Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joku puhu tääl tost hiustenlähdöstä ja takasin kasvamisesta. Mulla on kans sellai ärsyttävä siili hiusrajalla. Hiusten lähtö on nyt vähän vähentyny, mut viel pari viikkoo sitte lähti joka pesukerta se kourallinen hiuksia. Nyt oottelen et noi uudet vähän kasvais, ni sit ehkä vois joskus mennä leikkauttaa nää lyhyeks. En oikee oo kotonani tälläses melkee olkapäille ulottuvis hiuksis. Ja mul on jo kova ikävä otsista :)

Bettie it was me! Onneksi on talvi ja ton kamalan siilitukan saa peitettyä pipolla :) Ei mullakaa enään irtoa tota tukkaa nii paljoo että paremman puolella ollaan.

Jee,tänään tulee uus vauva-lehti:dance011
Meni viime yö huonosti,tyttö hereillä vähän väliä ja ylös noustii jo 10 yli viis.hirveesti väsytti mut kun äsken huomasin et lehti tulee tänää postissa ni heti piristyin,nyt täytyy lähtä lenkille ja sillä aikaa tulee posti ja sit pääsee lukee.mut puuttuu vaa lukusuklaa:confused:.no enköhän selviä ilman.

Meillä tytölle on nousemassa NE EKAT KAKS HAMMASTA(kummatkin yhtäaikaa)!!!...parina yönä vähän heräilly mut ei oo isompaa kitinää pistäny pystyyn..päivällä pitää vähä kans kitistä ja ei muuten anna äipän suuta ronkkia :D...nopeesti nuo hampaat rupee nousemaan..toissa päivänä vasta huomasin et ikenet alhaalla pullottaa et varmaan nousee hampaat ni eilen jo näky pikkasen hampaat :0..Nii ja kaiken kukkuraks eilen likka ryömi ensimmäiset puol metrii...äiskä on hieman häkeltynyt kun tuntuu kaikki tapahtuvan kerralla :D...

Siellähän on Keijuli äksöniä :D

Jäde mites ihan pieni suklaa ? Ei tarvis kokonaan luopua ? Tosin mä oon ollu aina kateellinen niile, jotka voi syödä palan suklaata, yhen karkin, yhen sipsin jne... Mä vedän niin kauan, et ne joko a) loppuu b) tulee karmee olo

Hei onnee täältäkin niille, joilla synttärit tänään oli ! Nii ja kaikille oikein hyvää ystävänpäivää ! <3

Me käytiin mun entisessä duunissa pojan kans. Oli hauskaa nähdä pitkästä aikaa työkavereita ja oppilaita. Nuutillakin oli hauskaa, kun kauniita naisia kävi kauheasti häntä ihastelemassa.. yks tuli pikkasen liian liki, nii silmät levähti pyöreeks ja alahuuli meni ylähuulen päälle, et itkiskö.. mut ei sitten. Ja kun tämä rouva hieman peruutti, nii väläytti säteilevän hymyn ja koko akkalauma huokas ihastuneesti. :D Mokoma pieni hurmaaja... :D

Kiitos minun puolestani onnitteluista ja oikein hauskaa ja hempeätä Ystävänpäivää kaikille!! Toivottavasti teillä on edes hieman romantiikkaa päivässä. Ja onnittelut kohtalotovereille :greet025

Mun aamu alkoi 6 aikaan. Siis vauva nukkui, mutta oli taas pakko yllättää mies ja paistaa pekonia herkkusämpylään, johon tuli myös munaa, juustoa, paprikaa ja päälle tietenkin kurkkusydämiä.. Sitten kahvikuppi ja teetetty avaimenperä, jossa kuvana oli meidän naperot ja takana luku jotain äklö romanttista ja "Omat muksut aina mukana".
Mies rupesi valittamaan, että "Mitä sä tämmöstä, ku nythän on sun synttärit", mutta hiljeni, ku väitin vastaan, että on ystävänpäivä :happy119
Tiedän olen yliromanttinen ällötys välillä, mutta niinhän jänikset onkin kiinalaisen horoskoopin mukaan. Ainoa, vaan että mieheni taitaa olla joku vääristynyt rusakko, ku sen pienen romantiikan saa välillä oikein lypsää esiin :think005:laughing021

Kiitos Sinbulaattori mukavista sanoista. :love017 Oliko se sinun miehesi joka oli ihanan auttavainen ja fiksu? Lainaatko täksi päiväksi? :laughing021

Voi pylly... ei tääl pitäs roikkuu, ku meni sosekokkailut iha päin sitä ihteesä. Siellä ne kiehu ilman vettä pottu ja porkkana kattilassa.. onneks ei ahtiny ottaa kiinni kattilan pintaan. Pojalle tissiä ny ja sit kokeillaan uudestaan... voi huoh....

Voi surkeus.. :laughing014 No ei vais, jos mies lämpee, ku ostin meille ton Ystävänpäivä leffan ja jätettiin se tarkotuksella viime viikolla katsomatta..... Voin kyllä jo nyt vastata ettei lämpee, ku emme kummatkaan yleensä saada mitään irti romanttisista elokuvista.. Toisin, ku yks vanhempi tuttu, joka sen kamalan Piano-leffan jälkeen kertoi mun äitille "Mieskin tykkäs, ku sai sitten elokuvan jälkeen poimia rakkauden hedelmää.." :laughing002 Naurattaa vieläkin..

Sulla on kyllä Mirabella onnekas mies, toivottavasti tajuaa sen :) Voi ku iteki jaksais väkerrellä. Tosin kyl mä aika useesti keitän kahvit ja teen aamupalan, ku mies nukkuu. Sit taas hän tekee vuorostaan, kun on vapaalla :)

Mä sain aamulla nyhtää jätkän ylös, melkein myöhästyttii neuvolasta. Noin pientä raattis millään herättää, mut pakkohan se oli. Sanottii vielä neuvolassa, et on vähän väsyny. Neukkutäti ei huomannu mitään :D

Mies harmitteli autossa, ettei ostanu mulle mitään. En mäkään sille. Sanoinki, ettei tällasiin päiviin tuhlata turhaan rahaa.

eipä tytsy sit nukahtanu,aamulla nukku vartin ja lenkin aikana puol tuntia.ois kiva saada se nukkumaa..

Noin nyt palasin. Tein soseet, lämmitin ruoan lapsille ja nyt se vie paaljon enempi aikaa, ku heitin mikron eilen ovesta ulos. Yksinkertaisesti riitti. Kolme viikkoa aina välillä on ns. "salamoinut" hiukan ja olen ajatellut, että se taitaa vedellä viimesiä. Mies ei uskonut, vaan luuli, että ylireagoin taas ja olisitte nähneet toissapäivänä, ku häneltä itseltään tuli melkein kuset housuun ja tärisi vielä kauan sen jälkeen, ku oman piirakan lämmityksen kohdalle "salamointi" osui. Taisi uskoa viimein. Sitten eilen, ku lämmitin jotain ajattelin, että jos nyt alkaa räiskyyn ja poksuun heitän toosan mäkeen ja ku tilauksesta se alkoi. Hiukan pelottavaa semmonen..
Mut sitten tein samaan syssyyn, ku niitä ruokia lämmittelin, kinkkupiiraan ja unelmatorttupohjan. Piiraan päälle oli vielä pakko väkerrellä punaisesta paprikasta sydämiä :laughing021

Takaisin