Helmikuun höpinät

Mie olen tilannut jollyroomin ja Zalandon alennusmyynneistä ihan sikana imetysvaatteita, etenkin ihania mekkoja. Niiiiiiiiin IHANA päästä eroon näistä isomahavaatteista... :)
 
Töissä oleminen on nyt alkanut tuntumaan älyttömän raskaalle ja hankalalle sekä fyysisesti että henkisesti. Onneksi enää kaksi viikkoa jäljellä mutta tuntuu että sekin on liikaa.

Kohta varmaan pitäisi alkaa hamstrata imetysvaatteita. Esikoisen aikaan käytin ihan tavallisia paitoja mutta ehkä voisi nyt jokusen imetyspaidan ostaa kirpparilta :)
 
Meidän pikku3 menee aluksi kehtoon meidän sängyn viereen. Pinnasänky ei mahdu meidän makkariin (vaikka meidän sänky on vain 120cm leveä), eli sitten menee omaan huoneeseen kun alkaa liikkua vaarallisen paljon. Tytöt on laitettu omaan huoneeseen 7kk ja 12kk iässä. Silloin oli meillä aiemmassa kodissa isompi makkari mihin pinnis mahtui. Jos yöt menee alussa mahdottomaksi niin mies siirtyy pojan tulevaan huoneeseen väliaikaisesti jotta saan pojan viereeni ja sängyn seinää vasten. Mä olen pari kertaa meinannut pudottaa vauvan sängystä kun olen nukahtanut kesken yöimetyksen. On ollut kamalaa säpsähtää hereille ja huomata että läheltä piti. :/
 
Meidän pikku3 menee aluksi kehtoon meidän sängyn viereen. Pinnasänky ei mahdu meidän makkariin (vaikka meidän sänky on vain 120cm leveä), eli sitten menee omaan huoneeseen kun alkaa liikkua vaarallisen paljon. Tytöt on laitettu omaan huoneeseen 7kk ja 12kk iässä. Silloin oli meillä aiemmassa kodissa isompi makkari mihin pinnis mahtui. Jos yöt menee alussa mahdottomaksi niin mies siirtyy pojan tulevaan huoneeseen väliaikaisesti jotta saan pojan viereeni ja sängyn seinää vasten. Mä olen pari kertaa meinannut pudottaa vauvan sängystä kun olen nukahtanut kesken yöimetyksen. On ollut kamalaa säpsähtää hereille ja huomata että läheltä piti. :/

Toi on just se mitä pelkään! Nimenomaan siihen imetykseen nukahdan aina niim helposti...
 
Me siirryttiin perhepetiin just sen takia ku nukahdin aina yöllä imettäessä. Yritin ensin imettää istuallaan sohvalla mutta siitä ei tullu mitään ni mies sitte siirty toiseen makkariin ja me nukuttiin pojan kanssa leveässä sängyssä kahdestaan. Poika oli keskellä sänkyä ja minä ite reunan puolella.
 
Mullakaan ei kauheasti ole nuita imetysvaatteita, jokusen paidan ostin esikoisen aikaan, joita ajattelin edelleenkin hyödyntää. Mutta tässä aikani niitä katelleena aloin miettimään, että alkaahan nuo olla jo aika kulahtaneita lumppuja, että ois kiva hankkia jotain uuttakin :grin Toisaalta vois ostaa, jotain sellaisia "normaaleja"vaatteita, jotka sopivat imetykseenkin.
Kevät on jotenkin muutenkin itestä aina sellaista aikaa, että on ihana uusia jotain vaatteita :)

En tiiä johtuuko tästä raskaudesta vai tulevasta tyttölapsesta, mutta on jotenkin sellainen olo, että haluaa panostaa kauheasti kaikkiin naisellisiin asioihin, kiva ois hankkia ihan erilaisia vaatteita kuin mitä yleensä ollut. Yleensä oma maku on ollut aika sellainen hillitty, tummaa ja vaaleaa ja nyt kaikki värit innostaa eritavalla ja sellaiset naiselliset vaatteet ja mekot yms... Tai sitten tää on jotain päälle pukkaavaa ikäkriisiä laughing7
 
