Helmikuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Todelliselta alkaa tuntua vihdoin kun ekassa ultrassa kävin ja sydänäänetkin kuului. Esikoisen kanssa olin käynnillä ja hyvin meni. Olen yrittänyt kertoa vauvasta mutta ei ehkä ihan ole vielä ymmärtänyt.

Väsyttää paljon ja etoo ja on sellainen kylläinen olo ja turvottaa. Odotan sitä seesteisyyttä myöskin kun kiukuttaa ja ärsyttää kaikki. Äsken ahdistuin kun sain kuullanet anoppi jää sopivasti eläkkeelle syyskuussa! Siitä senriemu sitten alkaa! En niin välitä anopista ihmisenä, ahdistun usein seurassaan.

Jos ei soittoa kuulu muutamassa päivässä niin tulisi varmaan soitettua neuvolaan. Aiemmin jos ei hermo kestäis :)

Täytyy varmaan odotella huominen ja soittaa keskiviikkona soittoaikana, jos ei siihen mennessä mitään kuulu :)

Onko teillä muilla pelkoja tuulimunasta? Itsellä varhaisultra 9. päivä ja pelottaa kamalasti että paljastuukin tuulimunaksi..en tiedä vaikuttaako pelkoon tuo juuri koettu keskenmeno vai mikä.. Ikää itsellä on 33v ja tuntuu että olenko jo liian vanha..esikoinen siis olisi kyseessä..Eilen sanoin miehelle että jos tämä paljastuu tuulimunaksi tai menee kesken niin kerran vielä yritän..Mies niin ihanasti vaan totesi että kyllä tämä menee onnellisesti loppuun asti Toivotaan että hän on oikeassa..

Mulla on kans pelkoa. Ekasta yrityksestä tärppäs ja ikää 31v. Esikoista odoteltais ja tää tuntuu liian hyvältä ollakseen totta. Mulla ar-ultra ti 10.2 rv 7+4 silloin.

Toivotaan teille kaikille hyviä ultra uutisia! :) kyllä mullakin painaa pelko keskenmenosta, vaikka siellä on todistetusti ollut elämää viime viikolla. Mutta ei se sitä pelkoa poistanut. Mutta ehkä nt-ultrassa jos asiat on hyvin, niin sen jälkeen helpottaa..

Ann4, mä odottelen vielä nt-ultraan asti, mutta sen jälkeen ehkä sitten rohkaistun ;)

Minis15, mulla on samana päivänä ultra! Mulla on silloin kai 8+2 eli aika samoissa mennään! Sitä seuraavana päivänä eka neuvola. Jännää! :)

Mä oon 30, ja meillä tärppäs toisesta kierrosta. Olin kaiken pelottelun jälkeen varautunut odottamaan kauankin, mutta sen jälkeen en oo onneks kauheesti enää jaksanu pelätä asioita. Menee niin ku menee.

Täällä ainakin pelko tuulimunasta on suuri syksyllä koetun tm:n vuoksi. En oikein osaa pelätä keskenmenoa vaan suurin pelkoni on se ettei siellä taaskaan ole ketään. Vaikka mitä täältä lukee niin keskenmenot tuntuisivat olevan yleisempiä kuin tuulimunat. Noh huomenna se selviää! Täällä mies ihanasti sanoo että jos nytkin menee pieleen niin yritetään vaan uudelleen :) voi kun osais itekin ajatella sen noin!

Minuakin yllätti tuulimunien havaitseminen usein jopa vasta siellä nt-ultrassa, niin sen takia päädyin meneen kuitenki alkuraskauden ultraan, koska halusin varmistaa asiaa ennen kuin alkaa raskaudesta kertoa esim. töissä. Itsellä ikää 31v. Mutta en kyllä koe olevani mitenkään iäkäs odottaja, vaan justiinsa parhaassa iässä. :D

En oo tosin paljon ehtiny stressata huomista kun oon kihissy kotipuolessa raivosta. Naapuri jätti lumityöt tekemättä omalla vuorollaan ja jätti sit meille kaiken. Ja nythän sitä lunta tulee. Joutuu huomenna lumitöihin heti ultran jälkeen et jos tulee huonoja uutisia niin voi olla että lentää lumet ja lapiot pitkin pihoja :D

Mullakin huomenna se eka ultra..Pelottaa ihan hirveesti. Esikoisesta jännitin ensimmäisiä ultria, niin et melki laatta lensi ja ajomatkan Tampereelle vaan tärisin. Nyt toi ultra on täs kotikylällä, mut joudun meneen yksin, jos esikoista ei saa ottaa mukaan..Eniten pelkään, et jos siellä ei ookkaan mitään.

Ihan samat ajatukset kuin sulla Suski! Mä oon kans vakuuttunut siitä et pyörryn siinä vaiheessa kun oon asettunut pedille jalat haarallaan ja gyne on aloittamassa ultrauksen. En oo koskaan elämässäni pyörtynyt mutta nyt oon varma et niin käy :D saavat sit ultraa mut tajuttomana, koska päivääkään en enää jaksa odottaa.

Tsemppiä huomisen ultrakävijöille!
Musta tuntuu että päivät alko mateleen kun alko uus viikko ja enää 3 viikkoo nt-ultraan. Pelottaa kamalasti sekin... mutta positiivista: tänään oli huono olo vaan hetkellisesti aamulla, pääsin töihin ja siellä ei ollu enää mitään. Alotin siis sijaisena uudessa paikassa, joten vähän ikävä ois ollu oksennella asiakkaiden luona :D

Takaisin