Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kun saisikin jonkun kunnon kipinän liikkumiseen! Muistan kuinka joskus oli niin kauhee himo jumpalle ja salille, että melkein joka päivä oli pakko päästä. Olin sillon reilu 10 kg pienempikin.
Pari vuotta sitten oli kauhee stressi töiden takia niin alko sit jotenkin painokin nousta. Sit tapahtui plussaus ja sit paino taas vaan nousi... Voisi alkaa jo laskukausi painon kanssa. Paitsi että olen sen verran antanut itselleni anteeksi, että mietin, että jos kovin laihduttaisin niin se vaikuttaa maidon tuloon. Eli sitten kun ei tarvitse enää imettämistä miettiä niin sitten kyllä lähtee läskit liikkeelle :grin

Mul oli yks yö liivinsuoja siirtyny. Hyi yök, ku oli kylmä ja märkä paita. Pitäs mennä nukkuu, mut pakko lukee nää jutut loppuun :D

Mitenkähän mulle käy, kun ollaan tos maaliskuussa viikko reissussa, nii oon täysin ulapalla foorumin asioista. :D Mä oon kyl ny jaksanu täällä roikkua ihan tekemisen puutteen ansiosta. Ulkona on nii paskaa säätä kokoajan ja harmaata, et tympäsee sielläkään olla.. vaunulenkit vaan ja sisälle. Mut mikäs täällä on poristessa hauskojen mammojen kanssa. :)

mä aattelin olla tänään supertehokas ja vähän siivota.pitäs tiskata,pestä kolme vajaata koneellista pyykkiä,putsata marsujen häkit ja imuroida noin nyt ainakii ens alkuun.
hitsi toi tyttö on ruvennu taas kiljumaa.onneks ei nyt enää ainakaa täysillä kilju niinkun sillon yhessä vaiheessa.
meilläkii katotaa muumeja.

Munki PITÄIS pestä pyykkiä... saas nähä nouseeko tää laardiperse tästä kuinka tehokkaasti tän toisen kahvikupin jälkee :D

mäkii voisin alottaa,pitäs vaa eka syödä puuro,harjata hiukset,pestä hampaat ja räpeltää piilarit päähän.tyttökii sopivasti nukahti ja tääl mä vaa lattialla istun.

Voipi olla ettei me ehditä kävellen sinne muskarii, voi harmi :wink Meijän pitäis tunnin päästä lähteä ja jätkä vetelee sikeitä tuolla parvekkeella ja kaikki aamutoimet tekemättä. Ja eihän se enää viihdy unilla rattaissa ku nyt nukkuu.. Nii siis käytii viemässä sisko hoitoo ni nukahti sillä aikaa rattaisii.. Nukkuu siel yöpuku ja ulkovaatteet päällä :grin
Noh nukkukoo nyt, ja mennää sitte autolla. Voidaaki muskarin jälkee kävästä kaupungilla asioilla samalla..

Niin se pitäis kai itsekin ryhtyä tässä esim. aamupalaa laittamaan perheelle. Eikä istua vaan päivittämässä omia tietojaan mammojen kuulumisista. :D Tänään on tallipäivä, jee, niin ei ehkä ehdi tehdä kotona niin paljon kuin eilen. Tuli kyllä vielä illallakin touhuttua vaikka mitä. Noh, kauppapäivä tänään kuitenkin, että voi kuvitella saavansa edes jotain aikaiseksi. ;) Mutta nyt pitää ryhtyä hommiin, että oikeasti ehtii sinne kauppareissullekin tänään. :D

munkii pitäs ruveta tiskaamaa,tytsykii heräs aikoija sitte päikkäreiltä ja nyt se pyörii tos matolla puhaltelee sylkeä.voivoi.

Kohta me ei ehditä sinne muskarii ollenkaa, autollaki pitäis lähteä tunnin päästä.. ja jätkä senkus vetää zetaa. Tai vähintää meil jää kohta aamupuuro syömättä :p

noh,otatte puuron mukaa.mä täs ootan et pesukone on pessy ni sit syötän tytön ja sit lähtää prismaa.

Si kun noi pyykit on menny lähen kyllä erityisen pitkälle vaunulenkille.. Tuntuu olevan pinna niin kireellä et on pakko päästä tuulettumaan... :(

Oho; Tyyne nukahti pinniksee ilman inahustakaa, tais sitte väsyttää kunnolla :) Yleensä saa vähintää pari kertaa laittaa tuttia (vaik osais iteki) ja mobilea pistää uudestaa soimaan.

Mä vasta ootan et aamukahvi tippuu :grin Aamupalan oo jo syöny aikoja sitte, mut kahvit tulee keitettyä vast näihin aikoihin.

Heehee,naapuritalon ukko joutunu taas tipattomalle kun se kävelee kokoajan korttelia ympäri,hehhee:laughing002 vahingon ilohan se paras ilo on.:)

Takaisin