Himot ja ällötykset

kyllähä täälläki sama juttu on et herkut maistuis mutta ku ei saa mitään...ei suklaata, ei karkkia, ei mitään, hyvä jos joskus aniharvoin saa limsaa mukillisen. nyt ois granaattiomenamehu kova sana, ässä mix, pähkinäsuklaa yms, suolapähkinät, snickers patukat, hyvää makumaasta, pulla, jäätelö (on iha liian kuuma täällä)... mut nää on vaa haaveita täällä.
 
Mulla oli alussa kova suolasen himo (maustekurkku,sipsit yms) mutta nyt pari kuukautta ollut makeaan enemmän ja enemmän himo! Tupla, ranskan/amerikanpastillit ja Omena! Syön joku 3-4omenaa päivässä, onks se ihan ok määrä Parempi kun 3-4tuplaa ainakin :p
 
Myös mulla on omena. Saatan kans vetästä monta omenaa päivässä ja oon tullu siihen tulokseen että jospa nää ois nyt kuitenkin parempia ku suklaa. :D Ja toinen mihin tajusin olevani koukussa on mannapuuro. Vapaapäivinä jos oon yksin kotona saatan syödä sitä aamulla ja lounaalla ja melkein väipalaksiki :D
 
Omenat maistuu myös täällä. Makeat on ok syödä, mutta jostakin luin, että vihreät omenat saattaa aiheuttaa närästystä. Olen syönyt siis punaisia omenoita kun tuota närästystä on jo tarpeeksi muutenkin...
 
Ei oo muuten ollu mitää hirmuisia himoja, mutta viime aikoina on maistunu hedelmät erityisen hyviltä. Lisäks yks yö heräsin, että teki ihan hirveesti miel tuoremehua, eikä sitä tietenkää ollu. En saanu millää unta, ku niin kovin himoitsin sitä mehua ja mietin, että alanko puristamaa mandariineja pahimpaan tarpeeseen. :D
 
Mun alkaa tehdä nykyään mieli sitä mitä silmä näkee :laughing002 joku kirjoitti mannapuurosta, niin heti tuli mieleen että hitsi että oliskin hyvää :thumleft sipsiä on kotona nyt parikin avattua pussia, kun teki kaupassa niin kauheesti mieli kuukausi sitten, muutaman syön ja loppu himot siihen. Hedelmät ja raikas salaatti tekee kyllä meillä kauppansa. Ja kuuma kaakao!
 
täällä granaattiomenat on yks mikä maistuu harvinaisen hyvälle ja jääkylmät viinirypäleet. onneks nyt on molempia saatavilla, on granaattiomenoi ja rypäleitä ni saa sentää niitä napostella mut kyllä vieläki on pysyn tuo makeisten himo et tekis mieli ässä mix, hyvää makumaasta, pandan lakritsia ja sit iha salmiakkia sekä xylitol purkkaa mutta ei vaa saa mitenkää.
 
Oi. Granaattiomenat on niin herkkua, raskaana tai ei. Harmi kun ne on niin tosi kalliita täällä Suomessa, jos edes löytyy kaupoista.

Mulla on koko raskauden ajan ollut kova makeanhimo. Onneksi sitä helpottaa myös hedelmät eikä vain karkit. :)
 
hanskimus onneks täällä ne ei ol niin tuhottoman kalliita ja lisäks on noi puut tuolla takana viel. ukko osti yks päivä pussillisen granaattiomenoi ni aamulla eka asia mitä saan eteen on granaattiomena lautasella. jälkkäriks ruuan päälle ollu parina päivänä viinirypäleitä :)
 
Täällä ultimate himo on vaniljarahka tai vaniljajugurtti ja sinne pilkottu banaani! Ihan käsittämättömän hyvää, niin että ihan kuola valuu! :) ihanaa myös nyt kun rupeaa saamaan herkullusia appelsiineja/mandariineja/klementiinejä, niitä menee aika tahtia!! lämmin ruoka vähän tökkii.. etenkin sopat vaikka ennen olivat mun suurta herkkua.
 
Joo, mullakin toi banaani jugurtin sekaan ja viel siihen jotain mutikkakeittoa, namia on :p ja aluksi ällötti kaikki makea niin nyt voisin syödä kaiken makean minkä nään ja mullakin lämmin ruoka tökkii,varsinkin iltaruoka.
 
Tosi kiva, oon mun vanhemmilla ja mun veli eilen tuli kotiin sipsipussin kanssa ja tänään popcornit mukana,nyt koko talo tuoksuu popparille ja mä en saa!!! :sad001
 
niin ja huomenna pitäis leipoo kakkuja ja piirakkaa mun armaani täyttää 30 aijon kyl vähän herkutella :wink :/ :D
 
Viinirypäleitä menee tolkuttomasti. Samoin kurkku haisee jostakin syystä todella hyvlle. Ruisleipä juustolla, metukalla ja kurkulla, niitä menee monta päivässä!
 
Mulla rupee pikkuhiljaa ärsyttämään tämä jatkuva jääkaapilla ravaaminen. Tekis mieli syödä jotain terveellistä mutta sitte kun katon banaania, luumuja, omenaa jne nii tulee semmonen "eeeeei ei tota.." olo ja ravaan 10min välein jääkaapilla. Nyttenhä on jo kauhea nälkäki tähän aikaan ja tarttis kunnon ruokaa saada mutta kun ei tiiä yhtään mitä haluais tehdä tai syödä. Tänäänki oon sitte sortunut syömään muroja, suklaapatukan ja leipää tähän pahimpaan "nälkään". Oikeasti haluan varmaan vaan närpiä jotain. :D Noooh nytte olis parsakaalit höyrystymässä jos sitte sillä sais jonkunäkösen näläntunteen pois.
 
Kova himotus ollu viikon-pari kaakaonibseihin! Karkit on jääny lähes kokonaan pois, niin voi että ku muun muassa niitä nibsejä, maapähkinävoita, avokadoa ja satsumia vois syödä vaikka ja kuinka! ;p
 
Takaisin
Top