Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja mulla on moneen tilanteeseen sopiva sana.. gnöbö. Sattumat voi olla gnöböjä, vauva saattaa päästää gnöbön pöksyyn, pienet karkit on gnöböjä. Se on hyvä sana, kun ei muista oikeita sanoja.. :D "No siis mitä ne yhet pienet karkit oli, sellaset keltaset gnöböt!" Mies aina pyörittelee silmiään... :D

Että mä oon raivona! Joku saamarin k*pää meinas parkkipaikalla peruuttaa meiän päälle, ku ei voinu sitä taustapeilii kattoo :smiley-angry007 Ja ei edes ollenkaa huomannu koko tilannetta vaa kaasutti sit siin tiehesä. Mietin kovasti pitäskö laittaa sille idiootille pientä palautetta postiluukusta (oli meiän naapuritalon asukas). Toisaalta tekis mieli käydä repimäs siit autost sivupeilit irti, ku eihän se niitä kumminkaan käytä :smiley-angry019 Koko päivä nyt pilalla sen takia.

Kaikenlisäks suututtaa ku mies ei kertakaikkiaan tajua antaa mulle sitä omaa aikaa, viikollaki se yks päivä lupas viedä Tyynen ulos sil aikaa ku esikko oli hoidossa, vaan eipä vieny ei. Ja se ite on saanu sitä omaa aikaa viimeks eilen koko päivän. Vähemmästäki alkaa hermot menee... Mä oon Tyynen syntymän jälkeen ollu yksin kotona puoli tuntia.

Nyt Bettie laita miehesi kuuntelemaan ja kerro, että todella tarvitset omaa aikaa enemmän, ku ton puoli tuntia :eek:
Pian pimahdat ja kunnolla ja kuka muu sen ottaa vastaan, ku miehesi. Meidän mies oppi kylläkin vasta mun pimahduksen jälkeen :think005

Muokattu viimeksi:
Argh! Mies kävi tänää esikoisen kanssa parturissa. Ehdotin vielä, että jos oltais leikattu esikoisella polkkatukka, onneksi mies ei ollut suostuvainen tähän. Mitähän siitäkin tukasta olis tullut, kun esikoisen tukan leikkas opiskelija. Ok, ei siinä viel mitää että oli opiskelija mutta tuo tukka on toiselta puolelta pidempi kuin toiselta ja aivan epätasainen. Mä en ymmärrä miten alan opiskelijalta se voi jäädä huomaamatta jos minäkin sen huomaan. Tai miten ei valmis alan ihminen tarkistanu työn tulosta. Mies ei ollut myöskään älynnyt katsoa asiaa paikan päällä. Ja ne otti vielä tästä opiskelijatyöstä täyden hinnan, 24e! 24euroa on mun mielestä lasten hiuksista jo muutenkin rahastusta. Miehen oma tukan lyhennys ja muotoonleikkaus oli maksanut 30e. Eli me saatiin muutamalla eurolla halvemmalle pituudesta 5 senttiä pois ja sekin päin persettä. Ja mun silmiin tuo tukka häiritsee koko ajan.

Olipa ikävää.. :( käyt maanantaina sanomas et helvatan puusilmät! ja pyydät rahat takasi tai vaadit jotai muuta korvausta :)
Mä yleensä otan tuon hiustenleikkuu koneen käteen ku rupee ukolla niskavillat pahasti rehottamaan.... Ollaan varmaan säästetty siinä pitkä penni että ite leikkaan ukon hiuksen ja äitee leikkaa mun kakshaaraset :D

No siinä on ollu kierosilmänen kaveri asialla :eek: Ei muutako takasi parturiin ja selventämään asia :smiley-angry007

Sinbuaattori minä olen kuullut käytettävän gnöböstä melkein samanlaista sanaa kuin gnööli, rökäleet minä miellän siksi, mitkä pärähtää vaipaan :smiley-bounce022 Murteet on ihania

