Helmimasujen ultrauutiset

Mullekin kätilö sano että älä ainakaa vielä osta mitään pojan vaatteita kun ei sitä voi vielä varmaksi sanoa että onko se poika.. :D
Mä sain yhden vaivaisen kuvan.. mitä nyt katselin kun muut tuli ultrauksesta niin niillä oli ainaki kolme kuvaa.. ja mä vaan saan yhden epäreilua. Mut tuo kuva olikin ihan hyvä.
 
Meille muuten kätilö sanoi, että antavat aina vain arvion sukupuolesta. Ja sitten vähän ajan päästä sanoi, että tämä tapaus on kyllä täysin selvä. [:D] 
 
Nyt on sitten rakenneultrassa käyty[:D]
Mukavat kätilöt (toinen harjoittelija) oli. Pikkusella painoa arviolta 330g ja kaikki mitat ym. oli hyvät.
Kaikki siis ok viikkoihin nähden[:D]
Kovasti jaksoi pikkunen heilua ja nyrkkeillä, oli kätilölle haastetta ottaa mittoja. Ainakin sai kaks plussaa liikkeistä[:D]
Kaksi kuvaa saatiin kotiin, toisessa juuri suu ammollaan haukottelee.
Ei pitänyt minun 100% poikatunne paikkansa[:D] TYTTÖ tulossa!! <3 Kuulema aivan varma homma sillä kätilö näytti ruudulta häpyluut ja sanoi ettei ole mahdollista että sieltä vehje löytyisi[:D][:D]

Molemmat ollaan onnesta sekaisin, sillä tuli täysin yllätyksenä! hyvänä sellaisena!!!

Meidän pikku PRINSESSA!!!!
 
Lisäystä vielä äsköseen....

Kivat oli kätilöt. Heti kun huoneeseen mentiin niin molemmat rupes ihailemaan mun mahaa, kuinka ihanasti on pyöristyny palloksi[:D] Toinen oli siis harjoittelija joka opetteli ultraamista ja toinen oli vanhempi joka neuvo vierestä. Meinas välillä rueta naurattamaan se vanhemman komentelu, tais välillä melkein hermostua kun ei toiselta onnistunu[:D] Kertoivat koko ajan mitä tapahtuu ja saatiin lopuksi katsella varpaita, kasvoja ja pikkusen heilumista. Hassua oli kun näin kuvaruudusta että käsi vaan heilahti kovasti, niin tunsin sen samalla[:D]
Siellä se makoili rennosti jalat ristissä ja välillä käsi loikoili ylemmän jalan päällä[:)] oli se kyllä herkkähetki....

Ja vaikka äsken kirjotin "prinsessa", niin mä olen päättänyt etten pue lastani mihinkään vaaleanpunaisiin pitsihörhelömekkoihin. Ei ole ihan mun tyyliä[;)] *Rock*[:D]
 
Täälläkin ois nyt rakenneultrassa käyty. Vauvelilla näytti olevan kaikki kunnossa, siellä se istuskeli perätilassa ja pienet jalat potki.. :) Paino oli n. 380g eli hyvän kokoinen ja vastasi viikkoja 20+2!
Meijän oma pikku otus<3
Ei sitte nähty sukupuolta, kun oli niin hankalassa asennossa, mutta pääasia että vauvalla oli kaikki kunnossa ja on terve kaikin puolin! <3 [:)]


 
 
Oi ihania ultrauutisia täällä, onnea kaikille pojan ja tytön odottelijoille!!! [:D][:D]
En millään jaksais odottaa ensi keskiviikkoa, kun mulla on silloin rakenneultra, samalla pelottaa kauheasti mitä tulee vastaan, kunhan vain kaikki olisi hyvin![&o]
 
Dreamer88: siis mitä, kyseleekö ne siellä neuvolan asioita, että poltatko, juotko, paino jnee.?! Enpä oo ennen kuullut, että niillä olisi aikaa tollaseen? [8|]
 
Onko muilla minkälaisia kokemuksia, onko se tyyliin 5min ja ulos vai 30min keskustelua ja ultrausta?
 
No sitä minäkin ihmettelin että kyselee ultras tuollasta :D mä olin ainakin sen puol tuntia ultrauksessa.. vähän tuli siinä keskusteltua kun se näytti opiskelijalle missä on mitäkin. 
 
Mun kaverilla meni rakenneultrassa 20min ja mulla itselläni meni eilen 45min. Meidän kohdalla ei kiirehditty kun oli harjoittelijakin mukana tekemässä.
 
Moi
Meillä (HKI naistenklinikka) kesti 30 min. Eikä siinä mitään turhia rupateltu. Eli 15 min kuullostaa todella pikapika visiitiltä.
 
