Himot ja ällötykset

Mulle ei maistu mikään makea, tosin söin äsken ruismarjapuuroa. Suolainen maistuisi senkin edestä, täytyy varmaan mitata kuinka alhaalla verenpaineet huitelevat.
Minulla on ihan sama juttu!
 
Mullekaan ei maistu makea, eikä oikein mikään rasvainenkaan. Saankohan tarpeeksi nyt rasvoja kun avokadonkin jätin tortillasta pois. Voi olla et oli vaan huono yksilö, täytyy ostaa lisää.
 
Tein tänään sardiinipastaa ja vitsit kun oli suolaista ja herkullista. Beaming Face With Smiling Eyes Ja eilen otin välipalaksi pelkkiä juustosiivuja. Enemmän suolaisilla himoilla täälläkin nyt mennään.

En uskalla mennä buffaan, oon tosi vainoharhainen näissä. Ravintoloissa olisi kiva käydä mutta satunnaisia takeawayiltoja meilläkin vaan on edelleen.
 
Mulla on aika paljon ruokahaluttomuutta. Ja sama juttu kun täällä monella, kaikki makea ällöttää. Kahvi ei enää eilen maistunut (identiteettikriisi!) Aina kun hetkeksi palaa ruokahalu, tekee mieli vaan kaikkea roskaruokaa. Ja sit vähän outona himona sosekeitot Beaming Face With Smiling Eyes

Edit. Ja päätin että nyt kun oon oksennellutkin, niin pääasia että jotain syö. Tällanen monipuolinen pizza-kebab-sipsi-ruokavalio.
 
Täällä kanssa suolainen menisi vaan. Oli aika raju pettymys tänään nepalilaisessa kana kormaa syödessä, kun se oli aivan suolatonta. Yritä siinä nyt sitten olla iloinen ettei tule liikaa suolaa, mutta piruvie kun tekee mieli sitä suolaa.

Alan pikkuhiljaa ymmärtämään niitä työkavereita, mitkä huutelee aina raskauksista keskustellessa, että suolakurkut on ihan superhyviä. Täytyy kokeilla, siinä ainakin tulisi tujauksena suolaa.

Noitapilli karkit kanssa mainittiin, mutta en taida salmiakki / lakritsia syödä nyt ainakaan suurempia määriä.
 
Täällä myös kallistutaan enemmän suolaisen kuin makean puolelle. Varsinaisia himoja tai ällötyksiä ei vielä ole tullut, mutta suolatut cashew-pähkinät on olleet aamu-etomisien pelastus!
 
Täällä myös kallistutaan enemmän suolaisen kuin makean puolelle. Varsinaisia himoja tai ällötyksiä ei vielä ole tullut, mutta suolatut cashew-pähkinät on olleet aamu-etomisien pelastus!
Samoihin pähkinöihin olen minäkin turvautunut aamulla ja päivän mittaan, kun kuvotus meinaa nostaa päätään. Välillä maistuvat myös lasten smoothie pussit kylmänä.
 
Mun vakkariksi on nyt vakiintunut kokkikartanon tekemä janssoninkuisaus yllätysnälkään. Joskus unohtuu syödä lounasta niin voi tulla nälkä äkkiä jonka kaverina on pieni huono olo. Tarve oli jollekin ruoalle, jota saa nopeasti. Janssoninkiusauksessa on hyvät suolat ja ei tarvii paljoa syödä, niin ällötys menee ohi ja taas jaksaa :D
 
Ruokahalu on hieman ehkä lisääntynyt tai ainakin nälkä. Mitään erikoisia himoja tai ällötyksiä ei vielä ole onneksi tullut. Kerran perus taffelin sipsit maistu tonnikalaöljyltä, nii ne jäi sitten syömättä
 
Minulla on myöskin ruokahalu lisääntynyt, normaalisti lounasaikaan eikä iltapäivällä ole lainkaan nälkä. Nyt tekisi mieli syödä jatkuvasti
 
Mulla keitetettyjä kananmunia menee ihan urakalla. Kaikki suolainen himoittaa. Vieläkö sen joulukinkun jostaki löytäisi Cook Light Skin Tone
 
Nälkä on mutta sitten kun alkaa syödä, ei jotenkin maistu. En tyyliin koskaan jätä ruokaa mutta tänään jäi loppu sellaisesta Amarillon burritosta syömättä, kun se jotenkin ällötti.
 
Koko ajan nälkä ja miettii vaan et mitä sitä söis seuraavaksi. Muutama viikko eteenpäin niin voi olla toinen ääni kellossa. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Nuo vihreät oliivit... Nam! Valkosipulitäyte niissä toimii erinomaisesti Beaming Face With Smiling Eyes

Oi vitsit joo, niitä seuraavaksi! Perun puheeni kalasta: ostin janssoninkiusausta kun en jaksanut laittaa ruokaa. Cat With Tears Of Joy
 
Takaisin
Top