Himot ja ällötykset

Mulla muuttuu mieliteot niin nopeesti, että on vaikea ostaa mitään ruokaa! :sad001 Esim eilen söin hummusta leivän päällä ja se oli niiiiiiin taivaallista :Heartred Tänään sama leipä sama hummus ja niin pahaa, ettei voinut yhtä purasua enemäpää syödä sitä :confused:

Jonkun ihanan burgerin haluan tässä lähi aikoinan :hungry:
 
Täällä myös kaikki lämmin ruoka ja sen tuoksu inhottaa.. Jos tulee liian pitkä väli syömättä niin heti huono olo ja on vielä vaikeampi syödä mitään. Himoja on tällä hetkellä täysjyvämurot, ruis voileipäkeksit ja hedelmätuoremehu :)
 
No joo, onhan mulla näitä joitain. Olen ollut vaan niin huolissani oireettomuudesta, että unohdin että onhan nämäkin oireita. Tosin ei mulla mitään ihan hirveen voimakkaita mielitekoja ole ollut, mutta olen kyllä himoinnut ranskalaisia jo useemman viikon. Pari viikkoa sitten sain yhtäkkiä päähäni että nyt on pakko saada kebab ranskiksilla, enkä yleensä syö kebabia saati sitten ranskalaisilla. Jos kebabia syön niin sitten iskender. Nooo, sitten jokin aika sitten oli liikkeellä äitini kanssa kun yhtäkkiä julistin että nyt on pakko mennä yhteen tuttuun raflaan syömään niiden hamppari, no mehän mentiin. :D Sitten olimme juuri laivalla, niin mun oli pakko mennä hakemaan buffetissa lasten pöydästä ranskalaisia. :p Vedin niitä varmaan enemmän kun mitään muuta ruokaa. Oli muuten tuskaista, kun siellä oli ihania salaateita mm. kylmäsavulohisalaatti ja hyvännäköisiä maitopohjaisia jälkiruokia, mutta en uskaltanut niitä syödä. Ajattelin että parempi vaan olla varovainen, niin ei sitten tarvitse ainakaan syömisistä murehtia.

Muuten olen myös syönyt enemmän hedelmiä kun ennen, varsinkin viinirypäleet ovat myös mun herkku.
 
Onpa täällä hauskoja mielitekoja! Voin allekirjoittaa suurimman osan noista epäterveellisimmistä, valitettavasti. On tehny tosi usein mieli hampurilaista, ranskiksia ja pizzaa. Myös ihan tavallisia kotiruokia on ihana syödä. Sitten kun on huono olo, ei tee mitään mieli, mutta jos vaan syö, niin huono olo menee ohi. Mä oon kans ostellut kaupasta vaikka mitä, ja sit onkin jääny syömättä. Onneks mies on kaikkiruokainen ja säästeliäs. Syö kaiken, mitä multa jää. :wink

Jos on huono olo, niin hapankorput ja appelsiini on ollu hyviä välipaloja.
 
Mulla on kans vaikeuksia tuon lämpimän ruoan kanssa edelleen... Eilen tehtiin igorin kanaa ja kuolasin sitä aivan innoissani siihen saakka kunnes piti viedä eka haarukallinen suuhun ja sit väkisin söin pienen annoksen ja nyt mua ällöttää koko ajatus et sitä ois tuolla jääkaapissa ja pitäis tänään taas syödä :eek::p
 
Mies meni vihjaamaan että tuossa lähellä olisi tänään pizza-buffet .. perään sano kyllä että ei taida olla varaa ny herkutella: hyvä ettei itku tullu ku maistoin jo ne jonkun mainitsemat rapeat reunat :D
 
Mä oon saanut kurkun ja tomaatin rinnalle nyt banaanin, kiivin, omenan ja mandariinin! :hilarious:
Ei tällä mun ruokavaliolla kyllä vieläkään juhlita :shy:
 
Mulla menny nyt viime aikoina syömiset ihan perseelleen... :rolleyes:
Kaikki roskaruoka ja muut herkut himottaa niin pirusti ja normiruoka ei maistu sit niin ollenkaan... Tehtiin ihanaa ruokaa ja olin siitä ihan innoissani, sit ku sain eteeni ei maistunutkaan ja nyt en voi kuvitellakaan syöväni sitä joten kävin sit mäkkärissä :rolleyes:

Olin aluks tosi tiukkana ruokavalion kans et pitää olla terveellistä ja ei herkkuja muuten kun ihan satunnaisesti ja nyt mul on tosi huono omatunto tästä :-(
 
Älä Zeni suotta :D jos meillä olisi täälä mäkki, mä olisin ihan varmana just ny vakiasiakas! :P
 
Mä oon kans käynyt Hesessä. En ees erityisemmin tykkää niistä hamppareista! Mul on kyllä se jännä että en pysty syömään paljoo kerralla, nytkin otin vaan juustoaterian. Isompi saa aikaan huonon olon.
 
