Jenni90
Asioista perillä oleva
tt voimia loppu rutistukseen !
Mulla ollu jo viikon verta rinnat tosi arat ja koko luokka lähes sama kun aderssonilla, no viimeyönä heräsin, kun yöpaita oli hivenen märkä rintojen kohdalta. Maito siis taas noussut jo nyt ja voi luoja, että on rinnat kovat arat ! Mulla esikoista odottaessa oli ihan sama juttu, puolessa välissä jo jouduin ottaaa rintasuojukset kehiin; joka on äärettömän raivostuttavaa, jos imetys ei taaskaan onnistu ja mä oon ku lehmä jo raskauden puolessa välissä :D
Mulla ollu jo viikon verta rinnat tosi arat ja koko luokka lähes sama kun aderssonilla, no viimeyönä heräsin, kun yöpaita oli hivenen märkä rintojen kohdalta. Maito siis taas noussut jo nyt ja voi luoja, että on rinnat kovat arat ! Mulla esikoista odottaessa oli ihan sama juttu, puolessa välissä jo jouduin ottaaa rintasuojukset kehiin; joka on äärettömän raivostuttavaa, jos imetys ei taaskaan onnistu ja mä oon ku lehmä jo raskauden puolessa välissä :D
. Jos rakenneultran jälkeen tulee sellanen olo, etten saanut vauvan katsomisesta tarpeeksi niin kenties menemme sinne. Sehän on aivan TÖRKEEN kallis 270€, ja jos huvikseen menee vauvaa katsomaan niin ei siitä kelan korvausta saa. Noh, se on vasta kuukauden päästä, joten on aikaa miettiä.
. Ja sitten musta tuntuu, että mä raskastan tuota mun esikoista aina vain enemmän
...noh, se ei taida huono homma olla. Esikoista odottaessa oli sama homma, mutta mielestä tilanne oli muutenkin herkempi, joten enpä olis uskonut että taas samassa jamassa ollaan.

eli 100% varma tyttöolo oli ja pieni poikahan siellä mahassa köllöttelee luultavimmin
.
No menin sohvalle pötköttelemään ja odotellessani miestä katoin kun teeveestä tuli Scream. Sitten yhtäkkiä vattani veti ihan kovaksi! Ajattelin, että varmaan taas näitä harjotussupistuksia. No sitten rupes oksettamaan, koitin oksentaa, ei tullut. Kuinkaan päin ei pystynyt olla. Paineen tunnetta selänpuolella ja alamahassa ja kivut oli mitä herveimpiä! No onneksi mieheni tuli sitten kotiin. Ei tehnyt tippaakaan mieli sitä hampurilaista jonka se toi. Koitin mennä kuumaan suihkuun, josko auttais; olin suihkussa 30min ja aivan kaksinkerroin. Tiesin, että kivut on supistuksia. Mietin jo että pitääkö soittaa äitille että tulee Turo-Eemilin kanssa yöksi että me lähdetään sairaalaan. Supistukset kesti yhteensä n. 45 min yhtäjaksoisesti,kunnes loppui kun seinään. Makoilin vielä sohvalla hetken ja kuulostelin mahaa;pieni sielä taas potki kun viimeestä päivää <3 joten kaikki kunnossa ! Luojan kiitos ! <3 Ei lähdetty polilla käymään; koska luotan siihen kun vauva potkii niin kaikki on hänellä hyvin ja kun sen koommin ei onneksi tullut supistuksia kipujen kanssa eikä edes harjoitussupituksia.
. Toivottavasti kohtu VAIN tykkää kyttyrään sun hääräämisestä, sehän on helposti hoidettavissa.
.