Heissan [:)]
Eilen meillä oli viimein se kauan odotettu rakenneultra.. Mies ei päässyt mukaan, kun niillä on kauheen kiire töissä [&:] , mut ison letkan sain kuvia mukaan (5kpl) [:D]
Ensitöikseen kätilö ihasteli mun mahaa [:D], on kuulemma pieni ja sievä pallo.. (täytynee vissiin tännekkin jo masukuva kohtapuoliin lisätä..)
Vauvalla kaikki oli mainiosti ?. Sydän, aivot, munuiaiset, vatsalaukku ja virtsarakko niinkun pitää.. Eikä myöskään huulihalkioon viittaavaa.. Painoa vauvalla oli eilen 438grammaa ja pituutta vaikea sanoa, kun ei repukka mahdu enää mitattavaksi [:D] mut noin 20cm kuulemma.. Jalat oli epätyypilliset suomalaiset, eli pitkänpuoleiset [:)] (tai lähinnä se sääriluu..) Isänsä suvun kasvuperimän siis omistaa hän [:)] Mä kun oon niin lyhyt ja persjalkanen kun vaan ihminen voi olla [:D]
Sukupuolta ei haluttu selvittää, mut kätilö naureskeli, et jos käden asennosta täytys arvata niin poika se on [:D] Toinen siellä pullisteli ja esitteli haukkariaan useampaan otteeseen.. Ei kauheen naisellista ainakaan [:)] Loppuviimeks kätilö sit sano, et ei hän tän ultran perusteella olis voinutkaan kertoa, et kumpi on tulossa.. Oli värkit piilossa visusti ja hyvä niin [:)] maltamme elää asian kanssa sinne synnärille saakka..
Mulla ultra kesti melkein tunnin.. Ihanaa kun sai niin pitkään katsella omaa pientä [:)]
*Muoks: Ja istukka sijaitsee mullakin etuseinässä, mut siitä huolimatta oon tuntenut liikkeitä jo melko aikaseen.. Ei kuulemma epänormaalia sekään.. Ekat liikkeet tuntui massun "sivusta". eli just siitä missä istukka ei ole ollut pehmentämässä iskuja.. Köpi hengaili pää alaspäin, mut kerkieäähän tuo vielä asentoaan matkan varrella vaihtaa, vallankin kun vielä mahtuu vaihtamaan.. [:)]