Himot ja ällötykset

Eilen oli salaattia, missä oli vihreitä oliiveja ja ne maistui niiiin kitkerälle suussa, että meni ihan ruttuun koko naama :D
Eli ei mee vihreät oliivit... Jääkaapissa on Venäläisiä suolakurkkuja vielä odottamassa avaamista. Jännään maistuuko nyt.
 
Tuntuu että oikeastaan mitään ei tee mieli, hedelmiä ja rasvaisia herkkuja sietää nälissään.
 
Muuten ei mitään poikkeavuuksia entiseen, mutta Hesburgerin kurkkumajoneesi on mielessä vähän liian usein...
 
Salmiakkia tekee jatkuvasti mieli, ja eilen pitkän googlailun jälkeen päätin kokeilla imeskellä yhden karkin kaatissäkki-pussista. Etova olo katosi saman tien! En tiedä liittyykö siihen että omat verenpaineet on pudonnut nyt aika mataliksi ja toki muutenkin oon aina tykännyt salmiakista tosi paljon. Nyt vaan sitten harmittaa entistä enemmän että se salmiakki on siellä kiellettyjen listalla. Confused Face
 
Salmiakkia tekee jatkuvasti mieli, ja eilen pitkän googlailun jälkeen päätin kokeilla imeskellä yhden karkin kaatissäkki-pussista. Etova olo katosi saman tien! En tiedä liittyykö siihen että omat verenpaineet on pudonnut nyt aika mataliksi ja toki muutenkin oon aina tykännyt salmiakista tosi paljon. Nyt vaan sitten harmittaa entistä enemmän että se salmiakki on siellä kiellettyjen listalla. Confused Face

Hanki säkin niitä Glykyrritsiinittömiä raskaussalmiakkeja Namituvalta :) toki niissä on suolaa, mutta ei ole sitä lakritsiainesta (glykyrritsiini) joka on yhdistetty alkioiden kehityshäiriöihin. :)

Mulla on kotona monta pussia, että riittää.
 
Hanki säkin niitä Glykyrritsiinittömiä raskaussalmiakkeja Namituvalta :) toki niissä on suolaa, mutta ei ole sitä lakritsiainesta (glykyrritsiini) joka on yhdistetty alkioiden kehityshäiriöihin. :)

Mulla on kotona monta pussia, että riittää.

Joo hei löysinkin juttua noista kun googlailin! Täytyy kyllä ehdottomasti hankkia niitä, etenkin jos tiistaina ultrassa tulee hyviä uutisia. Jos ei, niin sit vedän kyllä salmiakkiöverit noilla mitä kaapista löytyy. Angry Face With Horns
 
Mulla tuntu että koko ruokavalio oli lähdössä ihan ihme hiilarirasvalinjalle vaikka yleensä tykkään syödä terveellisesti. Mies sitten otti ryhtiliikkeen ja hommas meille kaapit täyteen vaan tervellistä ruokaa. Se on aika hyvin mennyt alas mutta piti kyllä kauppareissulla ostaa yksi vadelmamunkki kun tuntu että kylmähiki pukkaa kaupassa kun on niin huono olo.
 
Leivässä ei saa olla jyviä...niitä on kelju oksentaa ja rakenne saa voimaan huonosti....
 
Viime aikoina on tehnyt ihan sairaasti mieli porkkanaa. Beaming Face With Smiling Eyes

Mulla muuten sama! Vaan yhden porkkanan oon kylläki ehtiny syömään raakana, kun ne kerkes loppumaan keittoa tehdessä. Nyt niitä kai taas ois mut en oo saanu aikaseks otettua :D jospa tänään malttais kuoria yhden.
 
Tänä aamuna söin hätäpäissäni taaperon iltapuuronjämät jotka oli sopivasti tyrkyllä. Jes, nappivalinta. Pehmeää ja täyttävää.
 
Täällä on nyt jostain syystä tullut 2 kertaa paahtoleipä ylös.

Kalan haju ällöttää.

Mieli taas tekee viinirypäleitä ja kaurapuuroa Beaming Face With Smiling Eyes Harvinaisen terveelliset mieliteot vielä.

Salmiakkia tekee myös mieli aina välillä, pitää hakea niitä raskauden aikana sopivia kaappiin.
 
Paistoin eilen illalla jauhelihaa tortilloihin yökkäillen, jäi syömättä. Vedin sitten vaan kasvisversion Beaming Face With Smiling Eyes muuten ei mitään erityisiä himoja ole, yllättävästi suklaanhimo on kadonnutAstonished Face- paha olokin on niin aaltoilevaa että saan kyllä syötyä ja sitten taas ihan yhtäkkiä vaikka ei syö, tulee yökkäys Cat With Wry Smile
 
Paistoin eilen illalla jauhelihaa tortilloihin yökkäillen, jäi syömättä. Vedin sitten vaan kasvisversion Beaming Face With Smiling Eyes muuten ei mitään erityisiä himoja ole, yllättävästi suklaanhimo on kadonnutAstonished Face- paha olokin on niin aaltoilevaa että saan kyllä syötyä ja sitten taas ihan yhtäkkiä vaikka ei syö, tulee yökkäys Cat With Wry Smile

Hei samaa, jauheliha ällöttää. Tein makaronilaatikkoa, pistin sen sit pakkaseen että voin syödä muutaman viikon päästä kun tää menee toivottavasti ohi. Jännästi leikkeleitä tekee mieli, kalkkunaa ja kinkkua. Syön sit voileipiä leikkrleillä ja kurkulla jos mikään muu ei mene Beaming Face With Smiling Eyes
 
Kylmä kaurapuuro aamuetomiseen toimii mulla. Ei oo makeaa ja on pehmeää. Aika kummallista...
 
Jäisiä mansikoita tekee kokoajan mieli Beaming Face With Smiling Eyes
 
Takaisin
Top