Helmikuun jorinat :)

Hui! Täällähän on ihmisillä ollu jo aika pelottaviakin oireita! No onneks ne on menneet ohi..

Mullakin oli yks aamu varmasti noita harjoitus supistuksia, kun yhtäkkiä maha veti ihan kovaksi.. Ja sitä kesti pari minuttiia.. Ei mitään kipuja ollut vaan tuo todella pinkeä maha.. En ollu ehtinyt edes sängystä nousta, kun tuo tapahtui..

Nyt mulla on tullut uutena oireena sellainen, että jos yöllä tai aikain aamulla herään ja yritän laittaa jalat suoraan niin rupeaa pohjelihas kramppaamaan.. En tiedä nukunko jossain oudossa asennossa vai mistä se oikein johtuu..

Oon ajatellu, et mä oon varmaan ainut kenellä ei ole yhtään mitään haluja olla miehen lähellä tai pussailla saati sitten jotain intiimimpää.. Mut onneks en ole ainut! Tuntuu vähän normaalimmalta.. emoticon

Mut huomenna olis rakenneultra ni sitten tulen kertomaa, että kumpi meille on tulossa.. Liitytäänkö tuohon poikien ryhmään mikä näyttää olevan suositumpi sukupuoli heinäkuisissa (ainakin vielä).. Mut meillä ei oo niin väliä, kumpi tulee.. Kunhan kaikki vaan on hyvin..
 
Täällä selvitty sairaalareissusta. Mies joutu soittamaan ambulanssin kun kärsin niin kovista mahakivuista. No kiirreellisenä tuli ambulanssi ja kiireellisenä lähettiin kohti sairaalaa. Ensin tarkistamaan että vauvalla on kaikki hyvin ja oli. Sen jälkeen lääkärin puheille. Otettiin verikokeet ja olin tipassa jo kotoota asti, sain suonensisäisesti kipulääkettä joka helpotti ja vei kivun. Verikokeet puhtaat ja lääkäri sitä mieltä että sappikivet olis vaivana, nyt seurannassa ja pian taas uusiin testeihin. Että tällästä täällä....
 
Onneksi kaikki sairaalareissulle joutuneet ovat nyt kunnossa ja kaikki hyvin! Kumma kyllä, että nyt niin monelle sattunut ja tapahtunut.

Onko kellään muulla kuumia aaltoja? Itse olen kärsinyt jo pari päivää kammottavasta hikoilemisesta, kuumista aalloista ja punaisista poskista. Inhottava vaiva! Vaihdevuosia odotellessa...
 
Mulla ei ole kuumia aaltoja mutta kuuma mulla koko ajan on. Kovilla pakkasillakin on takin alla ollut vaan t-paita kun enempää ei voi laittaa. Ja mä olen aina ollut vilukissa eli varmaan tällä raskaudella jotain tekemistä asian kanssa
Mulla on myös noita pohjekrappeja ollut joinakin öinä ja nyt viime viikon aikana on alaselkä ja häntäluu hieman kipeytyneet. Pitää toivoa että menisi ohi sillä hankaloittaa kummasti työskentelyä istuma-asennossa toi häntäluun kipeytyminen. Muuten kaikki on todella hyvin, ruoka maistuu hyvin eikä pahoja oloja enää ole eikä muutenkaan mitään kipuja ole tuntenut. Pikkasen olen ruvennut tuntemaan jopa liikkeitä, ihan kun pieni hiiri juoksentelis tuolla masussa emoticon

Tsemppiä kaikille ja varsinkin teille joilla on ollut pelottavia kokemuksia!
 
Tsemppiä ja voimia kaikille mammoille!
Muistakaa syödän ja ennen kaikkea levätä.
Täälä supistukset nyt jatkuneet. Ja paineen tunnetta koko ajan elakerrassa. Mulla oli viimeksi tälläinen  RV 41+ ! Kävellä ei voi kunnolla kun tuntuu, että vauvan pää jo painaa alakertaan. Jonka ei todellakaan pitäisi olla edes vielä RT asennossa... No soitin taas neuvolaan ja sieltä mut laitettiin heti lääkärille; tänään on nyt siis viideltä lääkäri....
Toivotaan että olis kaikki ok! Tänään en ole vauvaliikkeitä tuntenut; neuvolasta käskivät pökkiä pikkusen ja juoda tuoremehua, mutten siltikään ole tuntenut.....
Pikkuisen paikka kun on vielä ainakin 16 viikkoa kohdussa !

Mira88 hauskaa reissua ja toivotaa, että pääsette lähtemään ja muista levätä sieläkin !  Äläkä polta masuas auringossa !

XeenaZ Suostuiko pikkuinen näyttämään kumpaa sukupuolta edustaa ?emoticon

Nappuliini Sieläkin ollu sairaalareissu ! Voi je emoticon Voimia sinnekin ! Ja muistathan levätä; pikkuinen on nyt tärkein, että pysyy sielä masussa vielä <3

Huomenna on jo maaliskuu !  Sieltä se kevät  ja kesä tulee ! Hiljaa mutta varmasti. 
 
Lääkärillä ja ultrassa käyty kaikki kunnossa sekä minulla että pikkuisella, sain matkustus luvan lääkäriltä ja verenpaine mittarin mukaani. Eli torstai aamulla nousemme koneeseen ja kohti Gran Canariaa emoticon

Voimia muillekki pahoin voiville, toivottavasti muutkin pääsevät niistä yli ja kaikki menisi loppuun asti hyvin. 

jenni90; Toivottavasti pikkuisella on kaikki kunnossa .

Keväästä myös ; Istuin aamulla ulkona kun aurinko paistoi mukavasti terassille ja kuuntelin lintujen laulua, selvä kevään merkki :) on ollut paljon pirteämpi kun aurinko paistaa ja lämmittää mukavasti .
 
Jätte bra että kaikki hyvin Mira88!
Ite odottelen sitä lääkäriin menoa; viideltä olis aika...
 
Jenni90 levon kannalla täällä on visusti oltukin :) Ei uskalla riskeerata mitään, pitää pikkuisen vielä mukana pysyä aika kauan. Toivottavasti sielläkin kaikki kunnossa! Ja vauva jatkaa matkaansa masussa :)

 
Takaisin
Top