkku..
 
Joo, ei oikein ollutkaan hitti se uunimakkara mitä tuossa aiemmin olin kommentoinut.😂 Ihan liian rasvaista olikin, en muistanut yhtään. Nyt on onneksi kääntynyt ruokapuoli takaisin normaaliin ja kasvikset alkaneet lisääntyä, jo aiemmin mun lemppari kasvishovin coleslaw salaatti on taas ylintä herkkua ja hiilarihöttö vähentyy.😮🥰
 
Kahvi jäi vkot 6 jälkeen. Saatan juoda Eilan lattea sitten välillä. Kahvin hajukin etoo. Himotuksia ei ole ollut. Ehkä alussa oli kirpeä kiiwi pahan olon takia
 
Olen alkanut himoitsemaan kaikkea mistä mies tykkää ja minä normaalisti en. Esimerkiksi nakit ja ranskalaiset. En voi sietää niitä, mutta nyt varastan ruoat miehen lautaselta, jos hetkeksi selkänsä kääntää 😇

Hiilihydraattipitoista ruokaa ylipäätään pakko saada. Tuntuu, että muuten tulee todella heikko olo. Ja syötävä vähintään kolmen tunnin välein.
 
Tällä hetkellä ei ole mitään mielitekoja, mutta syönkin 3-4h välein. Pitää kyllä nälkää aika hyvin loitolla.
Mutta alkuraskaudessa himoitsin hiilareita, varsinkin mäkkärin el maco ateriaa.
 
Ällötykset pasta ja makaroni. Niitä ei vaan pysty syömään ollenkaan eikä oo pystyny koko raskauden aikana..
 
Takaisin
Top