Himot ja ällötykset

Aina kun näen jossain sushia tai sushimainoksen alkaa tehdä mieli sushia. Tavallisesti se ei edes ole mikään lempiruokani. Pitää varmaan hakea/tilata jossain välissä vegaanista sushia. Siinä ei ainakaan voi olla raakaa kalaa.
 
Jalopenot mä työnnän niitä ihan joka väliin mitä keksin. Kaikki muu
Ei ruisleipää, Ei vaaleaa, ei pastaa ( yleensä mun herkku) ei kastikkeita, ei todellakaan majoja ei banaania ei kurkkua ei tomaattia ei porkkanaa.. mun ruokavalio on ihan sekaisin.. oon syönyt tex mex pakaste pizzaa ja riisiä jalopenoilla.. kun ovat jo kylmät..
 
Sulan juuston haju ällöttää. Esim pizzaa voi kyllä syödä, mutta jos on vaikka laittanut mikroon leivän päälle juustoa niin se haju kun sen ottaa mikrosta. :hungover: Kastike, jossa on juustoa on myös kuvottavan hajuista.
 
Tonnikala tonnikala tonnikala xD Tonnikalapastaa, tonnikalasushia, tonnikalasalaatti..ja en yleensä siis normaalisti syö sitä edes, mutta nyt on himo. Ja suolaiset muutenkin kyllä jatkuu. Välillä himottaa joku suklaa mutta ei niin pahasti
 
No nyt tuli vastaan todellinen ällötys. Nimittäin karjalanpiirakka. Ihan kamala haju, kun mies tuli pöydän ääreen syömään piirakoitaan. :hungover: Enkä voisi kuvitellakaan syöväni noita. (Mies taas valittaa että pitsani haisee. :grin )
 
Mä en pysty syömään suklaata, jo ajatus siitä ällöttää. Normaalisti en pärjää ilman suklaata, ainut makeinen mistä tykkään:arghh:
 
Tuli mieleen tuo Vargynjan karjalanpiirakkaällötys, kun äsken mainitsin miehelle, että nyt tekee mieli lämpimiä riisipiirakoita ja munavoita, vaan koska näin näistä kuvan :grin en tiedä pääseekö näistä mieliteoista irti ellei syö mitä tekeekin mieli :p
 
Kaikki rasvainen ja suolainen ja epäterveellisempi himottaa :hungry: ja makeita taas ei tee juurikaan mieli PAITSI nuo viikonloppuna lahjaksi saadut salmiakit ja lakut :facepalm: suklaa ja jäätelö, yäk! Myös kasvikset ei meinaa upota enää. Toivottavasti jossain vaiheessa taas nekin maistuu.
Edit. Niin ja paistettu/grillattu liha :sick009
 
Muokattu viimeksi:
Täällä 10+0 ja sama jatkuu. Mitään ei tee mieli, suurin osa kaikesta ruuasta ällöttää, ja alas menee lähinnä hiilaripitoiset ruuat (valkoinen vehnä kaikissa muodoissa) ja jotku hedelmät, juomista maito, kaakao ja vichy. Niin terveellistä.. :smiley-angelic006
Toivon, että tää helpottaa viikon, parin sisällä ja voi taas palata normaaliin ruokavalioon!
 
Nyt ei enää himota niinkään nakkisämpylät ja hampurilaiset. Kyllä ne edelleenkin kelpaa ja suolaista tekee yhä mieli. Mutta ehkä onneksi myös enenemissä määrin kasviksia ja hedelmiä.
 
Mulla ei oikeestaan mitään himoja.
Enemmän suolaista söisin, ja kotiruokaa.
Karkkia tms ei tee yhtään mieli.
 
Mulla ei tee mitään erityistä mieli paitsi mansikoita voisin syödä kokoajan,mut yleensäkin tähän vuodenaikaan tekee niitä mieli.Harmittaa kun ei voi syödä sushia.Ällötyksiäkään ei oo mitään.Oonki miettiny miksi näin.On ylipäätään todella vähän mitään raskausoireita.Ensimmäistä odotan niin voi olla että en vaan huomaa niitä.Kun luen surullisia juttuja niin itku nousee helposti kurkkuun mutta mitään tunnetilan vaihteluitakaan en oo varsinaisesti havainnu.
 
Eilen ostin kaupasta suklaamuroja, joita en siis ole syönyt lapsuuden jälkeen enkä todellakaan ikinä osta mitään muroja muutenkaan :D Kaupassa niitä oli pakko saada mutta tuossa ne keittiössä nyt avaamattomana ovat kun ei enää sitten tehnyt kotona mieli :laughing001
 
Löysin tänään jumpan jälkeen uuden himon!! Kookosjäätelö!! Ihan huikea keksintö! Aamupalaksi menee meetwurstia ja iltapalaksi cheddar jalopenoja.. jos ei tässä kiloja ala tulla niin ei sitten missään :p
 
Mua niin ärsyttää, kun koko ajan tulee vaan lisää nirsoiltavaa. Oon oikeesti ihan kaikkiruokainen ja rakastan ruokaa, mut nyt ruoka toisensa perään tippuu mun "Nou, nou" -listalle, kun kiintiö tulee täyteen :sorry: En pysty syömään juuri mitään lämmintä kotiruokaa, kun jauheliha ei, kana ei, kala ei, kaikki ei. Tällä hetkellä menee makaroni ja kalapuikot.

Mieli tekee vaan kaikkea kiellettyä! Ja ranskalaisia.
 
Oi nam. Kuulostaa hyvältä!.
Mulle varmaan menis ranskalaiset dipattuna kookosjädeen...

siis tää on melkeen kuin mun! Mua himoittaa niiiiin paljon ranskalaiset + suklaapirtelö xD en oo vielä sortunut! :D


Ja tänään himoitsin niin paljon kylmäsavulohta siis sellaista ”graavi”... ai että....! Vasta helmikuussa saa, ei edes JOULUNA!!! Apua!
 
siis tää on melkeen kuin mun! Mua himoittaa niiiiin paljon ranskalaiset + suklaapirtelö xD en oo vielä sortunut! :D


Ja tänään himoitsin niin paljon kylmäsavulohta siis sellaista ”graavi”... ai että....! Vasta helmikuussa saa, ei edes JOULUNA!!! Apua!

Oisko hyvä; ranskalaisia jäätelöön tai pirtelöön dibattuna:hilarious:?

Oon aiemmassa raskaudessa kokeilut:grin

Mun ei tarvi ku nähä tai ajatella jotain ällöttävää (vaikka kokkareinen maito) niin oksennan... Että ällötyksiä riittää, mutta ruoka maistuu, onneksi.

Oon syöny sen mukaan mitä mieli tekee vaikka IBS vähän rajoittaa himoista huolimatta.
 
Jäätelön lisäksi on alkanut hiljalleen muukin makea vähän maistua. Pullat, keksit, suklaa yms. ei edelleenkään maistu, mut hedelmäkarkkeja tekee välillä mieli.
 
Siis uutena himoherkkuna, pikkelssi eli sinaappinen kurkkusalaatti:grin Makeat herkut sai jäädä kauppaan:oops:
 
Takaisin
Top