Mihin nämä päivät katoaa? Uskomatonta, että on tosiaan jo heinäkuu.
Idaho: Minäkin pyöräilen vielä ahkerasti. Oikeastaan mulla on käveleminen jäänyt kokonaan ja olen siirtynyt täysin pyöräilyyn. Siinä mun lantio ainakin lepää ja saa hyvän asennon, eikä mistään kolota. Toki joutuu polkemaan vähän hitaammin kuin ennen ja varomaan masua, mutta kaikki kyläilyreissut ja kauppareissut mää ajan pyörällä.
Täällä mies sai taas jonku helvetin hyvän älynväläyksen. Kaunis ajatus, kun rupesi kylppäriä äsken siivoamaan ja lavuaaria luutuamaan. Minä sitten olohuoneesta kuuntelin, että pitääpä se ihmeellistä ääntä, että jollakin se sitä lavuaaria harjaa. Sitte yhtäkkiä tajusin, että siellä vessassa oli semmonen vanha tiskiharja, minkä se oli värvännyt kissan paska-astian pesuun. Eikä siitä ole kuin vajaa viikko, kun paska astia on tyhjennetty ja pesty ja jynssätty sillä harjalla ja nyt se jynssää sillä paskasella harjalla lavuaaria ja koko kylpyhuonetta, missä myös minun pitää asioida. Tervetuloa toksoplasmoosi!! Sain ihan kauheat hepulit ja huusin kurkkusuorana, kuinka idiootti mies voi olla ja pakotin hänet jynssäämään joka nurkan kloritilla. Nyt mua ahistaa hulluna mennä tuonne kylppäriin, ku muutenki mua ällöttää se, että siellä on se kissan kakka-astia, niin nyt joka paikka kiiltää "puhtauttaan" kissan paskaharjalla siivottuna. Kehtasi vielä ottaa nokkiinsa ja suuttua mulle, kun huusin.
Mää en kyllä käsitä tuota miestä. Se elää jossain omissa sfääreissään. Monta päivää kinunnut huomiota ja suukkojakin pitää pyytää. Hän alkoi tuossa muutama päivä sitten alkoholilakkoon siihen asti kun vauva syntyy, niin ehkä se alkoholittomuus nyppii kun hän on tottunut tissuttelemaan. Minä nauroin kippurassa, että ei varmasti pysty olemaan juomatta. Mies sitten päätti laittaa panoksia ja lupasi, että kissa hävitetään jos hän ratkeaa. Tämähän sopii minulle paremmin kuin hyvin... win win!
Täällä Oulussa kans helteet kiusaa. Onneksi ei ole niin tukalaa kuin tuossa viime helteissä kesäkuun alussa. Jotenkin olen saanut nyt paremmin nukuttua, enkä ole ollut päivällä niin hikinen. Jospa tämä helle aika kuluisi nopeasti, kun tietää helteiden loputtua olevan elokuu ja synnytyksen jo käsillä. Ajatella, ensi kuussa me ollaan äitejä, toiset onnelliset jo toistamiseen <3!