Helmikuun höpinät

Onko moni jo tilannut äitiyspakkauksen? Mä ajattelin että olisin odotellut että uusi pakkaus julkaistaan (viime vuonna kela julkaisi siitä kuvat 24.2.), mutta lieköhän se ihan turhaa odotella sitä.. sitä kun täytyy kuitenkin hakea 2kk ennen laskettua aikaa, eli viimeistään maaliskuun ekoilla viikoilla minun tapauksessani.

Täällä on ä-pakkaus tilattu ja saatukin jo. :)
Joku joskus kirjoitti vissiinkin täällä että noita edellisen vuoden ä-pakkauksia riittää usein seuraavan vuoden huhti-toukokuulle saakka.

Viime vuonna niitä on alettu jakamaan 24.3. eli aika tiukille menee kun pakkausta olisi haettava viimeistään maaliskuun puolessa välissä.

Tilattu ja vastaanotettu. Oli mukava päästä hypistelemään ja värit miellyttivät pääasiallisesti silmää (keltaiset vaatteet ja kestovaivapat tosin käyttämättä) :)

Tilattu kans viikko sitten, sitä odotellessa :-) Sitten ku sen on saanut, niin osaan ehkä paremmin hahmottaa mitä kaikkea tartteekaan vielä ostaa.

Mä yritän venyttää mahdollisimman pitkään, jos vaikka sais uuden pakkauksen. Tuossakaan pakkauksessa ei ole mitään vikaa, mut en mä tiedä miks yritän saada sen ens vuoden pakkauksen. :D Se on tieten ihan hirvee. :D Laskettu aika on 23.5., niin riittääkö, että hakemukset laittaa 23.3. Kelalle? Vai pitääkö olla aiemmin, vaikka sanotaankin, että kaks kk ennen laskettua aikaa. Mistä ne katsoo sen ajan?

Tilattu ja saatu täälläkin. :) mäki mietin et oisinko pitkittäny ja yrittäny saada uuden, mutta sit jos ei oiskaan miellyttäny silmää, niin ei ois ollu kivat fiilikset siinä vaiheessa. Toisaalta vähän ehkä harmittaa jos se onki kivempi. :D mut yritän lohduttautua sillä, et tuski muutenkaa oisin saanu sitä 2016 mallia.

Ja just jossain uutisoitiin että viime vuonna synty vähän lapsia, vois kuvitella että pakkauksetkin riittää pidempään tämän takia..

Minun piti tilata tällä viikolla heti paperin saatuani, mutta nyt sitten mietinkin, että odottaisiko sitä kuvaa uudesta paketista :p millos se kuva julkaistaankaan, onko kellään tietoa?

Tilattu on ja pitäisi tässä parin viikon sisään tulla. Tämä pakkaus oli niin ihana pöllöineen, että olen ihan tyytyväinen että saan sen ☺

Mie oon yrittäny tässä oottaa että ne julkasis sen uuden. Toisaalta tuo on tosi kivan näkönen mikä nytki on, mutta silti kaivaa mieltä se, että jos se uus onki kivempi :D Tokihan varmuutta siitä ei oo vaikka jättäis viimiseen päivään sen hakemisen, että sen uuden saa, mutta aina voi kokeilla ja jos taas se uus on ihan hirvee niin heti julkasun jälkeen vaan hakemus sisään, että saa tuon vanhan.

Mie oon yrittäny tässä oottaa että ne julkasis sen uuden. Toisaalta tuo on tosi kivan näkönen mikä nytki on, mutta silti kaivaa mieltä se, että jos se uus onki kivempi :D Tokihan varmuutta siitä ei oo vaikka jättäis viimiseen päivään sen hakemisen, että sen uuden saa, mutta aina voi kokeilla ja jos taas se uus on ihan hirvee niin heti julkasun jälkeen vaan hakemus sisään, että saa tuon vanhan.

Mä oon ajatellu samalla tavalla. Minustakaan tässä pakkauksessa ei ole mitään vikaa mutta että miltä se uusi mahtaa näyttää.. :D

Me ei oteta tälle tulevalle enää pakkausta, mutta teitääkö kukaan kauanko päätöksessä suurinpiirtein kestää, kun on hakemuksen tehnyt?

Takaisin