Himot ja ällötykset

Mua himottaa kylmät nakit ja halloum juusto, vähemmän tekee mieli makeaa ja enemmän suolasta. Valitettavasti ei tee myöskään salaattia tai hedelmiä mieli.
 
Mua ottaa välillä nenään koirien haju, samoin lapsi ja mies haisi ulkoa tullessa!! :shifty:
 
Mäkin oon herkistynyt taas hajuille... ja sama juttu muuten earl minustakin mies ja poika haisi pahalle kun tulivat ulkoa! Lisäksi haisee oma autoni ja meidän sauna... :confused:
Himot tulee ja menee mulla aika nopeaan, eilen illalla yhtäkkiä tuli tarve saada päärynäjäätelöä eikä sitä saanut meidän kylän kaupoista ollenkaan... yhtenä päivänä olisin halunnut lohkoperunoits ja kerran kun pyysin miestä tuomaan aineksen nachopeltiin niin himo meni ohi siihen mennessä kun hän tuli kaupasta :hilarious:
 
Tekee mieli raikkaita juttuja (vesimeloni :Heartpink) ... Jaa sitten kauheesti tekee mieli (kokoajan)suolasta ja rasvaista.
 
Ajatuskin lihan/kanan paistamisesta oksettaa. Voi kumpa joku vois tuoda mulle valmista lihaa :grin En voi millään lihajalosteillakaan elää. Kalapuikot himottais kauheesti kasvissosekeiton kaveriks. Erilautaselle tietysti :grin Pulledpork ois kans ihanaa
 
En voi tällä hetkellä sietää minttua missään muodossa, enkä etenkään hajuna! Harmi sinänsä, sillä tällaisella entisellä mojitojen ystävällä kasvaa rivi minttua kasvilavassa. Myös ruoho yököttää.
 
Kiiviä mulle!! Ja sitruunarahkaa. Tänään syönyt jo kolme kiiviä. Pakko hakea huomenna kaupasta lisää mulla ei ällötä mikään haju tai muukaan. Tai ainakaan en oo huomannu vielä. Hampaiden pesu kyllä vähän tekee vaikeeta
 
Uusin himo! Maraboun dubbelnougat patukka, jäinen tuore ananas ja torilta ostetut mansikat. Mies lupasi mennä ostaan mulle mansikoita :P
 
Himoina on ollut mm. Porkkana, kurkku (ei enää), salmiakki ja lakritsi (joita ei saa syödä :sad001), popcornit
Mutta mtn "suuria" himoja ei oo ollut ainakaan vielä.

Likaset tiskit, roskiksen ja ruuan haju aiheuttaa pahaaoloa ja yökötystä. Lisäksi jos ateria väli on liian pitkä, niin kaikki ällöttää. Joinaki päivinä ei tee taas yhtään mieli mtn ruokaa.
 
Koko ajan tekee mieli vahvaa salmiakkia :sorry:, ei auta. En syö.

Yks päivä vedin puoli pussia sitruunoita naamaan :hilarious: ai että oli hyviä. Mies nauro vieressä. Nyt sitruunat taas ällöttää :rolleyes:.

Mut kaikkee epäterveellistä tekee mieli (suolasta) ja väsyttää ja sydän hakkaa niin ettei jaksa liikkua :confused:. Lihon varmaan hirveesti:oops:.
 
Itse rakastan suklaata ja ennen raskautta söin sitä usein, jopa päivittäin. Nyt ei tee yhtään mieli, ei siis yhtään, jopa ällöttää ajatuskin suklaan syömisestä.
Ihan super outoa tällaiselle suklaan rakastajalle o_O
Mulla ihan sama, todella outoa. o_O
 
Normaalisti juon kokista melkein joka päivä, se loppui kuin seinään ja nyt himoitsen appelsiinimehua. (Sama aikaisemmissa raskauksissa). Kaikki raikas menee, jääkaappikylmät kurkku, tomaatti, viinirypäleet ja mansikat. Ja mäkkärin tuplajuustohampparit. :shy: kokemuksesta veikkaan, että kohta iskee hullu hiilarihimo, eli kaurapuuroa ja valkoista leipää. En siis yleensä syö puuroa, normaalisti syömäni aamiaismurot taas eivät uppoa nyt lainkaan. :yuck:
Mulla loppui cokiksen juonti myös, ei mee alas yhtään. Normi inhokkini Jaffa Light on nyt niin hyvää. Todella outoa. :wideyed:
 
Mun uusin inhokki (pitkä lista jo takana) on punasipuli. Tämän lisäksi takapihalla on lähes mahdoton olla ja kasvit lavoissa näyttää todella surullisilta. Laitan miehen poimimaan tomaatit, kunhan ne valmistuvat..Huoh.
 
Mää himoitsen ässämix mehujäitä, myös pirkan koppikset ja ampparit on pelkkää rakkautta. Ja toi spaghetti bolognese parmesaanilla on kun taivaanlahja :grin
 
Täällä vahvana himona oli alkuun pizza ja varsinkin siinä oleva juusto. :grin
Mitään makeeta en ois voinut kuvitellakaan syöväni pahoinvointiin.

Nyt olen yrittänyt pahoinvointiin syödä hedelmiä ja marjoja. Helpottavat onneksi oloa yhtälailla. Mansikoista on tullut suosikki.

Ajoittain rasvainen ruoka alkanut jopa ällöttää. Yleensä himottaa:p
 
Takaisin
Top