Helmikuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viimeinkii sain hammaslääkäriin ajan varattuu eile tai ekaks hygienisti tsekkaa tilanteen.. Ja jos tarve vaatii ni sit lääkärille. Onneks ei tarvii jonotella ku on raskaana, jotai hyötyy siitki ;)

Ai niin, tuo hammaslääkäri oli ihan unohtunut. Pitäis varata itselle ja miehellekin ajat. Mulle tuli ihan yllätyksenä että tähän raskauteen kuuluu ilmainen hammaslääkäri molemmille vanhemmille , ja että hampaat vaikuttaa niin moneen asiaan terveydessä.
Ja kun pää on laho, niin jokaisen neuvolakerran jälkeen olen asian autuaasti unohtanut vaikka täti siitä muistuttelee...
En muista koska olen viimeksi käynyt.. Reikiä on nolla (ainakin ollut aina).

En miekää muuten olis muistanu mutta mies kävi ite tällä viikolla hammaskiven poistossa ni laitoin soittopyynnön sinne ajanvaraukseen että soittaavat miullepäin.. aika on nyt maaliskuun 10. sano nyt siellä ajanvarauksessa että oikee aika varailla aikoja kun kerkee vielä hoitaa ennen loppuvaiheita jos jotain paikkailtavaa yms. tulee.. myöhemmäks ei kannata jättää

Mä en varaa kunnalliselle hammaslääkäriä. Käyn yksityisellä vuosittain tarkastuksessa täs keväällä ni menee siin samalla.

Olipa tuskaa yöllä kun olin kääntynyt mahalleni nukkumaan.. Heräsin sit siihen ku koko maha oli tuskainen.. Meni jonkun aikaa ennenku pysty uudestaan nukahtamaan.

Näin tää sit taas meni. Jouduin takasin tänne Kätilöopiston osastolle :sad001. Vasta tiistaina pääsin kotiin. Tiedän, että se on parempi olla täällä, mutta silti en haluaisi ja ahdistaa ja pelottaa tää sairaalaympäristö.

Voi annnika, onko mikä tilanne sitte siulla ku piti sinne mennä taas? :/

Voi annnika, onko mikä tilanne sitte siulla ku piti sinne mennä taas? :/
Tulehdusarvot noussu ja lapsiveden määrä vähentynyt. Miun pitää käydä joka toinen päivä verikokeessa, niin tulin tänne osastolle kokeisiin, kun kaikki labrat viikonloppuna kiinni. Arvot olikin sit noussu ja lääkärin tutkimuksen jälkeen piti jäädä tänne. Ymmärsin, että vauvalla ainakin kuitenkin kaikki hyvin ja sehän on tärkeintä.

Hyvä että vauvalla kaikki hyvin, nuista huolimatta. Toivottavasti nyt loppus nuo "vaivat" ni pääsisit nauttimaan raskaudesta eikä tarvihtis olla sydän syrjällään.

En oo lukenu pitkään aikaan juttuja, mut avaudun nyt ensin omistani. Hirvee väsy koko ajan ja ruokavaliok menny hirveeks, ku ollaan muuttamassa ja viikon verran painanut tässä koko ajan hommia. Eilen varsinkin tuli touhuttua ihan liikaa ja nyt vähän outo olo, ku on sattunut mahasn enkä oo pariin päivään tuntenu liikkeitä. Kaipa siellä kaikki hyvin on, pitäis vaan rauhottua. Muuttaminen on hirveetä, etenkin muuttaminen raskaana. Mies on tehny niin paljon duunia, ettei oo oikeen kerenny auttamaan kotona.

Pääsin eilen kotiin, mutta todella huonon ennusteen kanssa. Toivottavasti pieni selviäisi.

Takaisin