Himot ja ällötykset

Mulla oli joku energiavaje viikko varmaan ku teki mieli ahtaa etsiä kaikki makea mitä irti saa kotoa! Palasin taas tosielämään käymällä vaa'alla ja näytti kilon liikaa .. ei kuulosta paljolta mutta viikko tasolla on todella paljon.....nyt vaan tiukka herkkulakko taas päälle :S

Noniin, täällä selätetty pahoinvointi ja nyt maistuu taas ruoka! Ai että oli ihana syödä makaronilaatikkoa. Siis oikeesti! Tällä hetkellä ei niinkään himota mikään (paitsi mies :rolleyes:), mutta on ihana saada syödä lämmintä ruokaa, tavallista ruokaa. :)

Täällä ei mene mitään lämmintä ruokaa vaikka mieli tekisi. Heti, kun se tulee nenän eteen ni siihen jää. Lihan haju on ihan kamala... :wtf:
Hedelmät ja karjalanpiirakka ollu tänään hyvä. Tänään ei ole mahassa ollu sellanen vellova tunne ja toivon, että se olisi nyt selätetty. :)

Täällä ei mene mitään lämmintä ruokaa vaikka mieli tekisi. Heti, kun se tulee nenän eteen ni siihen jää. Lihan haju on ihan kamala... :wtf:
Hedelmät ja karjalanpiirakka ollu tänään hyvä. Tänään ei ole mahassa ollu sellanen vellova tunne ja toivon, että se olisi nyt selätetty. :)

Karjalanpiirakat, nam!! <3

Joo ne on menny tänään, mutta huomisesta ei tiiä :hilarious: huomenna töihin taas ja on kyllä ollu haastavaa, ku pitää mennä ajoissa et kukaan ei nää masua. Niin ja pitää yrittää ahtaa sisälle jotain, et jaksaa ennen kahvia. :grin

Mulla on nyt tehny hirveesti mieli maissi-riisikakkuja juustolla. :P Onneksi mies kävi kaupassa ja toi mulle niitä. <3

Tänään taas mitään saanu alas ja olo alkaa olee aika kaamea suorastaan. :sorry:

Nyt tosiaan 8+0 ja viime viikolla tuli jo eka himo.. HERNEMAISSIPAPRIKA :O ! Oon syönyt jo monta pussia :D ei ny onneks kalleimmasta päästä, Mut ennen en oo voinu edes harkita moista :D

Mulla taas herne-maissi-paprika on ällötyksen aihe :D niin ne vaihtelee. Samoin kana on todella yököttävää. Tehtiin viime viikolla pizzaa ja noukin kaikki kananpalat sieltä sitten pois. Mikään lämmin kotiruoka ei oikein uppoa. Äskenkin tein muulle perheelle spagettia ja jauhelihakastiketta ja tuolla ne muut syö, minä en ottanut edes lautasta kun ei tee mieli. Kävin päivällä hesessä herkuttelemassa, eilen oli kotipizzaa jne... mun ruokailut menee siis tällä hetkellä hieman eri rytmissä kuin muiden :)

Mulla on tullu joku niin järkyttävä himo, ettei mitään järkeä, nimittäin kebab. En oo ikinä syönyt kebabia. Oon maistanut, mutta en oo tykännyt. Nyt haluisin kebab ranskalaiset tai kebabrullan. Mies sanoi että huomenna käydään hakemassa, jos mulla muka edelleen tekee mieli. Hän nauroi jo kuvaavansa sen ihmeen, ku näkee mut syömässä kebabia. laughing6

Mulla jostain syystä kaikki liha, kana jne ällöttää... Pskko yrittää väkisin hiukan syödä ku ei kai sitä ihan pelkillä viinirypäleilläkään voi elää :-P

Mulla ei oo nyt myöskään mitkään eläinperäiset tuotteet uponnut. Siitä ihmettelen mistä tämä kebabia himo on tullu. Ehkä kurkun ja tomaatin syönti alkaa riittää? :grin

Zeni nyt kun tämä päivä koitti ja tiedän, että tänään saisin tuota kebua, niin yllätys yllätys oksettaa valmiiksi ajatuskin :laughing002
Ilmeisesti olen vain himoinnut ajatusta tuosta ruuasta :laughing002

Mua himotti suolakurkut kaupassa, niin ostettiin niitä. Tuolla se avaamaton purkki odottaa syöjäänsä :grin

Yhtenä päivänä perunasalaatti oli parasta mitä tiedän ja nyt en vois edes ajatella syöväni sitä :wacky: nää himot tulee ja menee. Mies syö sitten mun ''jämät'' kun jostain paketista on enää vähän jäljellä, mutta en vaan pysty.

Burgerit ja peruna on tällä hetkellä semmoset kestohitit :)

Siis ei voi olla totta! Näin kotipizzan mainoksen ja siinä näytettiin se iiihanan rapea reuna. Nyt mä sit oon tässä joku kolme päivää tosissani miettinyt, että voiskohan tilata pelkän pitsapohjan kotipizzasta. :laughing001

Joku meni puhuun täällä kebabista niin tänään kun miehen kanssa mentiin mun kotipaikkakunnalle niin oli pakko mennä kebabille. Nam...

Oi, käytiin Amarillossa pari päivää sitten ja siellä oli pakko ottaa se texican chicken. Olin himoinnut sitä jo muutaman viikon. Siinä on broilerin rintafileitä ja American style ranskalaiset, juustokastikkeella.... Ja nyt tekis taas mieli. Tässä välissä söin kuitenkin kotona broilerin rintafileitä ja ranskalaisia juustokastikkeella. Ja silti tekee koko aika mieli.

Me käytiin viime vkl mexikolaisessa raflassa ja voi hitsi et olis tehnyt mieli sitä cheddarkastiketta mut ek uskaltanut ottaa ku ajattelin et en tiedä onko kuumennettu ollenkaan tai ainakaan yli 70 asteeseen :rolleyes:

Takaisin