Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaikkea suolaista tekee mieli :angelic: feta, halloum, lihapiirakat, oliivit, suolatikut, kebab ja jalapenot...
Mulla ihan sama, todella outoa.Itse rakastan suklaata ja ennen raskautta söin sitä usein, jopa päivittäin. Nyt ei tee yhtään mieli, ei siis yhtään, jopa ällöttää ajatuskin suklaan syömisestä.
Ihan super outoa tällaiselle suklaan rakastajalle
Mulla loppui cokiksen juonti myös, ei mee alas yhtään. Normi inhokkini Jaffa Light on nyt niin hyvää. Todella outoa.Normaalisti juon kokista melkein joka päivä, se loppui kuin seinään ja nyt himoitsen appelsiinimehua. (Sama aikaisemmissa raskauksissa). Kaikki raikas menee, jääkaappikylmät kurkku, tomaatti, viinirypäleet ja mansikat. Ja mäkkärin tuplajuustohampparit. kokemuksesta veikkaan, että kohta iskee hullu hiilarihimo, eli kaurapuuroa ja valkoista leipää. En siis yleensä syö puuroa, normaalisti syömäni aamiaismurot taas eivät uppoa nyt lainkaan.
Hauska, koska mulla oli tää sama vaihe muutama vko sit :DMä himoitsin eilen säilykepersikoita, kolme purkillista söin ja sokeriliemet päälle