Huh huh, olipahan lukemista. Kaikenlaista sattunut ja tapahtunut. Lueskelin kaikki tuolta 4. sivulta lähtien. Luin myös tuon jutun joka sisälsi lainauksia. Minusta korrektia olisi ollut kysyä lupa ja pyytää henkilön suostumus. Aika erikoisesti lainattu, jos ei kenenkään kanssa ole ollut henk.koht. keskustelua aiheesta. Tietysti tää sivusto on julkinen ja onhan joskus noita juttuja päätynyt myös iltapäivälehtien sivuillekin. Olen itse niitä toisinaan lukenut, mutta eipä se kivalta tunnu, jos oma juttu komeilee siellä yllättäen.
Heräsin liian aikaisin ja olikin aikaa käydä teidän juttuja läpi. Ainukka mulle oli tuttu tuo rämmäleet, mutta rökälettä oon kuullut käytettävän vähän toisessa merkityksessä. Hauskaa tämä suomenkieli ja mä oon kanssa hyvä keksimään omia sanoja. Jätski,mä oon noissa asioissa kans tarkkana mun mielestä siinä pitäis mainita että kanankoipia painon mukaan (esim.) 1-3 kpl.
Mulla on täällä kudontaohjeen tulkintaa, jos ohjeessa sanotaan lahkeen pituus niin 17cm. Se tarkoittaa kokomittaa haaruksista lahkeen loppuun asti. Oletteko samaa mieltä ? Jotenkin tuntuu aika lyhyeltä vauvan lahje, jos pitäis olla 0.5-1v asti käyttöä. Oletteko muuten tehneet vauvalle vaatteita tms.