Edelleen oireettomana kummailen tilannetta.
Hieman historiastani, kaikissa aikaisemmissa raskauksissani olen ollut erittäin pajoinvoiva aina viikolle 16 saakka. Sitä hieman pelkäsinkin vauvakuumeen kourissa, että tuleeko se olo taas ja joudunko kenties taas sairaalaan tippaan sen takia.
Nyt mulla on viikon verran ollut lievää aamupahoinvointia, laitoin aamulla aina pahoinvointirannekkeet ja olo koheni päivän mittaan. Lisäksi rinnat on aristaneet päiväpäivältä enemmän ja väsy on tullut nopeasti... Niin ja hajut, hyi hitto ku maailmassa on lemua...
Kunnes koitti lauantai aamu. Ei mitään tuntemusta pahoinvoinnista. Kahvi oli taas ihan kahvin makuista. Hieman maistu kitkerälle, mutta niin maistu miehestäki... Jääkaappi ei haissu enää miltään, kuka pesi sen perjantaiaamun jälkeen..? Mihin kaupasta hävis kaikki vastenmielisen hajuset ihmiset? Ja tänään kahvi tuoksui hyvälle ja maistui myös ja vaikken oo nukkunu päikkäreitä nii ei vieläkään väsytä. No rinnat on vielä arat, mutta onkohan neki vähemmän arat, en tiiä.
Viime yönä oli tosiaan noita aaltomaisia kipuja selässä ja mahassa , mutta nyt päivällä on ollut vain pientä menkkakipuilua, joka raskaanakin normaalia. Vain pientä valkovuotoa, verisestä ei tietoakaan.
Sainko nyt rukoilemani helpon raskauden vai onko tapahtunut se mitä pelkään ja mun keho ei vaan tajua alkaa hylkimään sitä?
Ja kun en keksi mitään muuta kuin odottaa, joko vuotoa tai pari viikkoa eteenpäin missä näkyis onko minulla enää pientä ihmettä... parin viikon päästä siis kaheksan viikkoa häämöttäs ja jos sillon ei näy elämää, niin sit sen varmaksi tietäis vasta, kai, tälleen ajattelen.
Mieski suhtautu tähän hermoiluuni sillä mallilla etten sillekkään viiti enää puhua. Omalla tavallaan hän kannusti kai. En ny jaksa sitä miettiä. Lähti onneksi töihin, aikaisintaan tiistaina nähdään.
Syö naista tämä epätietoisuus. Tänään oli onneksi ohjelmaa, joten aika kului nopeasti, eikä joutanut kaikkea miettiä. No jos yrittäis nukkumaan mennä jotta jaksaa uuden viikon aloittaa. Kiitoksia jos joku jaksoi tämän tilityksen loppuun asti lukea.
Ja kohtalotoverit, ei menetetä ny hermoja tässä epätietoisuuden suossa. ♡