Himot ja ällötykset

Kiva kuulla että joku muukin noudattaa radi-ruokavaliota varmuuden vuoksi! Itse olen melko varma että diagnoosi napsahtaa tälläkin kertaa.

Oon nyt opetellut juomaan (ja tekemään) vihersmoothieita, niillä saa aika hyvin terveellisiä aineita kasaan.
 
Mullakin on vähän ällötystä monia ruokia kohtaan ollut nyt. Maistuisi kaikki raikas ja kasvisruoka. Jauheliharuoat ja kana ällöttää :Face Without Mouth:
 
Suola ja sipsit himottaa. Tekis mieli lisätä suolaa kaikkiin ruokiin.. Ja kananmunat maistuu :P Salmiakkia ja lakujätskiä kaipaan ihan kamalasti!
 
Mä voisin yhä elää porkkanaraasteella suolakurkuilla maustettuna, kun taas kana etenkin kypsennysvaiheessa saa etomaan ja pahasti.
 
Mun tekee pääosin mieli kaikkea raikasta, salaatteja, hedelmiä. No okei sipsejä kyllä myös. Mikään ei vielä oo alkanut ällöttämään.
 
Mulla on tehnyt mieli chilitonnikalaa tosi paljon! Ja tänään tuli aivan puskista himo nakkeihin, vaikka en oo syönyt lihaa noin neljään vuoteen :tears:
 
Maito on alkanut maistumaan pahalle vaikka ennen join todella paljon maitoa. Himoja ei ole muutakuin, että kunhan ruokaa saa. Ja saahan niitä himoja olla vaikka mihin, kun aloin jo varoiksi syömään raskausdiabeteksen mukaisesti niin moni asia jäänee nyt vähän vähemmälle-ainakin määrällisesti.

Mä oon muuten molemmissa raskauksissa ja imetysaikana ja pitkään sen jälkeenkin ällönnyt lehmänmaitoa ja join sitä tosi vähän. Jännä "oire", mistähän sekin johtuu :D. Nyt ei ole semmosta.
 
Mä oon muuten molemmissa raskauksissa ja imetysaikana ja pitkään sen jälkeenkin ällönnyt lehmänmaitoa ja join sitä tosi vähän. Jännä "oire", mistähän sekin johtuu :D. Nyt ei ole semmosta.

Mulla taas lehmänmaito on ollut aiemmissa raskauksissa yksi raskausruoka/juoma himo. En siis normaalisti juo maitoa muuta kun kahvissa jne. Mutta siis yhtäkkiä oli pakko saada maitoa, oikein kylmää sellaista ja kaakaota jne. Saa nähdä miten nyt käy.
 
Ei ole vielä oikeastaan mitään suurempia himoja tai ällötyksiä. Sipseistä ja berliininmunkista jäi semmoinen ällö rasvan maku kummittelemaan suuhun pitkäksi aikaa. :Grimacing Face: Kahvi maistui jotenkin oudolta tänä aamuna.
 
Vielä ei ole himoja tai ällötyksiä, mutta hajuaistin tuntee terästyvän joten saa nähdä.. Toivoisin suklaasta ällötystä että sitä ei menisi niin paljoa :Face Without Mouth:
 
Vielä ei ole himoja tai ällötyksiä, mutta hajuaistin tuntee terästyvän joten saa nähdä.. Toivoisin suklaasta ällötystä että sitä ei menisi niin paljoa :Face Without Mouth:

Mulla suklaa on sellanen et ei maistu. Vaikka normaalisti maistu kyllä ihan reippaasti. :D
 
Mua ällöttää melkein kaikki, hedelmät ja mehut menee, ja näkkileipää oon syöny paljono :D puuroakin pystyn syömään. Hajuista valkosipuli on ihan kuolema, vaikka ei normaalisti haittaa. Pari kiloa on nyt lähteny parin viikon aikana, ni koitan kyllä syödä kaiken mikä uppoo...
 
Mua ällöttää ruisleipä, jonka päälle laittaa juustoa :tears: Aamuisin monikin ruoka saa ällöttävän olon, mutta muuten ruoka kyllä menee hyvin alas. Makeaa himoitsen :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
 
Nyt alkoi kahvikin ällöttää.. vielä pari viikkoa sitten sanoin miehelle etten ymmärrä miten se kahvi voi alkaa etoa, mut nytpä ymmärrän :tears:
 
Oon syönyt tammikuusta asti hulluna veriappelsiineja ja himoinnut Fantan sitruunalimua (kannattaa kokeilla!) - sama sitrushedelmien himo oli edellisessä raskaudessa, ja mies tokaisikin jossain vaiheessa (ennen kuin olin tehnyt testin) että "Ootko taas raskaana kun syöt noita noin hulluna?!" :tears:
 
Toistaiseksi ei oo oikeastaan ollut himoja eikä ällötyksiä. Kahvista tosin tulee ihme olo, joten sen juonti vähissä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Takaisin
Top