 
Rakenneultrassa käyty ja poika tulossa (ei kyllä jäänyt epäselväksi :D ). Kaikki oli muuten kuten pitikin, rakenteet kunnossa ja koko vastasi viikkoja, mutta pojalla on rytmihäiriötä (jotain jo epäiltiinkin, kun sydänäänissä oli poikkeamaa). Toivottavasti menee ohi raskauden edetessä, mutta tilannetta seurataan. Kahden viikon päästä uudestaan Kättärille.
 
jonkura: Toivotaan, että menee ohi. Johtuiko ne rytmihäiriöt reiästä? Sehän usein sulkeutuu ennen syntymää tai heti jälkeen.
 
Terveisiä rakenneultrasta!

Kaikki oli vauvelilla ok. Painoarvio oli 339g ja vastasi viikkoja. Vilkas kaveri liikkumaan, kun koko ajan antoi monoa anturille... ei vissiin tykänny et tökittiin. Sukupuoli jäi selvittämättä meidän toiveesta, mutta kätilö sanoi ettei sitä olis nähnytkään, kun oli jalat niin tiiviisti yhdessä. No, kiinalainen kalenteri lupaili tyttöä, samoin tuo hömppätesti. Saa nähdä sitten!

Kätilö oli tosi mukava ja kertoi koko ajan missä mennään. Koko käynti kesti 45 min, josta ultraamiseen meni reilu puoli tuntia. Täytyy olla tyytyväinen Gravidan palveluihin, verrattuna esikoisen aikoihin, jolloin ei koko Gravidaa ollut. Palvelu parantunut huomattavasti.

Nyt hyvillä mielin viikonlopun viettoon (=töissä koko vkl[8|]).
 
iisi: Rytmihäiriö johtui ylimääräisistä sähköimpulsseista oikeassa eteisessä, joka aiheuttaa sen, että sydän yrittää supistua kun on jo supistunut.. jotenkin näin meille selitettiin. Muutoin sydän oli rakenteiltaan kunnossa ja kaikki näytti normaalilta, eli ei reikää tms.
 
jonkura - mua kans säikytteli dopplerilla kuunnellessa, ku joku ihme lisä- epätasaisuus lyönneissä. sitten kuunneltiin 10 min, ja snaoi ettei tulekaan niin säännöllisesti, joten taisi huitoa kättään anturin edessä. kyllä säikäytti.
yleisesti noilla vauvoilla aina saattaa olla kaikenlaista, mitkä myöhemmin osoittautuu ihan viattomiksi ja harmittomiksi. älä huoli. [&:]
 
Vaavien sukupuolesta... Aika tyttö-voittoista on ollut helmimassujen rakenneultrassa selvinneet. Nopeesti laskettuna vain 4 poikaa ja loput tyttöjä! Saas nähdä mikä on lopullinen saldo[;)]!
 
Mulla on tänään ultra ja mä olen odotanut sitä jo tosi pitkään.. Toivotavasti saan tiedää onko se poika vai tyttö :) klo 14 sitten :)
 
[:)] RAKENNEULTRA KUULUMISET [:)]



Rv21+6:
Rakenneultrassa kaikki hyvin [:)]
Aivot,sydän,munuaiset,virtsarakko,mahalaukku ja kaikki näyttivät hyviltä!
Vauva oli nätisti pää alaspäin ja kädet sojotti suoraan eteenpäin.Lääkäri naureskeli,että on selvästi mäkihyppääjä [:D]
Istukka oli takana etuseinämässä eli sen takia olen tuntenut kaikki liikkeet ja potkut vain ihan alhaalla [:)].
Vauvan kokoarvio oli 450g ja vastasi noin rv 21+2.
Eli ei ainakaan vielä ole minun r-diabetes vaikuttanut vauvan kokoon [:)]
SUKUPUOLESTA: En halua tietää sitä etukäteen.Mutta itse kuvista veikkaisin tyttöä,koska en ainakaan mitään isoja pallukoita nähnyt missään [:D].
En kyllä muutenkaan noita ultria osaa yhtään katsella sillä silmällä [&o][;)]


KAIKILLE MUILLEKIN ONNEA HYVISTÄ ULTRA KUULUMISISTA [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 21+6
 
No niin, nyt on sekin takana!

Kaikki ok, mitat vastasi viikkoja ja painoa pikkuisella arviolta 430g. Nätisti möllötteli perätilassa, mutta sehän muuttuu vielä useasti. Istukka takaseinässä, jonka ansiosta liikkeet olen tuntenut jo kauan (vähän vaan kesti tajuta ne liikkeiksi [:)] ). Sydän sykähteli nätisti ja täti arvioi sykkeeksi 130-140. Kaikkinensa ultraus kesti noin 45 min. Sama täti oli, kun edellisilläkin kerroilla. Aika uninen vaavi oli ja vasta vähän ajan päästä rupesi heiluilemaan enemmän. Nyt on masussa taas ihan hiljaista [:D]

Sukupuolesta sen verran, että alkuvaiheessa täti kysyi, halutaanko tietää ja minä selitin ummetlammet mun poikafiiliksistä. Täti vain tokaisi, että "sillä vaan kyselen, kun se tuossa aika selkeänä näkyy" [;)] Voi taivas tätä onnea!
 
Takaisin
Top