Helmimasujen ultrauutiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tipsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MaD! Onnea sulle! Mulla kiinalaisen mukaan tyttö...Ja ultrassa tyttö. [;)][;)]

P.S. Laitan kuvia heti kun ehdin.

meillä kalenterin mukaan poika, ultran mukaan tyttö. [:)] Siksi en hirveämmin usko noihin kaikennäköisiin uskomuksiin, äidilläni sama homma; kaikki pojan merkit mutta tyttöjähän sieltä tuli joka kerta! :D

Onnea kaikille onnistuneista ultrareissuista ja hyvistä uutisista!  <3

MaD:
Kaverin kolmannessa raskaudessa oli istukka kohdunsuun päällä vielä rakenneultrassa, mutta nousi sitten loppuajasta pois. [:)] Yhellä tutulla taas vissiin oli kans ollu, mut siitä kohta 30v. Vuotoja esiintyny normaalia enemmän, eikä istukka siirtyny pois, joten leikkasivat. Mutta eikös se yleisempää ole, että se siitä siirtyy?

Mitens, tarvitseeko rakenneultrassa rakon olla täys vai voiko normaalisti käydä vessassa ennen aikaa? En muista, että viime ultrassa olisi asiasta sanottu. [8|]

täällä ei ainakaan ole mitään väliä.. jännä miten erilailla toimitaan eri paikoissa [:)] 

Ok, kiitos! [:)]

Neuvolassa silloin ku ultrattiin mun mielenrauhan turvaamiseks nii sano, että rakko täytenä ku vatsan päältä otettiin. [8|] 

Rakenneultra oli tunteikas ja ihana kokemus. Hoitaja selitti mitä näkyy kuvassa ja minä ja mies naureskeltiin ja oltiin molemmat liikuttuneita.

Meille tulee poika!
Isi oli oikeassa ja molemmat niin iloisia <3. ((Työnimike on ollut pojan nimi[;)] ))

Aivan ihanaa kun vauvalla on kaikki kunnossa. Oli kova nyrkkeilemään ja potkimaan, liikkeistä täydet 2 plussaa. Esitteli meille koko vartalonsa.  [:D] Sydänäänet kuuluivat hyvin ja tasaisesti. Vauvan painoarvio oli 380g, B-mitta 47mm. Istukka oli etuseinässä.

[:)] Onnea kaikille mahtavista ultrauutisista - pojista ja tytöistä [:)]

Nyt alkaa itseäkin jännittämään tulevaa tiistaita.. se olisi sitten aamusta meilläkin rakenneultra edessä. Toivottavasti kaikki hyvin, ja oikealta puolelta vatsaa ei lydy mitään ylimääräistä, kun lääkäri käski sanoa ultraajalle, että katsovat sen tarkemmin. On sen verran vaivannut nyt viime aikoina..

Oikein paljon onnea niin pojista kuin tytöistäkin ! [:)][:)][:)]

Itse malttamattomana koitan jaksaa odottaa tuonne ensi tiistaihin (28.pv) ja sormet ja varpaat ristissä että kaveri näyttää sukupuolensa [8D] Saa nähdä, kumman veikkaus osuu oikeaan; meikäläisen=tyttö vaiko isännän= poika [;)]

Ihanasti piristi päivää ! [:)]

Ja nyt on jännää!! Heti aamusta rakenneultraan[:)] Pakko oli tulla purkamaan, vaikkakaan ei vielä olla siellä käytykään - pikku jännäripurkaus tukiryhmässä[;)]

Jee, tänään saadaan lisää ultrauutisia! [:)] Tsemppiä tänään meneville!

Nyt on ultrassa käyty:) Kaikki näytti hyvältä ja siltä, kuin kuuluukin tässä vaiheessa <3

Ainut.. meidän vauvalla ei ehkä ole sukupuolta;) Napanuora oli niin edessä ja jalat yhdessä, ettei kätilö lähtenyt edes arvailemaan. Mies vaan tokaisi, että jos se tyttö on, niin käyttäytyy ainakin isän opettamalla tavalla - siveellisesti:D

No kaksi viikkoa 4d-ultraan, niin eiköhän Bruno osaa kertoa enemmän:)

Kätilö ei myöskään halunnut ottaa vastuuta ja ruveta leikkimään lääkäriä, kun sanoin tosta oikean
puolen kivusta. Sanoi, että mun pitää saada lääkäriltä lähete toiseen ultraan, missä alan asiantuntijat sitten katsovat, painaako joku hermoon tms. Joten.. saattaa olla, että tällä viikolla mennään vielä yhteen ultraan. Selviäs nyt nää kivut. Tärkeintä kuitenkin, että meidän vauva on kunnossa<3

[:D] Meille tulee tyttö =)

Tänään Np ultra 2.
Tytsy oli sykkyrässä että pituutta oli hieman hankala mitata, mutta arvio oli 20 cm. Kaikki oli hienosti kunnossa ja niinkuin pitikin.

