FirstLove_88
Satasella mukana keskusteluissa
Pitäisiköhän lähteä jo imetysvaateostoksille, kun käynnistyksen ajankohta alkaa lähestyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meidän pikku3 menee aluksi kehtoon meidän sängyn viereen. Pinnasänky ei mahdu meidän makkariin (vaikka meidän sänky on vain 120cm leveä), eli sitten menee omaan huoneeseen kun alkaa liikkua vaarallisen paljon. Tytöt on laitettu omaan huoneeseen 7kk ja 12kk iässä. Silloin oli meillä aiemmassa kodissa isompi makkari mihin pinnis mahtui. Jos yöt menee alussa mahdottomaksi niin mies siirtyy pojan tulevaan huoneeseen väliaikaisesti jotta saan pojan viereeni ja sängyn seinää vasten. Mä olen pari kertaa meinannut pudottaa vauvan sängystä kun olen nukahtanut kesken yöimetyksen. On ollut kamalaa säpsähtää hereille ja huomata että läheltä piti. :/
Täällä jouduttiin jo käynnistykseen, kun toksemiaa puskee. Rv 33+3. Katotaan kauanko tässä menee.
Hui, no parempi käynnistää jos myrkytystä päällä. Toiv kaikki menee hyvin. Ilmoittele, täällä ollaan hengessä mukana!Täällä jouduttiin jo käynnistykseen, kun toksemiaa puskee. Rv 33+3. Katotaan kauanko tässä menee.
Tsempit sinne koko perheelle!Täällä jouduttiin jo käynnistykseen, kun toksemiaa puskee. Rv 33+3. Katotaan kauanko tässä menee.
Täällä jouduttiin jo käynnistykseen, kun toksemiaa puskee. Rv 33+3. Katotaan kauanko tässä menee.
Kokoarvio viime viikolta ultralla n. 1850g et ei onneksi ihan älyttömän pikkuruinen ole, vaikka pieni onkin.