Helmikuun helinät

Näillä näkymin tokavikat bändireenit takana, kyllä alkaa jo tuntumaan tämä maha. Esim. Suvi Teräsniska veti vielä samoilla viikoilla vikat keikat, en tajua miten se siihen pystyi. Tai miten on edes uskaltanut buukata joulukiertueen...mä en pystyisi, kahen tunnin treenit vetää ihan piippuun ja tuossa kuitenkin jutellaan paljon välissä.

Huomenna ois kotipäivä ja keskiviikkona vien töihin läksiäisherkut.

Lääkärissä olin noin viikko sitten kohdun tilanne oli pehmeä ja vähän auki. Niin ainakin kortissa lukee...
heti kun särkylääkkeen vaikutus on lakannu niin sama jomotus ja särky jatkuu... mulla vaihtuu viikko 37 keskiviikkona

Pikkumyy ihana ylläri! :)

Nane, oliko kaulaa jäljellä kuinka? Mainitsiko? :) mullakin tulee supistelujen jälkeen kirkasta limaa, mutta mulla tulee sillonki melko niukasti! Eikä mulla oo nyt hetkeen ollut kipeitä supistuksia. Tulee kummiski niistä harjotussuppareistaki. Sillon ku supistelin kipeesti öisin ni aamusin valu aina vetistä valkovuotoa. Muuten kans tosi kuivaa menoa! :D johtuu varmaan siitäkin, ku käy niin usein pissalla ni se paperi kuivattaa noita ulompia limakalvoja. :)

Sanoja onko ääni kestäny hyvin? :)

Täällä kanssa alakerta ihan törkeen kipee ja häpyliitos kipuilee jo panadolista huolimatta koko ajan.. ihan mahotonta nostaa jalkoja kun pitäs pukee/ riisuu housuja tai sukkia. Tai nousta autoon. Vielä pitäs 10 pv jaksaa... Viime yö oli varmaan pahin tähän asti tuon alapään lisäks kurkku niin kipee ja hullu yskä. Nousin puolilta öin vaan yskii ja yökkimään ja itkemään ja raivoomaan... Olisin menny tupakalle (!!) et rauhottusin mut onneks mies ei antanu tupakkaa (en tiijä missä säilyttää niitä kun en oo ollu kiinnostunu tähän asti). Ihan sellaset "pienet" :smiley-angry016itkupotkuraivarit kun mahaan sattu se saakelin yskiminen ja olisin ollu valmis leikkaa kurkun auk ties mitä kaikkee... Väsytti niin eikä voinu nukkua, unenpuute yhistettynä kipuun tekee ihmisen kyllä HULLUKSI !!!:smiley-angry019 Kunhan olin vähän rauhottunu niin aattelin jo et pitäsköhän soittaa valkotakkiset hakee etten oikeesti tee mitään tyhmää... Onneksi mies nousi keittämään teetä meille ja katottiin yhessä telkkaria. Ei tuu 26. päivä yhtään liian aikasin... :sad010

Ihanaa että teillä on ollu babyjuhlia, ihania ystäviä teillä!! :Heartred

Saat täydet sympatiat Mammasmurffi! Mä kanssa väänsin äsken miehelle itkua, kun maha on ollut tänään niin kipeä. Vauva on koko päivän pungertanu itteään ihon läpi ulos ja se sattuuuuuuuuu! Ei näitä päiviä onneks oo joka päivä, mutta välillä on ja ketuttaa kun noi liikkeet sattuu niin paljon. Vatsanahka ja sisäkudokset tulee kanssa noista kipeiksi eikä se helpota tilannetta kyllä yhtään.

Sanoja onko ääni kestäny hyvin? :)
ääni on kestänyt hyvin, ongelmat on hapensaannissa. Kun pallea olisi se tärkein juttu noissa lauluhommissa ja nyt sattuneesta syystä se ja keihkot on aika vajaalla toiminnalla... Ja muutenkin tietty jaksaminen, mut onneks voi laulaa istuenkin :) Tosin sain mieheltäni kommenttia yksissä reeneissä, että näytin ihan Vesa-Matti Loirilta, kun istuin huivi kaulassa lököhousuissa nuottitelineen takana :P

Mammasmurffi onko sulla viä flunssaki? :/ flunssa tai ei, niin symppis emppis halit! Voimia loppu rutistukseen!

Sanoja *hihitystä* maalailin mielessäni kuvaa raskaana olevasta naispuolisesta vesamatti loirista. :'D peukut sinnekin viimeisiin lauluhommiin!

AadaEveliina, osaatko kuvailla sitä huonoa oloa? Utelias olen! ;)

Mulla on siis nyt joku alkanut trendi että tuossa puolenpäivän aikoihin iskee puskista huono olo; ällöttää ruoka ja syöminen, koitan väkisin lounastaa jotain esim.kurkkua/porkkanaa/hedelmiä tms. ja sitten väsyttää niin paljon että pakko laittaa pitkäkseen ja nukkua. Nukunkin kyllä hyvin antaumuksella, kroppa uskoakseni viestii jotain vaikka onkin inhottavaa :) Lepoa lepoa lepoa...illalla tosin huono olo helpottaa ja saan syötyä paremmin ja monipuolisemmin. Tuo huono olo/väsymys on aika hyvin verrattavissa alkuraskauden oloihin; se vaan iskee puskista ja lamaannuttaa.

