Himot ja ällötykset

Mua kans makea ällöttää, karkkia en oo syönyt ollenkaan. Viime viikolla tuttavan tuomat tuliais suklaatkin on saaneet maata rauhassa kaapin pohjalla, ei tee yhtään mieli. Yök! Kaikki rasvainen ällöttää. Leipä menee tällä hetkellä ilman levitettä, päällä muutama siivu vähärasvaista juustoa kera kurkkusiivujen.
Viime viikon himo oli perunamuusi. Siis pelkkä muusi. Oli aivan taivaallista Beaming Face With Smiling Eyes Lisäksi lohikiusauksen äärelle uskallan palata uudestaan, se jotenkin menee hyvin alas lämpimänä ruokana. Samoin salaatit maistuu.
Ylipäänsä ruoka maistuu aina sitä paremmin, jos sen on tehnyt joku muu. En oo tainnut tehdä ruokaa itse reiluun viikkoon ollenkaan. Ei vaan pysty. Confounded Face
 
Tosi moni ruoka ällöttää, juon normaalisti kasviperäisiä maitoja mutta nyt en pysty niitä juomaan, myös vesi ällöttää ja ainoat mitkä maistuu on tuoremehut. Kahvia oon ollu nyt pari päivää juomatta ja outoa ettei oo juurikaan päänsärkyä tullut kun oon sitä yli 20 vuotta aamuisin juonut. Aiemmissa raskauksista ei siis ole tarvinnut kahvia jättää. Myös leipä ällöttää ja puurotkaan ei meinannu maistua kuin tuorepuurona, mut nyt taas pari päivää ollu ok. Mitään makeaa ei myöskään tee mieli, päivittäinen karkin / suklaan syönti loppui kuin seinään pari viikkoa sitten.
 
Jatkuva himo voileipiin, joka koostuu ruisleivästä, margariinista, leikatuista luumutomaateista, kurkkusiivuista, salaatista ja sulatejuustosiivusta päällä! Cat With Tears Of Joy
Onneksi varsinaista oksettavaa oloa ei ole ollut missään vaiheessa, mutta selkeästi keho vetää nyt terveellisemmän ruokavalion puoleen - karkit ja pullat on lähinnä "näh".
 
Mulla on ollu joku ihme maitohimo. Joka ruualla iso motti pitää saada juotua Cat With Tears Of Joy Moni ruoka on silleen että kerran voi syödä mutta toisella kerralla alkaa ällöttää ajatuskin eikä pysty enää syömään. Mies oli erehtynyt ostamaan valkosipulikanaa ja siinähän oli sitten pää pöntössä heti kun sen paketin erehyin aukaseen.. Cat With Tears Of Joy
 
Kahvin tuoksu oli pahin. Mies ei sitä vissiin hirveesti ymmärtänyt...
Mutta alussa kaikki oksetti. Nyt ei enää yökötä, mutta kahvia en juo ollenkaan enää kun ei tee mieli.
Mielitekoja ei oikeastaan ole.
 
Takaisin
Top