Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kauhia. Vajaa pari viikkoa ja Arttu täyttää 7kk :sad010 mie romahan!! On ollu niin hitokseen kivaa että ei oo huomannu ajan kuluvan noin nopeaa. Maaliman parasta hommaa tämä äitinä oleminen.

Meil on kans 7kk etappi ihan just koht. Ei töissä ikinä aika menny näin nopsaan. Sitä aina joinain päivinä pysähtyy oikein kattoo, et kuin iso tosta pojasta on kasvanukaan.

Voi olla, et miekii täältä kesän tullessa vähän kaikkoan. Sit on kaikkee puuhailtavaa jo pienen tutkijan kanssa pihallakin :)

Tyyne täyttää ylihuomen ton 6kk. Paineet senku kasautuu koht se on jo huhtikuu ja sit silloin pitää ottaa selvää elokuun koulujutuist. En vaa oikeesti taida haluta viel sinne lähtee, mut täytyy vähä niltäki kysellä antaako ne mun enää lomailla, ku kahesti jo jääny kesken se äippälomien takia.

Me ostettii vähän ennen tytön 6kk synttäriä sille niitä isompia tutteja(siis niitä 6kk->) ja korvike piti vaihtaa siihen vierotusvalmisteesee.ja rattaat otettii eilen lopullisesti käyttöö.niin se aika vaa menee.

Ei päässy isäntä eilen puristelemaan. Mä olin laittanu pojan nukkuun ja sit kun hiippailin itsekin makkariin, nii mikäs siellä minua odotti. Poika makas pinniksessään selällään ja silmät apposen aukinja väläytti leveen hymyn mulle. Voi elämääääh.... :D No, sit ajateltiin kokeilla et nukahtaisiko se ipana sinne pinnikseen omia aikojaan. Eeeeeipä nukahtanu.. viereen piti ottaa ja sit kun lopulta nukahti siihen, nii mä olin itekin iha kanttuvei ni en jaksanu siirtää pinnikseen. Mössykkä nukku tyytyväisenä äksänä taas isin ja äitin keskellä... :D

Jaa-a... aika moni viettää hiljaiseloa foorumilta nykysin... Toivottavasti tietty kaikki ois hyvin.

Tänään taas ukon herätyskello herätti mut ja pojan... Minä herätin myöhemmin miehen (ihan vaan kostoks et sitä ketuttaa tulla myöhää töistä).

Siis mä en käsitä et voi olla niin sikee uninen ettei herää mihinkää muutaku mu huutoo :D Mä ku herään pieneen rapinaankin..

tyttö on periny multa huono unisuuden,vastustuskyvyn ja taipuvuuden ummetuksee:laughing002,tuli näin niiku mielee toi et kun yöllä piti antaa maitoo sille niin sepäs ei nukahtanukkaa.jos ois isääsä tullu ni ois nukahtanu kesken syömisen....
mä kuulen yöllä tytsyn huokailut ennenku itkuhälytin on välittäny ne huokailut meijän makkarii.

Sinbu, jätkä taatusti ajatteli: "te mitää aikuisten leikkejä enää tarvi, teil on mut!" :grin

Meillä mies ei herää! ei heräis varmaa edes jos pommi räjähtäis vieressä! ja mies voi myös nukahtaa ihan mihin vaa. usein jos iltaisin katotaa leffaa ni se on 10min ni mies kuorsaa sohvalla. useimmiten se jo nukahtaa tonne esikoisen huoneessa olevaan nojatuoliin lukiessaan iltasatua. tää on yks syy miksen herkästi miestä jättäisi yöllä yksin vauvan kans. se ei herää jos vauva itkee. ja toisinaa tää piirre on todella raivostuttava!

meillä jos mies ei yöllä herää itkuhälyttimee ni mä tuuppaan miestä kylkee ja sanon:"sun vuoro" joskus tosin oon huijannu sen menee kahesti peräjälkee ku en oo ite jaksanu nousta.:grin

Meillä mies puhuu unissaan mulle jos sitä herätän.. si ihmettelee ku suutun sille ku ei noussukkaa ku pyydän sitä nousemaan 10:ttä kertaa :D

Mä oon yrittäny kans törkkiä hereille yöllä, mut onn huomannu et pääsen vaa helpommalla ku nousen ylös ja laitan ite vauvalle tutin suuhun ja takas nukkuu.. jos alan herättelee miestä ni siihen menee 10minuuttia ja hermot. yräti siinä sit saada uudellee unta :grin välil vkl aamuisin teen niin, että kun vauva iloisesti juttelee sängyssä ja herättää näin minut niin painunkin koiran kans samantien ulos.. kyl se mies on sitte heränny jo vauvan kans ja usein myös esikoinenkin :)

meillä jos miehellä on vloppuna aamuvuoro tytsynkaa ni tyttökii nukkuu pitkää,mut ootappas vaa kun on mun vuoro ni sit riekutaa hereillä jo viideltäo_O

Huhhuh.. miks ihmeessä poika osaa vääntää kakan vain juuri vaihdettuun puhtaaseen vaippaan? :D

Takaisin