Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me eletään täällä niin eri rytmiä! Välillä ärsyttää tää aikaero Suomeen, hankaloittaa yhteydenpitoa sinne. Saitko sä matukka90 äitiyspakkauksen? Me ei saada Suomesta mitään, en kuulu täällä vielä äitiysetuuksien piiriin kun en oo ollut töissä mutta mies saa pitkän isyysloman!Taitaa mammat Suomessa nukkua! Itse alotin loputtomalta näyttävän urakan tänään.. aloin penkomaan esikoisen vanhoja 50-60 koon vaatteita läpi ja oli tarkoitus pestä äitiyspakkauksesta tulleet vaatteet.. uusia en oo ostanut kuin 2 kappaletta
Täällä yksi uneton valvoo Ensin en saanut millään unta, ja sitten kun sain niin nukuin hetken ja heräsin kahdelta. Nyt siis valvonut kaksi tuntia ja pakko oli nousta syömään. Ja ihan normi yö, en muista koska olisin viimeksi nukkunut yön ilman valvomisia.
Me eletään täällä niin eri rytmiä! Välillä ärsyttää tää aikaero Suomeen, hankaloittaa yhteydenpitoa sinne. Saitko sä matukka90 äitiyspakkauksen? Me ei saada Suomesta mitään, en kuulu täällä vielä äitiysetuuksien piiriin kun en oo ollut töissä mutta mies saa pitkän isyysloman!
^^ niinhän sä taisit joskus sanoa tuosta äippäpakkauksesta. Meen kesällä Suomeen, taidan jostain etsiä pakkauksen makuupussin ja päällystää sen itselle mieluisaksi (kirpparilta luultavasti löytyy edellisten vuosien). Pakkaus olis ollut kiva saada mutta pärjään ilmankin.
Tuleeko muillakin tiheämmin harjoitussupistuksia kuin aiemmin? Itse olen nimittäin huomannut nyt viimepäivinä,että vähän väliä vatsa kovettuu ja sattaa tulla just sellaisia muutaman sarjoja aina. Niin erilaisia raskauksia nämä mitä itellä ollu, kun esikoisen aikaan ei ollut mitenkään erityisen paljon harjoitussupistuksia, niin nyt tuntuu että on vähän väliä. Toki onhan se tuo kehokin eri tilassa nyt kuin silloin esikoisen aikaan, kun paikat on jo kertaalleen käyneet läpi raskauden ja synnytyksen, niin osaa varmaan erilailla kiinnittää huomiotakin asioihin.
On!! Sairaalalaukku laittamatta ja vauvan vaatteet pesemättä. Plus lelut vielä varastosta ja hoitotarvikkeet kaupassa vaunut, pinnis,kaukalo ja hoitopöytä valmiudessa.Viime yönä valvoessa ehtii miettiä yhtä, jos toista. Jos tämän helmikuun vielä olis tehokas ja touhuais viimeisiä vauvan juttuja ja maaliskuun käyttäisi sitten vähän omaan hemmotteluun. Kävis jossain hoidossa esim. Jalkahoidossa tai vastaavassa tai kampaamossa. Huh tää mun kuontalo alkaakin olla jo melkoinen [emoji23] tietty maaliskuun viimeiset viikot voi sitten omistaa pitkille lenkeille ja siivouksille, jos siitä sais vähän lähtöä synnytykseen, mikäli ei ole muuten vielä tulossa [emoji4]
Onko muilla vielä paljon valmisteltavaa vauvaa varten?