Himot ja ällötykset

Mä oon syönyt niin paljon banaania että se alkaa tulla jo korvista ulos ja ällöttää. :D Mun täytyy ehkä koittaa banaania jossain toisessa muodossa niin se vois mennä paremmin. Sinänsä sääli koska banaani on yksi harvoja ruokia joita mä en oo yökkinyt ulos. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mää oon kans syönyt tooosi paljon banaania. Se vaan on niin helppo syödä vaikka yölläkin 😂 Mutta joo, vähän rupee jo tuleen korvista. Mää koko ajan odotan, että tää jatkuva pakkosyöminen loppuisi ja voisi palata normaaliin.
 
Mä oon syönyt niin paljon banaania että se alkaa tulla jo korvista ulos ja ällöttää. :D Mun täytyy ehkä koittaa banaania jossain toisessa muodossa niin se vois mennä paremmin. Sinänsä sääli koska banaani on yksi harvoja ruokia joita mä en oo yökkinyt ulos. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Sama!! Oon syönyt ihan liikaa kun se on jotenkin niin neutraali että menee alas😄
 
Mää oon kans syönyt tooosi paljon banaania. Se vaan on niin helppo syödä vaikka yölläkin 😂 Mutta joo, vähän rupee jo tuleen korvista. Mää koko ajan odotan, että tää jatkuva pakkosyöminen loppuisi ja voisi palata normaaliin.
Ootan kans samaa. Ihan outoo ku koko ajan napostelee jtn ku normaalisti on tarkka rytmi syömisen suhteen🙄
 
Ootan kans samaa. Ihan outoo ku koko ajan napostelee jtn ku normaalisti on tarkka rytmi syömisen suhteen🙄
Ja sit kun mikään ei oikein edes maistu hyvältä. Mitään ei tee mieli ja mitään ei haluis syödä, mutta pakko vaan.
 
Ja sit kun mikään ei oikein edes maistu hyvältä. Mitään ei tee mieli ja mitään ei haluis syödä, mutta pakko vaan.
Joo se just. Kaikki mitä maistaa niin oon että yyh ei hyvä idea tääkään😂
 
Mä oon vähän huolissani 😂 (vitsi). Mun tekee mieli kaikkea ääääärimmäisen perinteistä suomalaista ruokaa! Mausteinsi vain suola ja pippuri. Voi nam jotkut perunat pelkällä voilla ja lihapullakastike 😛 Ja yleensä mä rakastan aasialaista ja italialaista, nyt on hyi ei.
 
Mä en ikinä syö maksapihvejä, mut ai että kun jollain oli töissä eväänä niitä ni nyt en voi aatella mitään muuta!! Omat broiskupyörykät just ällöttää suuresti ja muuta ei ole..
 
Siis saako niitä Salta Katteneita ihan normi kaupoista? Miksi en ikinä törmää niihin:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
  • Tykkään
Reaktiot: MMV
Kaikki makea ällöttää edelleen, samoin ajatus kalasta. Kurkkua menee päivässä varmaan yli puolet siitä pötköstä ja kaikki hapan ja suolainen himottaa. Kylmä greippimehu on ollut ihan parasta 🤩
 
Siis saako niitä Salta Katteneita ihan normi kaupoista? Miksi en ikinä törmää niihin:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Oon kans yrittäny jokaisessa vierailemassani kaupassa niitä tiirailla, mut ei oo osunu silmiin vielä kertaakaan. 😅
 
Oon kans yrittäny jokaisessa vierailemassani kaupassa niitä tiirailla, mut ei oo osunu silmiin vielä kertaakaan. 😅
Mulle mahtava R-täti (kauppias) niitä jo tilasi.
Uhkaili ne laputtaa :Speaking Head In Silhouette: "tarjous vain raskaanaoleville" testatakseen kahvia ja tupakkaa ostavien äijien ilmeitä :Upside Down Face:
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tämän viikon hitti on peruna 😄 mikään mausteinen tai voimakas ei maistu ollenkaan 🤷🏼‍♀️
Mullakin ollut peruna alusta asti! Ja hauskaahan tässä on etten edes tykkää perunasta oikeasti.

Samoin kaikki todella perisuomalainen. Lihapullat, nakit, ruskea kastike, muusi… voi nam kun menee alas. Mutta omat herkut eli aasialainen ruoka ja pizza ei sitten millään 😩

Ja piimävelli! Mun on tehnyt sitä nyt niin lujaa mieli, että pakko kaivaa mummin resepti jostain esiin 😛
 
Meillä oli tänään ruokana keitettyjä perunoita ja porkkanoita ja lihapullia 😄 Tosin enemmän siksi, että tiedän niitten maistuvan esikoiselle ihan varmasti. Mun ruokahalu on onneks nyt taas ihan hyvällä mallilla. Tänään en vaan yhtään jaksa ihmetellä suostuuko esikoinen syömään vai ei kun ollaan viikonloppu kaksin kun mies on kaverinsa polttareissa. Mun on itse asiassa tehnyt jonkin aikaa jo mieli thaimaalaista ruokaa ja samoin falafelit, tsatsiki, hummus ym maistuis kans 😋 mutta oli noi lihapullatkin hyviä.
 
Maustekurkut! Ne isoista sankoista myytävät kokonaiset kurkut. En tiedä kuin monta tollasta menis jos ei järjellä rajaisi 😅
 
Maustekurkut! Ne isoista sankoista myytävät kokonaiset kurkut. En tiedä kuin monta tollasta menis jos ei järjellä rajaisi 😅
Mää oon kans syönyt niitä nyt piiiitkästä aikaa. Mitään hirveetä himoo mulla ei oo niihin, mutts on maistunut 😁
 
Maustekurkut! Ne isoista sankoista myytävät kokonaiset kurkut. En tiedä kuin monta tollasta menis jos ei järjellä rajaisi 😅
Mulla on kans maustekurkut nyt himo😋 Ei nyt onneks semmonen et lähtisin kauppaan kipittelemään niiden takia mut ne maistuu niin hyvältä kun on jossain tarjolla😄 Omassa kaapissa ei harmiks enää oo😅😅
 
Takaisin
Top