Yritänkin hoitaa asioinnit ja tapaamiset aamuihin/iltoihin nyt jotta lepään ja torkun 12-aikoihin(kuin pikkulapsi :wink). Viime viikolla kun jouduin perumaan mm.lounastreffit olojen takia..

Mulla ei oo mitään TODELLA pahoja oloja, verrattuna esim alkuraskauteen, mutta etomista kyllä, ja välillä huomaan ettei oikein tuu syötyä kun ei ole nälkä. Tai siis on mulla säännöllinen ateriarytmi, mutta annoskoot pienentyneet ja iltaisin en oikein syö mitään tai sitten en syö mitään välipalaa lämpimien aterioiden välissä koko päivänä. leivonnaisia on tullu olosuhteiden pakosta viime päivinä hiukkasen, että onneks pieni nyt varmaan ravintoa saa suht riittävästi...

Pikkuhousunsuojat ollu käytössä jo pidempään, kun mulla samoin ihme limaa jatkuvasti, ei mitään yksittäistä limatulppaa. Nyt on parina päivänä tuntunu yksittäisiä kevyitä supistuksia, mikä on hassua, kun esikoista odottaessa ei ollu mitään ennen itse actioinia.

Ush, täälläkin nälkä kadonnut ja monet ruuat ällöttää, varsinki kunnon/lämmin ruoka ja leipä.... eilen söin juustokakkua ja sen jälkeen tuli huono olo ja jotenki sellane (tuskan)hiki nousi pintaan:grumpy:

Väsyttää koko ajan ihan sikana, etenkin aamupäivisin. Illallakin ku meen nukkuu ni samantien ku painan pään tyynyyn ni sammun kuin saunalyhty. Mieskin on ihmetelly et mistä mä yht äkkiä olen tällaiset unenlahjat saanu ku aina ennen pyöriny sängyssä vaik kuin kauan ennen ku uni tulee... Nyt on kans eilisen ja tänään ollu semmosta suonenvedon tapaista tunnetta alapäässä reiden sisäosassa... Hyvin outo ja epämukava tunne, onneks ei kestä kauaa kerrallaan. Eipä oo ennen tommostakaan ollu.

Mun pikkupoika täytti tänään 3-vuotta :Heartred

Mun pojalla oli 4.2 3v syndet. Et melkei saman ikäsii kans. Sillä on nyt hirmu uhma.raivoaa ja itkee joka asiasta. Kerhossakaan ei syönny mitään kun ei saanut kakkua heti.

Mä oon kans jättäny ihmeen vähäiseks ruokailun. Ja nyt yritin tunnin lepäillä kun päivällä tuli supistuksia ja vessassa kun kävin niin vihlas kivasti. Nyt on ihan kuumeinen olo. Ei kyl kuumetta täl hetkel oo. Pientä lämpöä vaan. Kurkku on ollu toista viikkoo jo toiselta puolelta kipee. Alapää tuntuu kokoajan todella kostealta, ihan kun valuis jotai. Kissat vainoaa muo ja köllöttelee jalkovälissä kokoajan, ihan änkee väkisin.

Täällä yksi joka joutui tänään jäämään osastolle ja käynnistys aloitettu :O niin hämmentynyt kaikesta mitä tapahtuu, ettei oikein ehdi pelätä/jännittää. Syynä siinä raskaushepatoosi ja edellisessä labrassa sappiarvot noussu niin korkealle että halus sisälle! Viime viikolla antoivat kortisonipiikit vauvan keuhkoja kasvattamaan, mutta siltikään en uskonut että näin nopeasti toimittaisiin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mammasmurffi onko sulla viä flunssaki? :/ flunssa tai ei, niin symppis emppis halit! Voimia loppu rutistukseen

Kiitos ihana Pirpanainen ja muutkin symppaajat!! :love7 Joo on, ollu jo yli kolme viikkoa. Katotaan ehtiikö parantua ennen synnytystä.. enää / vielä 9 yötä! Tää on niin outoa kun tietää millon lähetään. Voi edellisenä päivänä laittaa vaipanvaihtopaikan kuontoon ja petaa pinniksen (nyt vielä pohja alhaalla ja täynnä romua - jos ois valmiina niin kissa nukkuis siellä ja karvais sen niin ei oo intoo petaa liian aikasinkaan).

Voi onpa varhainen käynnistys sinulla, Pooge89!! Mutta ei ne tekis sitä jos ei ois hyvää syytä. Paljon tsemppiä sinulle, pidetään kaikki peukut pystyssä että vauva voi hyvin kun syntyy!!! :Heartblue:Heartred

Takaisin