Toi on hyvä sana kans toi gnööli, Tinka! Ja mun mielestä rökäleet on kans paskakasoja, seka pöntössä että mieskunnan edustajissa. :D

Tuossa lueskelin vanhoja ketjuja ja katselin masukuvia... tuntuu et suurin osa näistä synnyttäneistä siirtyi jo aikasemmin sinne fb:n elokuisiin ja sen jälkeen heistä ei ole mitään täällä kuulunut...? :o

Saatat olla nappo oikeassa.. mä lueskelin kans vanhoja juttujamme tos joku aika sit ja paljon on porukkaa "kadonnu", mut minne sit, onkin kysymysmerkki. Muistan kyl, et jo aiemmin oli puhetta siitä fb-ryhmästä.

Ai on jo joku toinenkin fb-ryhmä? :eek: Tai sitten he ovat hiljentyneet kun vauva maailmassa.. Näyttää nuo muutkin ryhmät aika hiljaisiltä.. Meihin verratessa :) Eikä me muita tarvita, meil on hyvä jengi tässä :) Hyvä minä, hyvä me, hyvä meidän joukkue! :grin

mut on se mun mielestä vähä tyhmää et fb:n jälkeen katoaa niinku pieru saharaan... no jokainen tallaa tavallaan...

sillo joskus ku (syyskuun aikoihin?) niin joku perusti fb ryhmän ja suurin osa katos silloin täältä..

Onneksi olen itse pitänyt tiukasti kiinni ratsastusharrastuksestani! Pääsee pari kertaa viikossa äiti tuulettamaan ajatuksiaan ihan yksin. Eikä se ole miehellekään mikään uusi juttu, joten ei ole siitä kertaakaan napissut, kun hän on tähän tottunut esikoisen vauva-ajoilta asti. Muuten sitten voisi pikkuisen enemmän osallistua kotona oma-aloitteisesti, mutta kuitenkin osallistuu ja on ihanasti tyttöjen kanssa silloin, kun on. Joten ei suurempaa valittamisen aihetta sentään. Mutta kyllä ne pari tallipäivää viikossa pitää kummasti tämän mamman iloisena. :)

Juu, se toinen fb-ryhmä perustettiin jo aikoja sitten. Mielestäni osa liittyi sinne jo ennen vauvojen syntymää. Eli osa on hävinnyt jo silloin. Itse en halunnut silloin vielä liittyä siihen, kun esikoisen ajoilta tälle foorumille kävi niin, että kun se fb-ryhmä perustettiin, loppui keskustelu täällä. Ja kun itse tulin tänne keskustelemaan, koska halusin keskustella täällä. En siksi, että pääsisin täältä siirtymään naamakirjaan keskustelemaan. Täällä on tullut hyvin tutuksi porukka, vaikka onkin nimimerkit käytössä, niin tuntuu tuo meidän oma elomammat-ryhmä fb:ssäkin paljon tutummalta ja tiivimmältä heti. :) Mutta silti on niin kiva, kun pääsee tännekin kirjoittelemaan! Lärvikirjassa ei niin oikein viitsi romaaneja kirjoittaa. ;)

Eiku hei, muistankin män jonkun fb-ryhmän mutta se tosiaa oli mun mielestä jo ennenku vauvat oli ees syntynyt. Muistu mielee tosta Kellityksen jutusta, koska en silloin itsekkään halunnu liittyä siihen. Enempi sen takia, että halusin siinä kohtaa pysyä vielä anonyyminä. Nyt kun porukka on jollain tapaa tullutkin tutuksi ja omaksi porukaksi niin on ollut paljon mukavampi :) Vielä, kun pari suostuisi tekemään tunnukset naamikseen edes sen verran, että tulis sinne mukaan myös :wink

Mä tulin tänne vasta vähän ennen ku vauva syntys ja on kyllä ollu oikeen mahtava ryhmä! :) On vaan ketjut jo niin pitkii, ettei millään kerkee yhellä istumal niit lukeen ;) siis jos ei oo seurannu aktiivisesti.

Takaisin