Helmikuun höpinät

Hahha, eipä tuosta ottanu selvää :D Aikalailla fifty-fifty. Aina kun sanoin miehelle et kyl se vaan enemmäm heijaa niin lähti heti pyöriin, mut kyl se pikkasen enemmän tosiaan ehkä heijaili :D
 
Mulle tehtiin tuo sormustesti ennen lapsia. Huvitti kovasti, kun sen mukaan saisin kolme lasta ja silloin "tiesin" etten halua kuin kaksi. Noh. kolmas tulossa... sukupuolista en muista muuta kuin molempia lupaili. Järjestys unohtunut. Molemmat on tullut.
 
En ole minäkään testaillu koskaan sormuksella. Nää on vähän kuin joku juhannustaika tai tinojen tutkailu uutena vuotena. Ei niitä tosissaan voi ottaa, mutta pitää leikkimieltä yllä ja tuo pientä jännitystä elämään :) Muuten noi vanhempien ja varsinkin äidin tyttö- ja poikaolot kuulemma usein osuu oikeaan. Ei nyt aina, mutta huomattavasti suuremmalla todennäköisyydellä :wink
 
Heippa! Onko täällä ketään kajaanin suunnalta tai joku joka käyttää kajaanin terveyspalveluja?

Alkaa kyrsii itteeni ku "joudun" käyttämään puoliksi kajaanin terveyspalveluja opiskelujen takia. Kävin Oulussa nt ultrassa ja lähetin ohjeiden mukaan etanapostissa kajaanin labraan tiedot mitkä kätilömittasi jotta saan ne riskiluvut tietooni. Neuvolatäti sanoi että soitetaan tuloksista. Soittoa ei ole kuulunut eikä postia näkyny. Kannassakaan ei näy mitään kajaanin tutkimuksita. Siitä on n. kuukausi aikaa eikä ole kuulunut yhtikäs mitään alkaa ärsyttämään. Labraan ei saa yhteyttä vaikka heidän piti minuun olla yhteyksissä. :D
Ensimmäisessä raskaudessä kätilö laski viidessä minuutissa riskit ja sain siltä istumalta tietoon Oulussa.
T. epätoivoinen

Mulle tuli viikon päästä ultrasta kotiin kirje jossa kerrottiin ettei ole tarvetta jatkotutkimuksiin. Sanoivat sieltä että soittaavat jos on tarvetta jatkotutkimuksiin.

Mutta aika outoa toimintaa kuitenkin.. Onkohan kirje hukkunut postissa?? Kannattaa soittaa jo muuallekin. Onko sulla omasote tai netposti käytössä? Oisko sinne tullut?
 
Mulle kiinalainen raskauskalenteri povaa tyttöä, mut sormustesti nyt sit poikaa :) katsoin tosta kiinalaisesta niin paikkansa pitää mun 2 lasta ja miehenkin lapset edellisestä liitostaan, mut silti mun alun pahoinvointi, joka viittasi tyttöön on nyt vaihtunut itellä poikaoloon, joten poikaa ite veikkaan mut rakenneultrassa aiotaan kyl kysyä :)
 
Mä oon niin varma, että Mini-Me on tyttö. Saattaa olla aika puulla päähän lyöty olo, jos ultra näyttää muuta :D Mitään väliä mulle ei sukupuolella oo.
 
Olin esikosta varma et on poika :D kiinalainen kalenteri näytti poikaa, vaun testi näytti poikaa ja oli ihan poika olo.. Rakenneultrassa näky sit ihan selvä tyttö :D
Nyt en osaa sanoa.. Vaun testi näytti taas poikaa ja kiinalainen kalenteri tyttöä. Vähän enempi ehkä ois poika toiveissa, kun sit ois yks molempia, mut eihän sillä sukupuolella oikeesti oo väliä :))
 
Mä katsoin äsken tuosta kiinalaisesta kalenterista ja tyttöä näytti. Oireiden perusteella taas poikaa. Niin ja vauvaunissa on aina poika, mutta aina kun mietin nimiä, niin ajattelen vain tyttöjä.. :D Hohhoijaa, kun on sekavaa. Miksei tähän keksitä mitään fiksua testiä, vaikka ''kun pissaat tähän tikkuun ja se muuttuu siniseksi, odotat poikaa....'' Mullekkin on loppujenlopuksi aivan sama kumpi sieltä tulee, mutta onhan se vähän jännittävää. Ja lisäksi unisex-värisiä juttuja on tosi vaikea löytää.. :dead: :D
 
Elmut, noita pissatikkutestejä on. Sininen merkkaa poikaa ja punainen tyttöä. :) Luotettavuus ei vaan ehkä oo 100% :)
 
Joo, Raskauskeijusta ainakin taitaa saada :) Houkuttelis, mutta taidan säästää ne rahat ja odottaa rakenneultraa, kun ei oo enää ku kolmisen viikkoa :)
 
Joo olishan tommonen testi hauska, mutta tyyris! Ehkä malttaa pitää jännitystä yllä ja ootella ultraan, noh reilut 6vk kyllä vielä :D

13+6
 
..Ja mä kun luulin olevani kovemmankin miljoonabisneksen lähteillä, mutta taas joku oli ollut nopeampi, hö.. :D Kyllä mäkin aion odottaa siihen ru asti. 23.3. se on, joten eihän siihen niin kauaa enää ole.. :)
 
Mulla rakenneultra vasta huhtikuussa. Miten sinne asti jaksaa odottaa??? Toivon, että sukupuoli selviäisi niin saisin alkaa hävittämään ylimääräisiä vaatteita ja muuta vauvaroinaa ennen vauvan syntymää. Saisin tilaa tähän kämppään. Tällähetkellä nuo vaatelaatikot täyttää liikaa vaatehuoneen pinta-alasta.
 
Nyyh, musta tuliki nyt reissuleski. Ukko vaihto alaa ja on nyt _ainaki_ 3viikkoo virossa hommissa, voi olla kauemminki :sad001 miten sitä selviää ilman toista? :sad001 ikävä jo nyt vaikka toi lähti 20min sitte...
 
Anskimanski tsemppiä reissuleskeyteen :sad001

Mulla on huomenna sokerirasitus, ääks vähä jänskättää :grin

14+1
 
Mä taas kyselen tosta salaisesta ryhmästä.. Kävin läppärillä kattomassa niin yhteensä viestejä kirjoitettu 154. Jostain syystä se näyttää kaikki täällä ikinä kirjoitetut? Ilmeisesti tarvii siis 30 viestiä pelkästään tässä ryhmässä kirjoittaa..?
 
Mä taas kyselen tosta salaisesta ryhmästä.. Kävin läppärillä kattomassa niin yhteensä viestejä kirjoitettu 154. Jostain syystä se näyttää kaikki täällä ikinä kirjoitetut? Ilmeisesti tarvii siis 30 viestiä pelkästään tässä ryhmässä kirjoittaa..?
Sieltä hausta pitää valita missä kirjoitettuja viestejä haluaa nähdä. :) Siinä on valikko mistä voi valita.
Kävin katsomassa niin sinulla on 23 viestiä tässä ryhmässä. Eli seitsemän vielä!
 
Takaisin
Top