Me ei oteta tälle tulevalle enää pakkausta, mutta teitääkö kukaan kauanko päätöksessä suurinpiirtein kestää, kun on hakemuksen tehnyt?
N. 2 viikkoa lukee Kelan sivuilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ei oteta tälle tulevalle enää pakkausta, mutta teitääkö kukaan kauanko päätöksessä suurinpiirtein kestää, kun on hakemuksen tehnyt?
Te jotka olette hakeneet jo äitiyspakkauksen, haitteko samalla äitiysrahaa, vanhempainrahaa ja lapsilisän? Itse en oikein tiedä miten tuon vanhempainrahakauden pitäisin, onko mies välillä vanhempainrahalla kun minä olen vuosilomalla jne..? Mutta ilmeisesti vanhempainrahaa ei ole vielä pakko hakea? Eli nyt voisin hakea vain äitiysrahan, äitiyspakkauksen ja lapsilisän? Oonko ymmärtänyt oikein.
Mun mielestä meillä neuvolatäti sano että kannattaa hakea vanhempainraha koko ajalle kerralla koska niitä päiviä voi sit myöhemmin muuttaa, mutta jos nyt jo ilmoittaa tietyt ajanjaksot kun mies pitää niin niitä ei ilmeisesti enää pääse muuttamaan. Eli jos ei ihan satavarmana ole tiedossa niin hae koko ajalle suoraan ja muokkaat niitä sit lähempänä. :) korjatkaa muut jos ymmärsin neuvolantätiä väärin. :DTe jotka olette hakeneet jo äitiyspakkauksen, haitteko samalla äitiysrahaa, vanhempainrahaa ja lapsilisän? Itse en oikein tiedä miten tuon vanhempainrahakauden pitäisin, onko mies välillä vanhempainrahalla kun minä olen vuosilomalla jne..? Mutta ilmeisesti vanhempainrahaa ei ole vielä pakko hakea? Eli nyt voisin hakea vain äitiysrahan, äitiyspakkauksen ja lapsilisän? Oonko ymmärtänyt oikein.