Joo sama mulla, jäi osa hampparista syömättä kun tulee niin pienestä mitta täyteen :-D
 
Me käytiin viime vkl mexikolaisessa raflassa ja voi hitsi et olis tehnyt mieli sitä cheddarkastiketta mut ek uskaltanut ottaa ku ajattelin et en tiedä onko kuumennettu ollenkaan tai ainakaan yli 70 asteeseen :rolleyes:

Mä en edes ajatellut että tuossa cheddarkastikkeessa vois olla joku listeria :S
Toisaalta ku niitä purkkeja kattoo niin niissä kaikissa ei taida olla juustoakaan yhtään, vaan juustomakuista esanssia... Terveellistä siis :D

Mulle on tullut ihan hirvee himo tomaattisipuli-ruisleipään. Siis, juustoa, raakaa sipulia, salaattia ja tomaattia jälkiuunileivän päälle. Toinen on sipulin sijasta rucola. Ihan taas vesi herahtaa kielelle kun vaan ajattelen asiaa :P

Mites toi raejuusto, se ei kai ollu sallittua? Vai oliko? Minä en normaalisti syö mutta nyt tekis mieli.
 
Joo siis tuntuu et joku riski piilee joka hemmetin asiassa, et ei kaikkea varmasti osaa edes tulla ajatelleeksi :rolleyes:
Ja joo, toi raejuusto löytyy valitettavasti myös sieltä kiellettyjen listalta..
 
Ei apua! Just eilen tehtiin kotona cheddar kastiketta (oikeesta cheddarista) ja Raejuusto on ihan lempparia!! Millä ihmeellä ihmiset on synnyttänyt ennen!! Argh.. mun on vaan nälkä! :D
 
Mut te teitte sen Nipsukka itse eikö, joten uskon että on kyllä kuumentunut tarpeeks kun ihan vaan sen juuston sulaminenkin vastii aika hyvin lämpöä :-)
Mua epäilyttää enemmän just jonkun raflan kastikkeet kun ei tiedä mitä niille on tehty eikä edes et onko purkista vai itse tehtyä...
Mut siis joo, on tää niin vaikeeta kyl :p
 
Minä tein fetanhimossani foccacciaa valkosipuli-tomaatti-fetajuustolla. Uunissa varmaan kuolee pöpöt. :) Nyt en malta odottaa, että se valmistuu. Tosin sit kun se on valmis ja tuoksuu hyvälle, saan siitä tietysti jonkun kuvotuskohtauksen. :D Sitä tämä raskaus on ollut koko ajan.
 
Katselin telkkaria ja tuli mainos uudenlaisesta kissanruuasta, joka oli joku Whiskas Soup tai jotain. Se kissanruokakeitto näytti ihan sairaan hyvältä mun mielestä. Pikkusen sekopäistä? En kumminkaan tarkista, onko se kiellettyjen listalla, vaan jätän suosiolla väliin, vaikka vesi herahtikin kielelle.
 
Kaikki suolanen himottaa... Grillimakkara, hampurilaiset, pizza, jauhelihakastike... Nyt on pakko saada keitettyä makaroonia ketsupilla ja oivariinilla :O
Alkuraskaudessa oli parin viikon mittanen appelsiinimehuhimotus mut se on nyt menny ohi...
 
Tää raskaanaolo on kyl ihan hassua välillä.. Ennen tätä raskautta aina ajattelin, että raskaana olevat naiset vaan kuvittelee, että niiden tekee mieli herkkuja, että on "hyvä syy syödä herkkuja" :wink
..mut täytyy myöntää, että alan kyllä pikkuhiljaa uskomaan tähän, että hormonit sekoittaa kropan ja mielen täysin :woot:

Mä en normaalisti tykkää yhtään karkista enkä suklaasta, enkä ikinä syö puuroa, mysliä tai muroja jos on esim. leipää tarjolla, ja hedelmiäkään en hirveästi syö. Oon tykännyt aikaisemmin vaan suolaisista jutuista.

Raskauden myötä:
...mulla on ollut jo jonkun aikaa kauhea karkkihimo, mieskin ihmettelee että miten voin yhdeltä istumalta syödä 10-15 karkkia tai rivin-kaksi suklaata (SE ON TODELLA PALJON MULLE! :wideyed:). Ja hedelmiä on tehnyt ihan sikana mieli, ja aamupalaksi harvoin tulee enää syötyä leipää vaan just jotain puuroo tai mysliä?! SIIS MITÄH! :wacky:

Ja liha ei maistu, jauheliha tällä hetkellä ehkä ainut mikä menee alas.. Ja sit on sellaisia ruokia mitä ei pysty edes ajattelee syövänsä, vaikka normaalisti oon kyllä kaikki ruokainen. On tää outoa kyllä :woot:
 
Takaisin
Top