Himot ja ällötykset

Mä käytän juustokakuissa normaalistikki rahkaa . miten ois flora vanilla vaahtoutuva + rahka? :) tai normi kermavaahtoki on hyvä..

Äippä mä NIIIIN ymmärrän!! Liha!! :Heartred:hungry: ja oon tehny kaks kertaa peräkkäin ittelle lämpimäks ruuaks ruskeeta jahiskastiketta ja perunaa/pastaa :grin "muutaman" päivän syöny sitä siis jo:hungry: sipuli on ehdoton nounou, tulee niin oksu olo että. Valkosipuli tuoksuu hyvälle mutten oo vielä uskaltanu käyttää jos tuleeki paha olo. Lisäksi normioloissakaan suoli ei oikein tykkää siitä ..:think005
 
Riisipuuro, liha- ja jauhelihakeitto ja ananasrahka on hitit tällä hetkellä :) Leipään myös ihme himo.
 
Jesu, miun tuurilla se listeria vois hyvinkin tulla.. :grin On sitä vaan tarkempi nuitten aiempien keskenmenojen takia..
Mut kiitos teille taas ihanat vinkeistä! :happy:
 
Mam17, ymmärrän kyllä! Mää oon kans ajatellu että tällä mun tuurilla sen saisin aivan varmasti :grin Mutta nytkin tuossa yks päivä tein täytekakkua ja sinne täytteeseen ois kuulunu tuorejuustoa niin korvasin sen vanilijarahkalla ja tuli tosi hyvä. :)
 
Kummallisia kyllä nää himot johonki ruokaan :D eilen oli pakko kaupassa käydessä saada sellanen lihapullat ja muusi valmisruoka :D kotiin päästyä onnellisenä sen lämmitin ja mussutin, olihan hyvää :)
 
Näin viime yönä unta big macistä ja sehän se sit jäi kummittelemaan mieleen, nyt ootan et mies pääsee töistä ja tuo tullessaan mulle mäkkii, i'm so happy:p
 
Talvitintti kylläpä sun himpat kuulostaa tutulle:p meillä syötiin eilen makaroonilootaa (samaa tänään kun tein aikamoisen satsin) ja huomenna auralohta ja bataattia (uunissa paahdettua)namnam:wink
 
Mulla oli tuossa pitkään himona kinkkukiusaus, kun joku siitä tais täällä mainita.:grin Sitä muutamaan otteeseen sit teinkin..
Nyt taas tekee jatkuvasti mieli kaikkee niiiiiiiiiiiin terveellistä.. Siis ei väliä ruualla, kunhan siinä ois paljon kasviksia ja vihanneksia jne.. Hmm..mitähän sitä tänään tekis...:rolleyes:
 
Mulla on ollu ihan sairas makiannäläkä tän viikon. En tiiä millon ois viimeksi ollu näin kamalaa!! Juhlin tulevana sunnuntaina synttäreitäni ja oon aatellu tehä sinne käpykakun, luumurahka-sarvia ja "porkkalaa" eli porkkanoista tehtyä vegaanista kalaa... kuola valluu ku suunnittelenki!
Voisin elää vaan sokerilla mutta ku ei saa. Jätskiä ja pullia ja kakkua ja mehuja tekis hirviästi mieli.
Alkuraskaus meni onneksi niin että söin tosi terveellisesti ja hyvin, nyt tää loppuvuosi on haastava ku meillä on tosi paljo synttäreitä ennen joulua, ja sitte ite joulu päälle! Verensokerit heittelee ja siitä on kyllä morkkis :oops:
Mua ei oo ikinä ennen kiinnostanu näin vähää ruuanlaitto ja suolasen syöminen.
 
Mun tekee vaihtelevasti mieli makeaa ja suolaista, mutta aika vähän tulee herkkuja nykyään syötyä (ja hyvä niin). :) Meillä on viikonloppuna esikoisen 1wee synttärit, ja jo kieli pitkällä mietin ja suunnittelen mitä leivon, silloin annan itelleni luvan nauttia. :hungry:
 
Talvitintti poitsulle paljon onnea! Eiks vuos mennykin nopsaan:wink ja niin meidän tontut on jo isoja taaperoita:,) snif:Heartred
 
Äippä kyllä! Jos tulevat vuodet menee yhtä nopeasti kuin tämä ensimmäinen vauva-/lapsivuosi, niin kohtahan mä jo olen mummeli. :wideyed: :grin Ja kiitokset etukäteen! :happy:
 
No niin tulihan se sieltä, tulosten ruokien himppa siis:D pakko saada chiliä!!!!! Tänään ruokalistalla eilistä thaimaalaista kanakeittoa ja chili com carnea, itselle päälle reippaasti korianteri-chili haketta namnam:p onneksi noi mun lapset syö kans suht mausteista ruokaa mut niiden ruokien päälle vähän smetanaa niin ei polta mennen-tullen:wink onneksi on toi chili puska kasvamassa tossa keittiössä...
 
Oi nam chili con carne. :hungry: Pitäisköhän tehdä, taattu närästys kyllä alkaisi... o_O
 
Kumma homma että tuliset ruuat ei mulla aiheuta mitään närästystä:eek: mut vaikka närästäiskin niin pakko saaha:D
 
Takaisin
Top