Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PERHANA!ostin atrian broilerinkoipia,paketissa piti olla kolme mut eihän tossa oo kun kaksi,kai mä nyt kolmee osaan laskee ja en pääse tossa laskussa ku kahtee!kauhee rikos on tapahtunu!

no vähän alta kilon oli toi paketti.mut jos paketis sanotaa et 3kpl niin sillon niit on oltava kolme.

^ Tee reklamaatio. Saatat saada vaikka kuus lisää :) Onhan se peestä, teet ruokaa niin että kolme syövät. Ostat paketin jossa 3 kanaa, joten jokaiselle yksi. No perskuta, eihän paketissa ole kuin 2. Miten sen jaat kolmelle? :p

Tee valitus, jos ne vaikka lähettää sulle lahjakortin :)

Mitähän mun piti kirjottaa, jätkä ryömi just sähköjohdoille, ni keskeytti ajatuksen :D

Nii joo, en muista missä ketjussa se kuumemittarijuttu oli, mut se tuttikuumemittari ei toimi. Ihan äärettömän hidas, et jos ei tutti pysy suussa muuten, ni tol on ees turha yrittää lähtee kokeilee.

Tänään ostin Lidl:stä semmosen musiikkimaton. Alkaa noi soivan hauvan biisit jo riittää :)

Meiän jätkä sai eilen yhen pienen ahomansikan muussattuna, kirpsakkaa oli.

niin mä teinkii:evil6 must on tullu hirvee valivali ku oon kokoajan kotona.kerran valitin pirkan jugurteista ni sain jonkun5 euron alekupongin:laughing002

Meidän meininkiä pojan "nuoruudessa" noi useat tortut päivässä. Meillä oli taas melkein neljän päivän panttaus ja eilen törähti sellainen kasa, et tuli sivuilta ulos. Sit ku alettiin miehen kans sitä setviin, nii meitä alkoi naurattaan ihan hirveesti. Poika kattoi silmät pyöreenä ja sit rupes lohduttomana nyyhkyttämään, parka. Isi ja äiti nauraa hänen kakalle.. voi että mulle tuli huono omatunto.. ehkä hän säikähti sitä meidän kovaa naurua kuitenkin.

Mikäs ketju tää muuten oli....

edit: Horinat.. hyvä. :D Mietin jo, et mis kaikkialla mä oikein tästä kakasta juttelen. :P

Nyt tulee kyllä juttua niin joka ketjuun ja paikkaan, että on tässä seuraamista :grin

Tyyne on näköjää lakossa tissin suhteen. Viimeks neljält aamulla syöny maitoa. Joskus puol ysin aikaa imi sen verta et alko suihkuumaan, ja nyt ei kelpaa enää ollenkään. Tos puol 12 se söi sosetta ja hörpyn vettä. Ja sosettaki annoin vähän normia vähemmän et jos ois maitoo maistunu lisäks mut ei, niin ei. Nyt se sit kiukkuaa ja kitisee ku on nälkä mut ei siltikää tissi kelpaa. Ymmärtäisin tän, jos se sais sitä maitoa muualta, mut ku ei saa.

meillä on ihan vakio et aamulla tekee kahet ja myöhemmin ehkä yhet.mut nyt on varmaa jo sit huomisenkii eestä.täytynee varmaa syöttää taas sitä ummettavaa ruokaa..

Meil tulee kakka 1-2 kertaa päiväs, tai sit voi olla päivänki tulematta. Pisin tais olla se kolme päivää. Inhottavaa vaan, ku näkee, et toista kipristelee, mut minkäs teet. Eilinen meniki melkein maidolla kokonaan, ei kiinteet kelvannu, ni johan se sit yöllä ja aamulla turauttiki :)

Tissilakkoilulle peukku alas. Toivottavasti Tyynelle rupee kelpaa sapuska :)

sillonku meillä tyttö nukkuu ni mä tuun tänne,mähän en omaa vapaa aikaa kuluta esmes ripustamalla pyykkejä tai imuroimalla:grin

Mulla on hassu olo, ku juttelee samojen mammojen kans kahes eri paikas... :confused5 Ilmoitanpa täälläkin, et meen ulos. Kjäh.

Mut mun mielestä on kiva ko on kaks paikkaa kun täälä voi kirjottaa semmoset pitemmät stoorit ja tuola facessa vähän lyhyemmät :)

Oli kans vaikeuksia, kun päätin etten tänne tule ennen ku olen tiskannut ja kasannut rummusta vaipat. Eli kyllä täällä pikaisesti kävin nauramassa Jätskille, kun tulostin ystävänpäiväpiirrustuksia lapsille, mutta sitten menin kotihommiin ja täällä nyt istutaan hyvällä omatunnolla :smiley-angelic002

Mä siell facessa juttelen ehkä hieman avoimempana, voin jakaa siellä kaiken sen tiedon mitä muutenkin facessa.. mutta täällä (kaikkien silmien alla) sitten hieman muokaten :)

Takaisin