Täälä puoliväli tänään !
Justiin tein vasta testin joka näytti plussaa,hui. Pian huomaan, että pitääkin jo lähteä synnyttämään ;D
Tänne ei kummempia, oltiin pe-la yö koko perhe mun vanhemmilla, saunottiin ja syötiin hyvin ym. Koirat sai juosta onnesta isolla pihalla ja mun vanhemmat tykkäs kun näkivät Turo-Eemiliä[: Puhuttiinkin mun äidin kanssa, että se vois tehdä itse kastemekon meidän TYTÖLLE :D on niiiiiin vanha tyttöfiilis ettei ikinä. Samoin mulla oli esikoisen aikana niiin vanha poika fiilis ja poika tuli !Että sama täälä Hipsuli82, äidin vaaisto kovasti meinaa että tulis tyttö :D Saas nähä onko meidän vaistot oikeassa :D
Nyt löytiin sitten tytön nimikin lukkooon miehen kanssa. On meillä toki pojallekin nimi ja ihanat nimet onkin !
annel joo eikö se niin oo, jos jatain sanoo että EI IKINÄ niin varmaan heti seuraavana päivänä on niin ! :D :s Paranemisia sinne ! [: mikään ei ole inhottavaa kun sairastaminen, kun pitääs jaksaa häärätkin jotain ja eikös teilläkin ollut vielä taapero kotona ? Toivotaan, että saat levätäkkin välillä :)
Joku täälä sanoi, että on mies tuntenut liikkeet mahan päältä; WAU! Se on hienoa! MEillä ei vielä, hyvä kun itse tunnistan pienet hennot perhosen hipaisut. Mies on kyllä iltaisin painanut päänsä mahalleni ja kuunnellut, kun sanotaan, että voi kuulla mahasta sydämensykkeen jos tarkasti kuuntelee; mutta en tiedä pitääkö paikkaansa. :D ainakaan vielä näillä viikoilla ! Kovasti mies sanoo, että kuuluu kun pieni sielä polskii lapsivedessä? Tiedä tuota, kun ei ite voi kuulla samaa :D
Uusimmasta vauva lehdestä luinkin pojasta joka oli syntynyt 24 vai oliko 25 viikolla ! Ja oli selvinnyt, toki oli monta kuukautta joutunut sairaalassa olemaan ja takapakkeja tullut paljon; mutta kovasti vain jaksoi taistella elämästä. On hullua, jos miettii, että esim. meidän vauvakin syntyis jo; kun justiin luin tuota vihkosta mikä saatiin neuvolasta missä on viikko viikolta kerrottu mitä tapahtuu ja minkä kokoinen vauva on... Mutta eihän sitä koskaan tiedä, ainahan sitä toivotaan vain parasta tottakai, että vauva pysyis masussa viikolle 37 asti <3
Sitä vaan rupee heti ajattelemaan kaikkea tommosta kun lukee jonkun jutun. :D
Meillä olisi tänään puoli 11 vauvauinti ja sitten illasta mennäänkin ystävän synttäreille; pääsee Turo-Eemilkin leikkimään tyttöystävnsä kanssa ;D Sielä on muutaman kuukauden vanhempi tyttö ja ai , että pojat osaa jo pienestä sen flirtin :D ainakin meillä!
Tuli tuosta vauvauinnista mieleen; onko moni ajatellut, että menee tulevan vauvan kanssa ? Kun niihin on ihan hullut jonot! Asutaan täälä Etelä-Pohjanmaalla ja ennen asuttiin tuossa Seinäjoella ja kysyttiin silloin kun T-E syntyi, että koska saisi ilmoittaa vauvansa sinne, niin sanottiin, että raskausaikana jo pitääs ilmoottaa!!!? Että hyvä kun plussan tekee niin tyyliin pitääs jo olla soittamas paikkaa vauvauintiin, siis ihan hirmu pitkäs jonot. No me jokunen kuukausi sitten muutettiin viereiselle paikkakunnalle ja Turo-Eemil oli silloin sen 3kk vanha ja meille tuli mainos postista, että LApuan vauvauintiin nyt haku, koitettiin soittaa, joskos olis vielä paikkoja, niin saatiin onneksi viimeinen peruutus paikka ! Mutta aika hauska, kun tulee lehti, jossa ensimmäistä kertaa mainostetaan että vauvauintiin saa alkaa ilmoittautua niin enää yksi paikka jäljellä; eli ns. "omat "pääsee edelle, työntekijät yms. :D etuja kannattaa siis käyttää ! MEidän kaveritkin seinäjoella halusivat ja olivat liian myöhään asialla, mutta kaverin mies, on seinäjoen liikuntahallilla töissä ja soitti sinne ja kertoi missä on töissä ja johan paikka aukes ! suhteilla suhteilla.... :D