Himot ja ällötykset

Mulla kaikki sokerinen ällöttää. Heitin pussillisen karkkia roskiin, en jotenkin halunnut edes säästää sitä kun se ällötti. :rolleyes:

Eilen ja tänään tehnyt mieli mikrohampurilaisia. En yleensä syö sellaisia. Mutta nyt tekee mieli. :hilarious:
 
Kalaa kalaa kalaa:grin ihan ihme kala vaihe tullut :D ja suolaista edelleen tekee mieli, sipsii, kiinalaista ruokaa soijalla. Välillä himottais joku herkku mutta en ole onneksi sortunut:p ja cafe picnicin uuniperuna annosta lohella:grinhahha
 
Mulla kaikki sokerinen ällöttää. Heitin pussillisen karkkia roskiin, en jotenkin halunnut edes säästää sitä kun se ällötti. :rolleyes:

Eilen ja tänään tehnyt mieli mikrohampurilaisia. En yleensä syö sellaisia. Mutta nyt tekee mieli. :hilarious:

Täysin sama, kaikki sokerinen hyi. Ja mäkin kattelin eilen kaupan hyllyllä mikrohamppareita tovin, mut sit päätin et parempi jättää vielä hyllyyn.

Viimeiset kaks viikkoa on haluttanut kebabpitsaa ihan hurjasti! Onneks sovittiin, että lauantaina haetaan ja katellaan leffaa Kumminkin juuri sinä päivänä kebab ällöttää
 
Täällä tuntuu, että enemmän on ällötyksiä kuin mitään himoja. Kaikki terveellinen ällöttää, tomaatti pahin. Pelkkä sen ajatteleminen jaa voimaan pahoin! :hungover: Mitään ei oikeen tee mieli, vaikka olis nälkä.
Alas menee parhaiten juomat, esimerkiks kylmä kaakao ja appelsiinimehu. Ja kaikki "tosi" terveellinen, esim. vaalea pasta, lihapiirakka, hampparit... Normaalisti en juurikaan syö vaaleaa vehnää :happy118 Noh, en jaksa stressata. Syön, mitä tekee mieli, ja mikä helpottaa oloa! :whacky011
 
Mulla on sama kuin sulla Sanisa! Normaalisti en syö vaaleaa vehnää, mutta nyt ajatus paahtoleivästä tuntuu paljon paremmalta kuin ajatus ruisleivästä. En sanois että on himo siihen, koska mulla ei oo oikein kunnon himo mihinkään, mutta sanotaanko että paahtoleipä (tai se mikrohampurilainen...) ei tunnu ikävältä ajatukselta, toisin kuin suuri osa ruuista.
 
Mulla on sama että normaalisti en syö mm. vehnää ollenkaan mutta nyt on houkuttanut esim pasteijat sun muut herkut:grin
 
Majoneesia tekee mieli. Meillä ei tavallisesti kotona ole majoneesia, mutta nyt oli pakko ostaa. Ja sitä on tullut syötyä lihapullien kanssa, hampurilaisen välissä (totta kai) ja salaatissa. Enkä edes yleensä halua salaattiini mitään kastikkeita.
 
perhana vaan tuon majoneesin kanssa, että suositus on että vain suomessa valmistettua. Ja en tietenkään tykkää niistä niin paljoa, maistuvat jotenkin etikkaisilta. Hellmannssia sen pitäisi olla :hilarious:

tuntuu että valitan jokaisesta ruoasta :hilarious: alkaa vaan tuntua ettei tällä hetkellä mene mikään alas. kiitos kun kuuntelette :Heartred
 
Himot: suolakurkku, meetvursti, kaupan valmis kanawrap :Heartred
Ällötykset: kaikki makea (paitsi pepsi ja omenamehu), maitotuotteet (jopa jäätelö jota muuten söisin vaikka kuinka paljon).
 
Onpa hauska lukea näitä himoja ja ällötyksiä :D mulla ei ole vielä tullut esille mitään erityistä himoa tai ällötystä.. esikoista odottaessa en voinut syödä leikkelettä leivän päällä, kun niin kuvotti se. Tällä viikolla oon syöny sekä sipsiä että suklaata, joten ei selkeetä linjaa tässä suolaisten ja makeiden välillä :p
 
Mulla tekee enemmän suolaista mieli. Voisin elää nyt roskaruoalla, kiinalaisella ja kaikilla ihanilla juustoisilla pastaruoilla...:shy: Mut sit taas suklaata pitää kyllä kans saada jälkkäriksi :rolleyes:
 
Mulla ei suklaa uppoa kuin jäätelössä. Usein otetaan junaan suklaapatukat evääksi, mut nyt ajatuskin ällötti. Ihan pienen pussin kirpeitä hedelmäkarkkeja sitten lopulta otin. Niitä olen syönyt koko päivän aikana muutaman. :hilarious: Herneet sen sijaan oli aivan loistava matkaeväs. (Oli toki leipääkin eväänä.)
 
Ällöttää nyt ylipaljon kaikki paistettu ja se haju kun mitä tahansa ruokaa paistetaan pannulla lisäksi en voisi kuvitellakkaan nyt syöväni jauhelihaa, hyi yäk ku ällöttää ajatuskin
 
Jep, paistaminen :hungover: varsinkin kana. Ja tehtiin uunissa kanaa ja se haju sitten uunista otettunakin ällötti kyllä. Yritin seuraavana päivänä eväänä töissä syödä loppuja, mutta taistellen meni vaan osa alas. Tähän saakka oon siis pitkälti elänyt ihan vaan perus kanalla, mutta nyt ei kyllä pysty... ainakin pitää alkaa mausteita käyttämään roimasti, tollanen pelkkä suola + pippurisetti ei kyllä mene mitenkään.
 
Tämänhetken suurin himotus, enää 8kk niin voi näytä syödä vaikka laatikollisen.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200706-190304.jpg
    Screenshot_20200706-190304.jpg
    47.1 KB · Katsottu: 2
Kumma kun tietää ettei sais syödä jotain (kuten noi lakut ja vaikka sushi), niin eikös sitä just rupea tekemään mieli. :)
Makeet jutut ei ehkä niin houkuta kuin ennen, ehkä hyvä vaan..
 
Siis ostin aamulla cittarista sellaista tonnikala ja lämminsavulohi sushia niin AI ETTÄ!!:hungry::eek: Meni hetkessä!:joyful: Pakko saada lisää tänään:rolleyes::p:angelic:
 
Eilen tuli yhtäkkiä hirveä himo saada valkosipulissa paistettuja herkkusieniä kun näin jonkun kuvan niistä. Ei muuta kun kauppaan ja kokkaamaan ja ai että oli hyviä. En siis yleisesti juurikaan sieniä joten ei ollut ihan tavallinen mieliteko :D

Makeaa ei tee ollenkaan mieli, poikkeuksena jäätelö jota olen 2 syönyt tässä kolmen viikon aikana.
 
Takaisin
Top