Nappuliini
Jostain jotain jo tietävä
Kiva tietää Jenni90 etten ole ainut joka syö koko ajan :D
Raskauden alussa ajattelin että kylläpä aika menee hitaasti, mutta mitä vielä. Puoliväli kohta tulossa vastaan ja samanmoinen sen jälkeen. Mies haluais jo kovaa vauhtia ruveta laittamaan vauvan huonetta valmiiksi, mutta kova kamppailu meillä maalin väristä. Itse en oikein osaa päättää mutta miehellä tuntuu olevan jo päätös tehtynä.
Raskauden alussa ajattelin että kylläpä aika menee hitaasti, mutta mitä vielä. Puoliväli kohta tulossa vastaan ja samanmoinen sen jälkeen. Mies haluais jo kovaa vauhtia ruveta laittamaan vauvan huonetta valmiiksi, mutta kova kamppailu meillä maalin väristä. Itse en oikein osaa päättää mutta miehellä tuntuu olevan jo päätös tehtynä.
ja ne tulkitsen kyllä liikkeiksi ja potkuiksi... ja täytyy kyllä myöntää ettei ne tunnu
. Mutta periksi ei anneta
Eipä enää saa vedettyä alavatsaa sisään yhtään ja muutenkin masu on pinkeämpi. Ostin muutaman mammapaidankin jo kun omat paidat on tuntunut niin lyhyiltä kun masu ja rinnat kasvavat. Tiukempien paitojan kanssa masua ei enää piilotella. Ihanaa! Töissä olen pitänyt löysiä paitoja ja tunikoita mutta nyt on jo muutama kysellyt, eli kyllä se masu nyt näkyy :) Liikkeitä ei ole vieläkään tuntunut yhtä hipaisua lukuunottamatta. Luulen, että se oli vauva koska omat masumöyrinät usein kestää pidempään ja tämä oli nopea kevyt töytäisy. Kovasti jutellaan masuasukille jo iltaisin ja kerrotaan miten kovasti häntä odotetaan jo.
)! Ihanaa, ettei enää ole vain paksu olo vaan alkaa tuntumaankin tämä uusi elämä.