Millaisia mielitekoja raskaus on tuonut tullessaan? Huomaatko himoitsevasi ruokia, joista et normaalisti välitä tai tekeekö mielesi omituisia ruokayhdistelmiä?
Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?
Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.
Ja jos sinua mietityttää, onko jokin mieliteon kohde turvallinen raskausaikana, tästä artikkelista pääset tarkistamaan, mikä kaikki olikaan kiellettyä tai vältettävää odotusaikana.
Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?
Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.
Ja jos sinua mietityttää, onko jokin mieliteon kohde turvallinen raskausaikana, tästä artikkelista pääset tarkistamaan, mikä kaikki olikaan kiellettyä tai vältettävää odotusaikana.
Ihan kuin oisin joskus jostain kuullut että se olisi myös enne pojasta??

Siis monet mun suosikkiherkut, kuten valmis luumurahka, joka on yksi mun joulutuotteiden suosikki, maistuvat paljon makeammilta kuin mitä tiedän niiden oikeasti olevan. Eikä niitä edes tee mieli. Miehen mulle ostama suklaapatukka seisoi kaapissa kunnes mies uskalsi kysyä, saako hän syödä sen. 
sit kun on pakko kuitenkin syödä niin huomaan että saan kyllä syötyä mutta en keksi mitään sellasta mitä esim.ruuaksi tekisin että jo ajatuksen tasolla maistuisi..ainoa mikä kelpaa on luonnonjugurtti ananaksella
Esikoisestakin muistan että avokado alkoi jossain kohtaa ällöttää, mutta ei kyllä näin aikaisin.