[:)] Nyt tulee niin paljon omaa napaa, että!! [:)]
Oon ihan haltioissani. Viime kerralla otti vähän päähän, kun ei saanut mitään vastauksia kätilöltä sen suhteen, miksi mua särkee vatsaan. Oltiin siis rakenneultrassa tämän viikon tiistaina. No tiistaina soitin heti ultran jälkeen lääkärille ja se sanoi, että täällä otetaan vastuuta ja laittoi ultran mulle ensi viikon torstaille. Mä malttamattomana ja lopen kyllästyneenä tilanteeseen päätin ottaa härkää sarvista, ja soitin Femedaan "Voisitteko aikaistaa aikaani sinne, joka olisi alunperin parin viikon päästä vasta". No [:)][:)][:)][:)][:)][:)] saatiin aika tälle perjantaille ja käytiin siellä aamusta [:)][:)][:)][:)][:)][:)] HETI LÖYTY SYY SÄRKYIHINI! Vauvan pää on virtsarakon takana kahden luun välissä ja painaa siellä. On kuulemma kivut siitä johtuvaa. Oikealta puolelta kohtua Bruno sitten ultrasi vielä, kun sanoin, että siellä on niin pirun arka kohta, mutta lääkärit ei sano mitään varmaa, mitä siellä on. No Bruno löysi syyn - mä ehkä pidän sitä jo Jumalana![:)] Mun kohdun oikealla puolella on pari isoa suonikohjua. Nämä aristaa.
Maanantaina soitan lääkärille ja kysyn jatkosta, jos vauvan pää ei ala heilumaan;) On niin kovin ilkeää tuo liikkuminen[:@]
Mutta hei kaiffat! Nyt selvisi sitten se sukupuolikin[:)] Meille tulee Rinsessa![:)] Oon yhtä aurinkoa! Nyt tiedän miksi minä (poikatyttö) oon viimeiset kuukaudet vaan hypistellyt kaikkea vaaleanpunaista ja meinannut jo tulevan lastenhuoneenkin maalata vaaleanpunaisella. Jotenkin vaan tytöltä se on tuntunutkin - käsittämätöntä, mutta totta[;)]