Kyllä tuntee tehokkaan siivouspäivän kropassa. Kun on illan viettäny pitkällään sohvalla, ylösnousemiseen piti jo käyttää mielikuvitusta. :hilarious:
 
Huh, pelottaa jo nyt miten tulen selviämään univajeen kanssa... Esikoinen 5v nukkuu nyt taas niin lyhyitä yöunia (7-9h) että ei meinaa riittää edes mahan kanssa, saati sit jos lisätään siihen x herätystä. No, toivottavasti päästään lopullisesti eroon päiväunista kun hoitoaika lyhenee.

Univaje tekee mut vaan niin hemmetin kiukkuiseksi, että kenelläkään ei ole kivaa... Mies nukkuu kun porsas, voi kyllä hoitaa vauvaa yöllä, mutta käytännössä mun täytyy herättää se sitä varten.
 
Täällä jouduttiin jo käynnistykseen, kun toksemiaa puskee. Rv 33+3. Katotaan kauanko tässä menee. :woot:
Kokoarvio viime viikolta ultralla n. 1850g et ei onneksi ihan älyttömän pikkuruinen ole, vaikka pieni onkin.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä jouduttiin jo käynnistykseen, kun toksemiaa puskee. Rv 33+3. Katotaan kauanko tässä menee. :woot:

Hui, jännittävää! Tsemppiä äidille ja pikkuiselle :Heartpink Nyt pitääkin siis jatkuvasti käydä kurkkimassa joko on vauvauutiset päivitetty :wink

Mullakin triplakolmosten päivä, 33+3 :grin Huomenna työterveyslääkäri varattuna, loppuajalle (3 työvuoroa :rolleyes:) käyn sairauslomaa pyytämässä. Ajattelin pyytää myös lähetteen virtsanäytteeseen, parempi tarkistaa ettei vaan ole mitään tulehduksen merkkejä. Oletettavasti ne häijyt vihlonnat virtsarakon tietämillä johtuu vauvan liikkeistä mutta hyvä kai se on varmistaa.
 
Täällä jouduttiin jo käynnistykseen, kun toksemiaa puskee. Rv 33+3. Katotaan kauanko tässä menee. :woot:
Hui, no parempi käynnistää jos myrkytystä päällä. Toiv kaikki menee hyvin. Ilmoittele, täällä ollaan hengessä mukana!
 
Täällä jouduttiin jo käynnistykseen, kun toksemiaa puskee. Rv 33+3. Katotaan kauanko tässä menee. :woot:
Kokoarvio viime viikolta ultralla n. 1850g et ei onneksi ihan älyttömän pikkuruinen ole, vaikka pieni onkin.

Voi ei, varmasti pelottavaa joutua jo käynnistykseen...:wideyed: Onneksi sentään olet jo hyvillä viikoilla... Isot tsempit sinne :Heartpink
 
Tsempit sinne :Heartred Mutta hyvä että nykyään seurataan raskauksia tarkasti ja huomataan jos on jotain ongelmia
 
Tänään alkoi vapaat:) Aloitin liukumavapailla, kun ajattelin pitää kertyneet ylityötunnit pois kuljeksimasta, virallinen ä.loma alkaa heti niiden perään. Ollaan miehen kanssa samassa duunipaikassa joten olipa outoa kun mies lähti aamulla töihin ja me jäätiin masun kanssa kotiin ihmettelemään..! Kaipa tähän pian tottuu? Jostain syystä valvoin monta tuntia yöllä, en oikein osaa rauhoittua vielä kun ollaan taas uuden vaiheen äärellä-luulisi että olisi vaan ihan fiiliksissä kun vapaus koitti. Mutta onhan tää nyt toki ihan luksusta kun voi kaikessa rauhassa nauttia aamiaisen sängyssä ja ottaa vaikka päikkäreitä univelkaansa. Eikä tarvitse aamulla kammeta itseään ylös päättämään mitä päällensä laittaisi, meikkaamaan ja löntystämään bussipysäkille. Joo, hyvä tästä tulee.
 
Takaisin
Top