Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua ällöttää mm. kanan, kalan. possun ja jauhelihan paistaminen. Mietin, että mitenhän tässä kohta voi laittaa enää perheelle ruokaa.
Himoina on fetajuusto, sipsit ja etenkin kaikki kirpeä.
Jääkaappi on kyllä niin yks vitsaus tän öllötysolon kans. Ihan ku joulukalenteria avais "oksettaako tänään joku haju vai ei, mikähän tuoksu sieltä tänään hyppää naamalle"Jaahas, mies on ostanut meetwurstia kaupasta ja se haju jääkaapissa Piti laittaa se omaan rasiaan ettei koko jääkaappi lemuaisi niin kauhealle. Toivottavasti syö nopeasti pois eikä osta heti perään uutta pakettia
Koiranruoka haisee niin pahalle! Ja tiskit.
Testasin tänään Fazerin Salta Katteneita kun kävin mittaa alhaiset verenpaineet. Ei oikeen iskenyt, ehkä aakkosiin vertautuu. Kun mulla taas tekee mieli oikein suolaisia kovia salmiakkeja. Ehkä Namituvalle pitää laittaa tilaus. Ootteko testanneet niitä?
Koiranruoka haisee niin pahalle! Ja tiskit.
Testasin tänään Fazerin Salta Katteneita kun kävin mittaa alhaiset verenpaineet. Ei oikeen iskenyt, ehkä aakkosiin vertautuu. Kun mulla taas tekee mieli oikein suolaisia kovia salmiakkeja. Ehkä Namituvalle pitää laittaa tilaus. Ootteko testanneet niitä?
Tästä on kyllä jo useampi vuosi aikaa, mutta söin lääkärin määräyksestä alhaiseen verenpaineeseen muutaman salmiakin kerralla. Sanoi, että isompi riski se matala oireineen on kun pari salmiakkia.