Kätilö yritti muuttaa asentoa heiluttelemalla, mutta tyty meni vaan pienempään kippuraan.

Oli taas niin ihanaa ja liikuttavaa, kyynelehdittiin isukin kanssa kumpainenkin.

Kaikki oli niin hienosti, kuin voi vain olla. Pieni kiltti tyttö siellä pyöriskeli ja melkein pyytämällä käänty aina sopivaan suuntaan, mitä haluttiin nähdä <3

Ultrassa kaikki hyvin! Pikkuinen nukkui ensin ja äiti ehti jo vähän huolestua, mutta sitten heräs ja alkoi rokkaamaan! Kaikki on missä pitääkin, kaikkea on riittävästi eikä yhtään ylimääräistä [:D]

Ja istukka etuseinässä - mikä taas selittää miksi en vielä tunne potkuja [:D]

Ja naistenkliniikalla loistavaa palvelua. Kaksi kätilöä ja jopa ruotsinkielellä, toinen kätilöistä siis suomenkielinen mutta halusi harjoitella!! Thumbs up!!

[:)] Nyt tulee niin paljon omaa napaa, että!! [:)]

Oon ihan haltioissani. Viime kerralla otti vähän päähän, kun ei saanut mitään vastauksia kätilöltä sen suhteen, miksi mua särkee vatsaan. Oltiin siis rakenneultrassa tämän viikon tiistaina. No tiistaina soitin heti ultran jälkeen lääkärille ja se sanoi, että täällä otetaan vastuuta ja laittoi ultran mulle ensi viikon torstaille. Mä malttamattomana ja lopen kyllästyneenä tilanteeseen päätin ottaa härkää sarvista, ja soitin Femedaan "Voisitteko aikaistaa aikaani sinne, joka olisi alunperin parin viikon päästä vasta". No [:)][:)][:)][:)][:)][:)] saatiin aika tälle perjantaille ja käytiin siellä aamusta [:)][:)][:)][:)][:)][:)] HETI LÖYTY SYY SÄRKYIHINI! Vauvan pää on virtsarakon takana kahden luun välissä ja painaa siellä. On kuulemma kivut siitä johtuvaa. Oikealta puolelta kohtua Bruno sitten ultrasi vielä, kun sanoin, että siellä on niin pirun arka kohta, mutta lääkärit ei sano mitään varmaa, mitä siellä on. No Bruno löysi syyn - mä ehkä pidän sitä jo Jumalana![:)] Mun kohdun oikealla puolella on pari isoa suonikohjua. Nämä aristaa.

Maanantaina soitan lääkärille ja kysyn jatkosta, jos vauvan pää ei ala heilumaan;) On niin kovin ilkeää tuo liikkuminen[:@]

Mutta hei kaiffat! Nyt selvisi sitten se sukupuolikin[:)] Meille tulee Rinsessa![:)] Oon yhtä aurinkoa! Nyt tiedän miksi minä (poikatyttö) oon viimeiset kuukaudet vaan hypistellyt kaikkea vaaleanpunaista ja meinannut jo tulevan lastenhuoneenkin maalata vaaleanpunaisella. Jotenkin vaan tytöltä se on tuntunutkin - käsittämätöntä, mutta totta[;)]

Tänään oli sitten kauan odotettu rakenneultra. [:)] Kätilö vaikutti hieman tylyltä, mutta hoiti työnsä asiallisesti kertomalla mitä milloinkin näkyi ja kommentoi vauvan liikkeitä ja tekemisiä.

Meille tuleekin tyttö, ja kätilö oli erittäin varma asiasta. Me kun olimme molemmat sitä mieltä että poika tulee. Kiinalainenki kalenteri veikkas poikaa[:D] Pääsenpähän ostelee prinsessa vaatteita [:)] Rakenteet olivat kunnossa, pikkunen lepäili aina välissä ja sitten taas pistettiin menemään. Kovasti taisi joku maittaa kun suu kävi koko aika. Kätilöki kommentoi että jotain hyvää on tainnu saada suuhunsa [:D]

Saatiin taas monen monta kuvaa mukaan, taisi yhteensä olla 7. [:)] Painoa pikkusella oli 335g. Istukka oli takaseinässä ja vauva oli perätilassa, mutta kuulemma asento siitä tulee muuttumaan vielä monta kertaa[:)]

[:)] HEIPPA [:)]

KAIKILLE TASAPUOLISESTI SUUREMMOISET ULTRA-ONNITTELUT [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Ihanaa,että te kaikki olette saaneet noin ihania kuulumisia ultrasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plääh..Mulla on tosiaan ultra VASTA 15.10. ( rv 22+3 ) [:'(][:'(][:'(]
Ja silloin on samalla tuo raskausdiabetes käynti [&:]

Meillä täällä on käytäntönä,että np-ultraan mentäessä pitää rakko olla tyhjä!!
Mutta rakenneultraan mentäessä rakon pitää olla täynnä!!

Yönsäde ja Mini rv 20+5

Takaisin