Himot ja ällötykset

Minni2016

Asioista perillä oleva
Heinämammat 2018
Joulukuun äidit 2019
Elokuiset 2022
Kaikki mausteinen ruoka on nyt hyvää. Jos vähänkin on sellainen ruoka missä ei ole makua niin ei voi syödä. Ja aurajuusto. Ei muuta kun kauhee kasa läpimiä leipiä niin saa syödä.

Suolakurkut on tällä hetkellä kuin astuisi taivaaseen (yleensä en tykkää yhtään) :grin Sipsit ja kaikki missä on mahdollisimman paljon suolaa. Mikään haiseva ei uppoa. Jugurtit ja hitti ihan kuin viimeksikin. Nyt ei taas hedelmät kiinnosta juurikaan vaikka viimeksi imeskelin limeä ja sitruunaa, join greippilimua ja ahmin omenoita ja appelsiinejä. Toisaalta banaani on hyvää vaikka en siitä yleensä juuri tykkää. Yritin eilen juoda greippilimpparia, mutta se alkoi oksettamaan, että oli pakko kaataa viemäristä alas se maistiaislasillinen.

Mehut ja smoothiet ja mehujäät menee alas kun tosi huono olo ja sit kun vähemmän huono olo niin kaikki suolainen houkuttaa [emoji5] ja mä en tiedä miksi mutta en voi ajatella autoja tai katsoa automainoksia kun heti tulee etova olo [emoji23]

Mun tekis mieli vaan karjalanpiirakkaa juustolla :joyful: Lämmin ruoka tökkii, mutta oon kuitenkin koittanut väkisin syödä niin kauan kuin pystyy. Oksua onneksi ei ole tullut vaikka välillä etookin niin paljon että on lähellä etten juokse vessaan. Makeaa ei oikeastaan tee mieli, mutta kaikki suolainen houkuttelee, kuten croisantit ja sipsit. Niitä kun en yleensä muuten himoitse.

Mulla ei oo nyt mitään erityisiä himotuksia tai ällötyksiä. Ruokahalu on pysynyt hyvänä, etenkin ekat pari viikkoa plussauksen jälkeen.

Mulla ällötyksenä lähinnä kaikki liha ja lämminruoka. Nuudeleita oon pystynyt syömään lämpösenä. :grin Oikeestaan mikään ei maistu kovin hyvältä, mutta tällä hetkellä syön lähinnä salaatteja, porkkanaa tai vaaleeta leipää kurkkujen kanssa. Kamala tää pahoinvointi. :shifty:

Ällöttää tällä hetkellä kana, kala, sipuli, lämmin paprika, leipä, pasta ja lämmin juusto ja ylipäänsä maitotuotteet. Mun ruokavalio on melko mitätön tällä hetkellä :facepalm:

Mun tekee mieli hedelmiä ja jätskiä. Kaikki lämmin ja haiseva ällöttää. Ostin tossa joku päivä sitten mämmi, koska se on niin hyvää yleensä. Mutta en kyllä pysty sitä syömään...

Mulla on ollut kamala mämmi-himo jo monta päivää, pakko varmaan ostaa tänään :D hedelmät ja jäätelö himottaa myös, hedelmistä erityisesti nektariinit ja viinirypäleet!

Mä niin kaipaan hedelmiä ja salaatteja, mutta ei mene nyt alas kuin ruisleipä, sipsit, karkit ja leivonnaiset sekä burgerit :( Tää on oikeesti kamalaa kun haluis syödä hyvin, mutta kaikki nousee ylös :'( Nyt syön vaan kaikkee shittii, mitä ei normaalisti. Leipääkin yleensä ehkä siivu päivässä jos sitäkään. Ja edelleen nesteet pysyy sisällä vain sen n 6 h ajan kun pahoinvointilääke vaikuttaa.

Tsemppiä Terksu! Tässä kohtaa varmasti tärkeintä että saat jotain pysymään sisällä, ehdit sitten myöhemmin taas miettiä sitä laatupuolta kun pahoinvointi helpottaa :-)

Mul on edelleen hirvee hedelmähimo, mut verigreipit on nyt vaihtunut omenoihin ja viinirypäleisiin :-D
Eilen illalla vedin "vahingossa" koko 500g rasian tummia viinirypäleitä :-P liekö tuokaan ihan terveellistä, sokeria ainakin aikalailla :-D

Takaisin