Tänään toinen päivä ilman kahvia ja hyi yäk en vois kuvitellakkaan juovani tippaakaan
näin kävi myös esikoisen aikaan. Vielä viikkopari sitten join tolkuttomia määriä..
Muistan esikon neuvolatätin sanoneen jossain np ultran korvilla "se on sitten synnärillä ihana saada syntymän kunniaksi kahvit!" Ja olin ihan että öööh hyiii. Mutta niin vaan se kahvi maistui ku eppari oli ommeltu ja vaavi unilla vaikka olikin jo myöhä ilta
Ehkä pitkästi vasta puolivälin jälkeen pystyin taas juoda. Saas nähdä miten tällä kertaa ...
näin kävi myös esikoisen aikaan. Vielä viikkopari sitten join tolkuttomia määriä..Muistan esikon neuvolatätin sanoneen jossain np ultran korvilla "se on sitten synnärillä ihana saada syntymän kunniaksi kahvit!" Ja olin ihan että öööh hyiii. Mutta niin vaan se kahvi maistui ku eppari oli ommeltu ja vaavi unilla vaikka olikin jo myöhä ilta
Ehkä pitkästi vasta puolivälin jälkeen pystyin taas juoda. Saas nähdä miten tällä kertaa ...

Edelleen syöminen vähän plääh, kun oikein mitään ei tee mieli, mutta etovan olon vuoksi jotain pitäisi syödä vähän väliä. Niimpä olen syönyt aika paljon erilaisia mangojogurtteja, kun tuo mangon maku nyt uppoaa parhaiten.
Pahoinvointilääkettä sillon ku kaikkein pahin olo ja tietää että jos ei nyt syö nii kohta on entistä kamalampi olo. Lämpimät ruuat meinaa tökkiä..
Mutta oon huomannut, että jos ruokailuväli venähtää, niin meinaa tulla kuvottava olo. Mutta sekään ei oo hyvä, jos syö pikkusen liian ison annoksen.