hilppa86
Vauhtiin päässyt keskustelija
Onnea uusille plussista ja tervetuloa mukaan!
Odottelijalle kunnon halaus, aurinkoista kesää ja toivotan onnea uuteen yritykseen :)
Vitamiing Mie aloin syömään multivitan raskaus ja imetys-vitamiinivalmistetta jo kun yritys alkoi. Eli niitä popsin edelleen, siitä saa foolihaponkin mikä on kuulema erityisen tärkeä. Kalaa kun en juurikaan syö,niin pitäs omegaa alkaa napsimaan purkista mutta sitä en oo vielä hakenu.
Tänne ei kummempia kuulu. Oireita ei juurikaan ole.. Rinnat ei niin arat enää,kuin pari päivää sitten ja repäisykipujakaan ei juurikaan ole [:-] En tiedä sitten onko merkki jostain, yritän olla murehtimatta. Tää homma on nyt isommissa käsissä [8|]
Hilppa ja urho rv 5+jotain
Odottelijalle kunnon halaus, aurinkoista kesää ja toivotan onnea uuteen yritykseen :)
Vitamiing Mie aloin syömään multivitan raskaus ja imetys-vitamiinivalmistetta jo kun yritys alkoi. Eli niitä popsin edelleen, siitä saa foolihaponkin mikä on kuulema erityisen tärkeä. Kalaa kun en juurikaan syö,niin pitäs omegaa alkaa napsimaan purkista mutta sitä en oo vielä hakenu.
Tänne ei kummempia kuulu. Oireita ei juurikaan ole.. Rinnat ei niin arat enää,kuin pari päivää sitten ja repäisykipujakaan ei juurikaan ole [:-] En tiedä sitten onko merkki jostain, yritän olla murehtimatta. Tää homma on nyt isommissa käsissä [8|]
Hilppa ja urho rv 5+jotain

: Hyi, kun aamupala katkesi oksennukseen. [:'(] Ja minä ku luulin, että pahoinvointi alkas hellittää/pysyis siedettävissä mittasuhteissa. Yöt on tosi katkonaisia, heräilen koko ajan vessaan ja muutenki on huono olo. Oon pitäny mehua yöpöydällä ja juonu sitä yölläkin, silleen oon saanu aina pahan olon pois ja pystyny jatkamaan unia... Alaselkää on nyt kans pakottanu kivasti, mutta ihmeen hyvin auttaa miehen hieronta. Jännä, miten toi selkä voi yhestä kohtaa olla ihan kosketusarka! [:-]