Himot ja ällötykset

Himottais, jos sais syyä: salmiakki, salmiakki, salmiakki, laku, lakujäätelö ja kaikki mahdolliset pehmeät juustot kylminä salaateissa.

pehmeitä juustoja oon maistellut paistettuina vaikka pitsassa ja salmiakkia Makuunista ihan vähän joskus :smiley-angelic008
 
Täällä on kadonnut kaikki roskaruokaan liittyvä himottelu, eikä suklaata tai jäätelöäkään oo viikkoon tehny mieli vetää älyttömiä määriä. Tulikohan mitta täyteen? :D
 
Oon ite huomannut kaikkia ihme mielitekoja välillä, säilyke hedelmät on aiemmin ollu ihan nou nou- juttu. Nykyisin säilyke mandariinit ja persikat on jotain suurinta herkkua.. Ja yks päivä oli ihan pakko saada mansikoita kaupasta ku niitä näin, tietenki vedin koko rasian sit kerralla :D
Mannapuuroa on kanssa vedettävä melkein joka päivä. Karkkia menis kilo tolkulla ja jäätelöitä. Nams. Kahvia tekee kans välillä mieli ihan sikana, ja en siis normaalisti juo sitä ollenkaan.

Välillä tulee sellainen mieleen että mitähän seuraavaksi :P
 
Ei ehkä himoa, mutta kaakao maistuu ja erittäin suklaisena viimeiset pari viikkoa :) 3-4tl tummaa kaakaojauhetta ja saman verran Oboy-jauhetta sekoitettuna kuumaan veteen ja maitoa lopuksi. Pähkinät ovat myös mieleen :)
 
Pähkinäsuklaa. Tää on kauheaa. Juuri mies kantoi kaksi levyä kotiin. En muistanut miten hyvää se onkaan. Itsehillintä nollissa.
 
Hei tääl kans pähkinäsuklaa! Viimesen viikon ajan oon syöny levyn per päivä :eek: :banghead: ja ukkeli kantaa lisää kaupasta, kun ees joku maistuu. Vähän huonosti maistuu nyt mikään oikea ruoka. Pähkinäsuklaa, letut ja mansikat maistuu.. oon silti yrittäny syyä ees yhen lämpimän ruuan.
 
Mulle iski eilen illalla ihan jäätävä lindströminpihvi+perunamuusi himo.. No tuolla taikina on maustumassa.. Nammmmmnam!
 
Kaikenlaiset kakut ja muut leivokset menis kyllä, mutta pidättäydyn niistä suurimmaks osaks. Tämän lisäksi voisin syyä litrakaupalla mansikkaa ja herneitä. Nyt on pakkomielteenä itsetehty mansikkakakku, mutta se nyt on jokakesäinen juttu. Täytyy varmaan sellainen huomenna leipoa 31. raskausviikon kunniaks. Mies ei järin rakasta kesäistä mansikkakakkua toissa vuonna näihin aikoihin sairastetun oksutaudin vuoksi, joten joudun varmaan syömään kakun ihan yksin. Täytyy ehkä leipoa kakku pikkuvuokaan... :P
 
Tää on paha, kun huomenna pääsen leipomaan esikoisen synttäreitä varten. Lähtee vähän käsistä tämä leipominen :D Teen mm. voileipäkakkua, lohinappeja, munavoita ja karjalanpiirakoita, oreojuustokakkua, amerikkalaista juustokakkua, omar keksejä ja mitäs vielä.. Saa nähdä jääkö viereilla mitään, kun olen kuolannut noita reseptejä jo sen verran.
 
Hei ei oo reilua, et kaikki herkuttelee mansikoilla! Kävin kauppareissun yhteydessä marjakojulla vilkaisemassa mansikan hintaa ja voi jösses, kun hinnat oli taas noussu! Olin aatellu ostavani mansikkalaatikon tälle illalle pakastettavaks, mut kyllä jäi marjat kojulle, kun näin hinnan ja mansikkalaadun. Hiton vesisade kun pilaa hyvät marjat ja nostaa hinnat pilviin! :eek:
 
Juu ei tarvii montaa litraa tänä kesänä kyllä syödä. Harmi kun on niin kallista, mun oli kans tarkotus ostaa iso laatikko ja pakastaa kylmää talvea varten.. No enpä aijo maksaa :D
 
Takaisin
Top