Himot ja ällötykset

Siis kuinka outoo. Samaan aikaan mua ällöttää ja himottaa (siis nälkähimo) ajatus maissista. Mun tekis hiiiiiiiiiiirveästi mieli kokeilla tehdä tänään elotea, siis mexicolaista katumaissia. En oo koskaan maistanu mut tekis aivan kauheasti mieli! Ja maissia voisulalla voi aah. Mä siis vakavasti tarvitsen maissia. Heti. Mut heti kun mä mietin sitä et mä oikeasti söisin sitä maissia niin mulla nousee pala kurkkuun. :tears:

Päätin just hakea kaupasta pakastepizzaa, jonka päälle laitan paljon aurajuustoa 😅 Näin perjantain kunniaksi. Ei mitään laadukasta ravintolan pizzaa, vaan kämänen pakastepizza se olla pitää tähän himoon 😁😂

Mää pääsin tänään yksin kauppaan ja ostin kaikkee mitä voisin kuvitella syöväni. Niin huono olo ollut nyt muutaman päivän. Tehtiin ruuaksi kanapullia ja perunamuusia ja ostin kaappiin varalle tomaattikeiton. Sit ostin vesimelonia, kääretorttua ja maissilastuja, salsaa ja juustodippiä 😄 jostain syystä nää oli kaikki semmosia mitä teki kaupassa mieli 😂 toi tomaattikeitto on muuten semmonen mitä söin usein viime raskaudessakin ja kun mulla alkoi synnytys yöllä ja mies lähti vielä aamulla töihin, niin sen piti käydä kesken päivän tuomassa mulle kotiin tomaattikeittoa. Oli ihan pakko saada sillon sitä 😄

Mää pääsin tänään yksin kauppaan ja ostin kaikkee mitä voisin kuvitella syöväni. Niin huono olo ollut nyt muutaman päivän. Tehtiin ruuaksi kanapullia ja perunamuusia ja ostin kaappiin varalle tomaattikeiton. Sit ostin vesimelonia, kääretorttua ja maissilastuja, salsaa ja juustodippiä 😄 jostain syystä nää oli kaikki semmosia mitä teki kaupassa mieli 😂 toi tomaattikeitto on muuten semmonen mitä söin usein viime raskaudessakin ja kun mulla alkoi synnytys yöllä ja mies lähti vielä aamulla töihin, niin sen piti käydä kesken päivän tuomassa mulle kotiin tomaattikeittoa. Oli ihan pakko saada sillon sitä 😄
Tää on hauskaa miten eri nää on ihmisillä, mulla tomaattikeitto oli yks eka ällötysruoka! 😄 Vesimeloni, kääretorttu, maissilastut kelpaisi mullekin, nami!

Mullaki kaikki tommonen niinku tomaattikastike nii yök! Ei pysty edes ajattelee😂🤢 mut johtunee siitä et just ku pahoinvointi alko ja oli pahana nii tein sellasta tomaattista tonnikalapastaa, se ällötti mua niiiiiin paljon sitte et en voinu syödä sitä melkeen yhtään🤢

Kaikkea suolaista tekee mieli.... Sipsejä haluaisin juuri nyt, huomenna pitää mennä kauppaan ja oikeen ajan kanssa käydä hyllyjä läpi.

Käytiin kavereiden kanssa la syömässä ravintolassa. Otin sit loput ruuasta mukaan. Söin sit su sen lounaaksi ja se oli jotenkin superhyvää uudelleen lämmitettynä. 😅 Jäi sit kauhee himo ja oli pakko lähettää mies hakemaan illalla uus annos sitä. Jäi vielä tällekin päivälle taas jämiä ja nyt kolmatta päivää samaa ruokaa, namnam 😁

Käytiin kavereiden kanssa la syömässä ravintolassa. Otin sit loput ruuasta mukaan. Söin sit su sen lounaaksi ja se oli jotenkin superhyvää uudelleen lämmitettynä. 😅 Jäi sit kauhee himo ja oli pakko lähettää mies hakemaan illalla uus annos sitä. Jäi vielä tällekin päivälle taas jämiä ja nyt kolmatta päivää samaa ruokaa, namnam 😁

Saako udella mitä ruokaa? 🤤
Rupes tekee hirmusesti mieli ja pakottava tarve saada samaa vaikka en tiedä mistä puhutaan. 😅

Alkoi tekemään ihan yhtäkkiä mieli karjalanpiirakkaa juustolla ja tomaatilla!!! Siis edellisessä raskaudessa ällötti tomaatti niin paljon ja nyt ei🤣 muuten ei kyllä nappaa nyt mikään ruoka.
Kävin lasten kanssa aamulla mummin luona ja siellä oli kalakeittoo. Hyi ku meinas lentää yökkö😂kiva oli esittää että kaikki ok😅

Saako udella mitä ruokaa? 🤤
Rupes tekee hirmusesti mieli ja pakottava tarve saada samaa vaikka en tiedä mistä puhutaan. 😅
Haha, tää oli ravintola Zillan (Vantaalla) vöner zänkkäri 😁

"Vuokaleipää, vöneriä mausteisessa chili-tomaattikastikkeessa, cheddaria, sipuli-paprika-pinaattipaistosta, paahdettua aiolia, lisukesalaattia ja pikkelöityjä vihanneksia." 👌👌

Haha, tää oli ravintola Zillan (Vantaalla) vöner zänkkäri 😁

"Vuokaleipää, vöneriä mausteisessa chili-tomaattikastikkeessa, cheddaria, sipuli-paprika-pinaattipaistosta, paahdettua aiolia, lisukesalaattia ja pikkelöityjä vihanneksia." 👌👌
🤤🤤🤤

Mulla tuli kaupassa himo valmisruokahyllyssä myytävään ohrapuuroon, mut sit kun kotona söin sitä niin tuli paha olo ja oli pakko heittää puolet roskiin 😆🙈🤢

Mulla tuli kaupassa himo valmisruokahyllyssä myytävään ohrapuuroon, mut sit kun kotona söin sitä niin tuli paha olo ja oli pakko heittää puolet roskiin 😆🙈🤢

Apua!! Mulla kävi tismalleen sama viime perjantaina! 😂😂
Tuntui pahalta heittää puolet pois, mut ei mieskään halunnut sitä syödä. 🥺

Ostettiin tänään iltapalaksi hatsapurillo. Kun se oli syöty jäi kauhee himo päälle, et haluun sitä lisää. 😅 Uikutin miehelle, et voisko se käydä hakee viel toisen, kun tekee vaan niin jää-tä-väs-ti mieli lisää. Yritti eka puhua järkeä, mutta suostui sit lopulta lähtemään. Nooh, vartti myöhemmin, kun se tuli kaupasta takaisin, niin hups, ei tehnytkään enää mieli. 😂🙈 En kehdannut sanoa, niin paistettiin silti. Ei ollu kyl läheskään niin hyvää enää se toinen satsi 🥲🙈

Kauhee himo iski tälleen 23 aikaan johonkin lämpimään ateriaan🤣esim perunamuussi ja kermakastikkeella olis aika jees🤣

Mä oon syönyt niin paljon banaania että se alkaa tulla jo korvista ulos ja ällöttää. :D Mun täytyy ehkä koittaa banaania jossain toisessa muodossa niin se vois mennä paremmin. Sinänsä sääli koska banaani on yksi harvoja ruokia joita mä en oo yökkinyt ulos. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Takaisin